Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

har i tunga(har hatt den i 5-6 år) og har hatt på oversiden av overleppa på siden, om dee skjønner hvor jeg mener.. som en "skjønnhetsflekk" da, om det er lettere forklart. den måtte jeg ta ut i forbinelse med jobb :)

kunne tengt meg fler,men føler ikke at det noe hast.. litt "ut" er det jo og nå så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Nei, det har jeg ikke lyst på. Det er tøft på en del folk, men jeg ville aldri ha hatt det. Litt fordi det ikke er "meg", men mest fordi jeg ikke ser poenget i å stikke hull i seg selv som det kan gå betennelse i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har i øyenbrynet og navlen..

får vel være den første med bilde også..

jeg vet ikke om piercing regnes med hull oppi brysken? såfall har jeg 3 der også.. som er tatt i piercingstudio..

Tatt med webcamera så er grusom kvalitet på det..:

Picture032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, gjør nok det. Det må være over en mnd siden jeg tok den ut når jeg skal gi blod. Såret må nemlig ha grodd.

Sitat fra giblod.no:

- Kan jeg være blodgiver når jeg har piercing gjennom hud?

- Det skal gå minst 12 måneder fra piercing gjennom hud til blodgivning.

- 23.05.05 -

-Kan jeg være blodgiver når jeg har piercing gjennom slimhinne?

- Du kan ikke være blodgiver hvis du har piercing gjennom slimhinne. Du kan gi blod 1 måned etter at smykket er fjernet.

- 23.05.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kan jeg være blodgiver når jeg har piercing gjennom hud?

- Det skal gå minst 12 måneder fra piercing gjennom hud til blodgivning.

- 23.05.05 -

menes det ikke her at piercingen ikke kan være nyere enn 12 mnd? Er litt trøtt, så hvis jeg tar feil så skylder jeg på det! :)

Jeg har piercing i navelen! har hatt det i noen år nå! Må bare ha den der! er så uvant uten og jeg syns det ser stygt ut (på meg altså!)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menes det ikke her at piercingen ikke kan være nyere enn 12 mnd? Er litt trøtt, så hvis jeg tar feil så skylder jeg på det! :)

Jeg har piercing i navelen! har hatt det i noen år nå! Må bare ha den der! er så uvant uten og jeg syns det ser stygt ut (på meg altså!)!

Det må være minst 12 mnd siden du tok piercingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...