Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra Vår Letsager er født!


Mud

Recommended Posts

Takk Hilde! Bare en uke igjen nå så blir Lyra plukket ut...*angst* Jeg er helt ærlig usikker på hvem jeg liker best... Liker Fuse veldig godt og synes Promise er søt til tross for at hun har et dunkertryne ifølge Belgerpia ;)

Uansett ligger det i hendene til hennes eminente oppdrettere!De er drømmeoppdrettere som virkelig vektlegger det viktige her i livet : sofasoving!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Åh! Gratulere så mye :) Ser det blir Fuse som er Lyra, eller tar jeg helt feil :lol: Uansett så er du kjempe heldig, elsker den rasen selv :) Gratulerer :D

Du har helt rett! Fikk telefon i går kveld om at de hadde plukket ut Fuse til å bli Lyra ;) De har allerede begynt å kalle henne Lyra så hun skal venne seg til navnet. Det var Vår Letsager, Tjammes End og McWilliams i Gebelgd i tillegg til kennel Longfield og en nyoppstartet belgisk oppdretter som plukket henne ut for meg. Kennel Vår Letsager har egentlig førstevalget (da det er deres kull :P )forann meg, men når jeg pratet med Han i går kveld var han ganske klar på at han mente at Fuse/Lyra var den aller beste valpen slik de er nå. De er så snille at jeg blir helt satt ut...Jeg gleder meg psykt til hun kommer! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 2ne! Har faktisk fått noen bilder på mail igjen nå, men det tar forever å laste ting opp i photobucket merker jeg så jeg legger de ut en annen dag. Alle bildene har et par hender i seg da, noe som ble forklart med at frøkna er en smule aktiv. Å sitte i ro å posere er for feiginger nemlig :rolleyes: Nå gjenstår det bare å stresse ferdig med mattilsynet, makan til ustemt gjeng skal en lete lenge etter - jeg får forskjellige beskjeder for hver gang jeg ringer! Jeg blir sprø!Men inn i landet skal frøkna okke som :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...