Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar
Jeg tok tungen forrige uke og industrial idag :-)

Har lagt noen bilder i bloggen :ahappy:

Spesielt tungebildene som Martine tok for meg er verdt en kikk..smakebit:

img_9398.jpg

Stilig! I tunga har jeg hatt siden jeg var 15. Tok den ut og angret etter en liten stund, så jeg tok den på nytt. Det er jo den aller minst smertefulle (hvertfall for meg). Den vondeste jeg har tatt var navlen, og den har jeg fortsatt noe i. Jeg har også tatt med nål i øvre del av øret, men kun ett hull. Har lenge ønsket meg den du tok nå Julie, og vurderer det fortsatt. Ellers har jeg hatt i øyenbrynet og ring i nesa, men de har varte ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde industrial skulle være vondere, eller annerledes vondere på en måte. Altså...ja... det var vondt :D Særlig det øverste hullet. Men sammenlignet med tunga så var det ikke så annerledes smerte da.

Hørte noe knasing, men jeg aner ikke om det var det antiseptiske skummet han tok på, om det var noe rest av det, eller om det faktisk var brusket som knaste. Jeg syns det er mest behagelig å tenke på at det var skum :(

Går fint nå, den gjør ikke noe særlig med vondt enn en ørepiercing, litt ubehagelig å rense såklart. Så håper jeg jeg slipper betennelse og drit :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er noen hullete mennesker. Har bare hatt 2 piercinger selv, og har bare en igjen i dag. Har hatt labret (?) piercing og har i navlen nå. Den i navlen tok jeg når jeg var..eh... 16?? Samme med den under leppen. Måtte ta den ut siden jeg gikk på kickboksing og satset aktivt på dette.

Tok tattoo når jeg var 18. Navnet mitt i runer på underarmen. Skal ta mellomnavnet etterhvert, men har liksom aldri summet meg til det. Null hast.

Piercingen i navlen tar jeg ut den dagen jeg blir gravid. :ahappy:

Og ja.. har hatt endel i ørene da, men har bare 4 stk igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har piercing i øyenbryet, tok den på tattoo-sjappe da jeg var 16, nå er jeg 24. Litt ironisk, alle blir helt forferdet over at jeg har piercing og er sikker på at det må man slite mye med, betennelser og slikt. Men jeg har aldri hatt betennelse der. I ørene derimot :ahappy: Har stukket opp ørene for fjerde gang nå, de blir alltid betente, og hullene må få gro igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har piercing i øyenbryet, tok den på tattoo-sjappe da jeg var 16, nå er jeg 24. Litt ironisk, alle blir helt forferdet over at jeg har piercing og er sikker på at det må man slite mye med, betennelser og slikt. Men jeg har aldri hatt betennelse der. I ørene derimot :ahappy: Har stukket opp ørene for fjerde gang nå, de blir alltid betente, og hullene må få gro igjen.

Har piercing i øyebrynet jeg også, tok den når jeg var 19, nå er jeg 22, ikke hatt ett eneste problem med den, annet enn at jeg ikke fikk den ut en stund fordi jeg hadde skrudd den for hardt igjen. Men det var jo strengt tatt ikke noe problem. :( Har hatt probl. med ørene jeg også når jeg var yngre. Nå er de ok, faktisk, etter 3 gang jeg stakk dem opp, da var jeg vel 17 eller noe. :lol:

Idag tok jeg "Downstairs" piercing! :D *flir*

Og jeg vet hvem som syntes det var VONDT! :D Jeg synes ikke synd på deg et sekund. *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så piercing er aldersbetinget?

Jeg fikk det slengt i trynet her for noen dager siden. Jeg har lyst på piercing, men det var jeg blitt for gammel for. Så jeg vet ikke helt? Jeg må kanskje innrømme at jeg tror at folk i min nærmeste omgangskrets hadde sett litt merkelig på meg om jeg hadde kommet med noe nå. Det er kanskje noe man gjør når man er 16 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

piercinger i begge brystvortene

snakebites (en på hver side på underleppa)

18 mm tunneler i ørene

6 stk til sammen, alstå.

Har også hatt i begge nesevingene, men tok dem ut pga jobb (savner dem!!) Tok i leppa etterpå, men jeg liker ikke dem like godt som de jeg hadde i nesa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...