Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Jeg tok ''madonna'' piercing for litt over en mnd siden.. Skal ta hull i navelen eller brystvorta snart. Så har jeg 6 hull i ørene :)

Forteller du hvor vont det gjorde om du tar i brystvorta? Det ser skrekkelig vondt ut...

Har hatt i tunge og nese. Samt tilsammen 7 i ørene. Men pga allergi så har jeg måtte tatt ut alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du hvor vont det gjorde om du tar i brystvorta? Det ser skrekkelig vondt ut...

Har hatt i tunge og nese. Samt tilsammen 7 i ørene. Men pga allergi så har jeg måtte tatt ut alt sammen.

Jepp jeg skal fortelle alt gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du hvor vont det gjorde om du tar i brystvorta? Det ser skrekkelig vondt ut...

Har hatt i tunge og nese. Samt tilsammen 7 i ørene. Men pga allergi så har jeg måtte tatt ut alt sammen.

Det gjør vondt i ett sekund, thats it :) Jeg syns nesten det var værre å ta i øyenbrynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller du hvor vont det gjorde om du tar i brystvorta? Det ser skrekkelig vondt ut...

Det varierer jo fra person til person hvor vondt det gjør. Ei venninne av meg synes det var drit vondt å ta i leppa, men jeg synes ikke det var noe vondt. En kompis av meg synes det var drit vondt å ta i brystvorta, mens en annen kompis av meg synes det var mye vondere å ta i leppa enn i brystvorta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri tenkt meg å tatt piercing, forstår ikke poenget :) Man kan få betennelse, stygge arr og det er uhygenisk. Man skal tross ha kroppen selv om man har passert 30, ser ikke for meg en dame på 60 år med hull i leppa, hehe.

Har ikke hull i ørene selv heller, men det kommer jeg nok til å ta en gang i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er detmed piercing i brystvorta når du får barn og ammer da?? tror det må være en av de stedene jeg aldri kunne tenkt meg piercing.. hvorfor ta ett sted som aldri synes..

Synes jo for samboeren da :D Syns det er helt greit og ha der, og når det kommer til amminga så kan man amme fra den andre ''puppen''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama til bror min hadde brystspreng og det hørtes ikke deilig ut.. men sånn som jeg som person så ville jeg aldri hatt glede av piercing i brystvorta for jeg står sjelden og studerer brystvorta mi eller viser den så mye.. pluss jeg er en "mageligger" når jeg sover så jeg hadde klikket å hatt betennelse og vondt på "vorta" mi! :D skulle jeg hatt andre steder nå måtte det blitt.. mer i ørene.. liker ikke metallstang fjeser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama til bror min hadde brystspreng og det hørtes ikke deilig ut.. men sånn som jeg som person så ville jeg aldri hatt glede av piercing i brystvorta for jeg står sjelden og studerer brystvorta mi eller viser den så mye.. pluss jeg er en "mageligger" når jeg sover så jeg hadde klikket å hatt betennelse og vondt på "vorta" mi! :( skulle jeg hatt andre steder nå måtte det blitt.. mer i ørene.. liker ikke metallstang fjeser..

Så var det ikke snakk om deg heller da ;) du har jo metallstang i fjeset ditt da, jeg kaller det rundt øyenene en del av fjeset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt endel piercinger, syns det er så moro jeg da :D

Har hatt i navelen tre ganger, vokste ut hver gang

En surface piercing i "klføta", men det vokste ut

En i hver nippel, tok de ut

En vertikal labrett, gjennom leppa vertikalt. Vokst ut den også

Diverse steder rundt munnen som er av og på ettersom hva jeg gidder

Fire i tunga

Akkurat nå har jeg tre i tunga, en smiley piercing (i tannkjøttet under overleppa), 2 labretter på hver side av munnen og 16 mm strekte øreflipper :(

Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...