Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra Vår Letsager er født!

Mud

Recommended Posts

Skrevet

Takk Hilde! Bare en uke igjen nå så blir Lyra plukket ut...*angst* Jeg er helt ærlig usikker på hvem jeg liker best... Liker Fuse veldig godt og synes Promise er søt til tross for at hun har et dunkertryne ifølge Belgerpia ;)

Uansett ligger det i hendene til hennes eminente oppdrettere!De er drømmeoppdrettere som virkelig vektlegger det viktige her i livet : sofasoving!hehe

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Åh! Gratulere så mye :) Ser det blir Fuse som er Lyra, eller tar jeg helt feil :lol: Uansett så er du kjempe heldig, elsker den rasen selv :) Gratulerer :D

Skrevet

Åh! Gratulere så mye :) Ser det blir Fuse som er Lyra, eller tar jeg helt feil :lol: Uansett så er du kjempe heldig, elsker den rasen selv :) Gratulerer :D

Du har helt rett! Fikk telefon i går kveld om at de hadde plukket ut Fuse til å bli Lyra ;) De har allerede begynt å kalle henne Lyra så hun skal venne seg til navnet. Det var Vår Letsager, Tjammes End og McWilliams i Gebelgd i tillegg til kennel Longfield og en nyoppstartet belgisk oppdretter som plukket henne ut for meg. Kennel Vår Letsager har egentlig førstevalget (da det er deres kull :P )forann meg, men når jeg pratet med Han i går kveld var han ganske klar på at han mente at Fuse/Lyra var den aller beste valpen slik de er nå. De er så snille at jeg blir helt satt ut...Jeg gleder meg psykt til hun kommer! :P

Skrevet

Takk 2ne! Har faktisk fått noen bilder på mail igjen nå, men det tar forever å laste ting opp i photobucket merker jeg så jeg legger de ut en annen dag. Alle bildene har et par hender i seg da, noe som ble forklart med at frøkna er en smule aktiv. Å sitte i ro å posere er for feiginger nemlig :rolleyes: Nå gjenstår det bare å stresse ferdig med mattilsynet, makan til ustemt gjeng skal en lete lenge etter - jeg får forskjellige beskjeder for hver gang jeg ringer! Jeg blir sprø!Men inn i landet skal frøkna okke som :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
    • Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...