Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe..

den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

hvordan er det å ha flere enn en piercing i tunga? lurte på om jeg skulle ta en til nemlig.. hhehe..

den i tunga kommer jeg til å ha til jeg blir 80! det er skikkelig ekkelt og nakent når jeg en sjelden gang tar den ut.,..

Om du tar en til bak eller foran den du har fra før av er det hvertfall ikke så store problemer når du tar den. Tunga hovner mer til lengre bak du setter den :D

Jeg har en i midten (den "vanlige") og en på hver side av den, litt foran. De to går igjennom musklene i tunga så de var drittvonde å ta! Tunga var i tillegg hoven i flere uker. Det slutta endelig å gjøre vondt rundt ett år etter jeg tok de to på siden.

Om man skal ha to sånn ved siden av hverandre anbefales det å ta de samtidig ellers så er det lett for at de vokser skakt i forhold til hverandre.

Sånn ellers er det ikke noe værre å ha flere i tunga enn en, bortsettfra at du har et evig partytriks på byen; "HVOR mange har du inni der egentlig?:(;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine da.. du må ikke si at det er vondt å ta i tunga da tør jeg jo ikke å ta :D:(

Pft da, den vanlige er ikke noe vond ;) Sikler ikkeno særlig engang da.

Skal bli med deg til Ståle om du skal ta jeg. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det å ta utvidelse i øra? Var det vondt? Hvordan gjør man det? Utvider man litt og litt, eller mye på en gang? ellerno?

jeg har ikke gjort det selv, men ei veninne av meg henger tunge ting i ørene.. hun utvider SAKTE men sikkert.. hun har nå en bit av en Q-Tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som vil ha brystpiercing!

Jeg tok det for et år siden. Nå har jeg mistet en del av nippelen og har da 3 hull i den(4 med "melkehullet")

Jeg tok ring først da det var lettere å rense.

Jeg har hatt i 6 år og alt er normalt her. Det var ikke spesielt vondt og har ikke hatt noe problemer. Har hatt mye problemer med den i navlen, men det ble tatt på et lugubert sted også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Jeg vil ha i navlen!

Vurderer å få ei veninne til å ta det på meg, må bare manne meg opp først.

Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn.

Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg vil virkelig fraråde deg å la uerfarne gjøre det. I noen få tilfeller går det bra, men risikoen er STOR for infeksjoner osv. Da sitter du der med høye legeregninger og skjegget i postkassa, for å si det sånn.

Dersom du synes nå få hundrelapper er dyrt, anbefaler jeg deg heller å droppe hele greia :lol:

Så det hjelper ikke at vedkommende har gjort det på flere tidligere?

Æsj, da får jeg bare spare da... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...