Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Jeg er stolt av å si at jeg har INGEN piercinger akkurat nå :lol: Tidligere har jeg hatt to i underleppa (i ansiktet, altså, haha), en i tunga, 3 i navelen som aldri ville gro + noen i ørene.. Ble lei alle sammen til slutt og tok dem ut. :rolleyes: Godt å være "naken" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så dyrt.... :lol:

Spar opp noen hundrelapper og gjør det skikkelig du... Det er ikke SÅ dyrt.

Både piercinger og tattiser skal man ta hos folk som kan det, og ikke hos "hobbyfolk" for å spare penger. Resultatet kan bli rett og slett j*****.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en i tunga når jeg var 18 år og bodde hjemme, men tunga mi hovnet opp så sinnsykt, og var livredd for at mamma og pappa skulle se det, så tok den ut. Har i ørene og en øverst i øret. Og 3 tatoveringer, holder med det.. angrer på den ene tattisen, men er for dyrt å få gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert svart her før, men har ingen piercinger, bare hatt. (en i øyenbrynet og en i nippern). Og tror ikke jeg skal ta noen nå heller.

Men Christine, skal du ta i navelen så gjør det hos noen som kan det. Får du betennelse der kan det gå skikkelig ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Da får jeg pent vente til "proffene" mener jeg er gammel nok da.

Veit jo av flere studioer som tattoverer og piecer folk under 16, men de bør jeg kanskje ikke stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en piercing tilbage(i tungen), har haft flere, og fået lavet dem op til flere gange. men BcRex har ret, du skal have den lavet hos en der har ordentlig forstand på hvad han/hun gør, og tager ansvar for det han/hun laver, og ja jeg synes du skal vente til du er 16, og bruge en piercer der kun vil lave det hvis du er over 16. Det er som regel dem, der ikke laver piercinger for kun at tjene penge, men som også tager det som kunst.

Jeg selv har fået mine i Danmark, fået mine lavet af danmarksmesteren, det er en god idé at checke lidt ud om de forskellige piercere før du får den lavet hos en.

Håber det hjælper lidt i dit valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så tåpelig med folk som gjennomhuller seg selv og mener at venninnene er like gode piercere som de i et studio. Det er en grunn til at det er utdannelse for å få lov til å pierce folk!

Og det merker man vel godt når/hvis man får betennelse.

Man skal ikke sleike på frosne lyktestolper heller, men er mange som gjør det forde. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du hvor vont det gjorde om du tar i brystvorta? Det ser skrekkelig vondt ut...

Har hatt i tunge og nese. Samt tilsammen 7 i ørene. Men pga allergi så har jeg måtte tatt ut alt sammen.

Det gør forresten ikke særlig ondt at få den lavet i brystet, har fået den lavet et par gange. Men hvis man har hund der ligger i sengen, så er det en god idé at vælge en stav istedet for en ring :o

Min gamle hund drømte en nat og hang fast i den :lol:

var nødt til at tage den ud og lade en hele op for at få lavet ny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en i tunga, en i septum, og en "smily". før hadde jeg 2 i leppa og nesevingen, men syns det ble for mye så tok det ut.

ønsker en til i tunga da, men syns det var helvette å ikke kunne snakke, så tror jeg drøyern litt.

Også har jeg utvidinger i øra.

ville også tatt i studio, hvor de er nøye på hygiene og sånt. Ikke ta sjæl, kan treffe mye store blodårer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i nesen, og skal ta mellom leppen og haken og rett over neseryggen

Hvor er det ???? eller er det jeg som er blond nå.. hehe.

-----------------------

Jeg har i overleppa og i tunga. Har også et hull i underleppa, men den har jeg ikke i lengre.

Har hatt i begge puppene og to i navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en tattovering på min ankel ud over min piercing der er tilbage, jeg synes bedre om at blive piercet end at blive tattoveret. Det gav mig lidt af et kick at blive piercet, tror jeg ville have haft mange flere idag hvis ikke min ex og jeg havde haft uenigheder om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...