Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra Vår Letsager er født!


Mud

Recommended Posts

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Endelig på flyplassen! :o Alle skal pelle på henne, og det syns hun er helt greit visstnok, alt er egentlig helt greit :o

Har hatt noen raptuser, men det må da også til...!

Skjønneste Lyra i bagen til MJ! :o

Bilde005.jpg

Må slappe av litt innimellom slagene!

Bilde007.jpg

Flyet går om en time, blir spennede å høre hvordan det har gått! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå nei! Jeg gleder meg litt til å treffe lille krøll om et par-tre timer! :icon_redface: Og Loke savner mammaen sin!

Jeg er litt sånn mugg for at du får treffe henne før meg assa! :o :o ;)

Har han virkelig tid til å savne mamma'n sin med så mye fiiine damer som er hos deg assa...? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgeous... Spennende med nytt krølletryne i norge... og så en jente da.. Håper Anette skjønner at det er PÅKREVD med valper hvis lille Lyra er frisk og rask :o

Takker for oppdatering med bilder :icon_redface: Kjempespennende

Bare hyggelig! :o Og ja, Annette skjønner det! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Seneste oppdatering:

Lyra er endelig i Norge! :o:o Velkommen hjem snuppelita! :o

Hmmmfrrrrr..... :icon_redface: åsså får du vite det først?

(hihihihi)

Ja.... og når har hun tenkt å komme seg på MSN selv da? Og legge ut bilder.... og fortelle om turen..... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmfrrrrr..... :icon_redface: åsså får du vite det først?

(hihihihi)

Ja.... og når har hun tenkt å komme seg på MSN selv da? Og legge ut bilder.... og fortelle om turen..... osv.

*knis* Noen privilegium må da en tante også ha! :o

Hun har jo en liiiten "kort" tur å kjøre hjem, pluss at hun skal møte Hilde (LBL) et eller annet sted for å overlevere Loke så det tar nok litt tid.. :o

Og noen bilder har jo jeg lagt ut så du får kose deg med de! :o Kan fortelle at flyturen gikk bra, hun sov hele turen og har blitt overfalt av Maria Mena! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så vakker!! :icon_redface: I dag har vi vært hos vetten å fått markkur og vi har blitt kosemost av Marianne. (les: Lyra). Loke er litt forundret og avmålt mot den lille. Han har lekt pittelitt med henne men er tydelig livredd for å gjøre noe galt. Det går seg til når hun blir litt større.. Hun har temperament til tusen og er en ekte laeken i væremåten sin. Dvs ikke av den opprinnelige typen som beit en hel del, men hun er fullstendig uintressert i å hilse på andre mennesker med mindre de har en frolic på lur hehe. Da er de bestevennen hennes.. Hun lar seg ikke vippe av pinnen så lett, har enda ikke sett henne direkte redd faktisk, men hun har en sunn skepsis til rare ting frem til hun finner ut av hva det er. Hun er også ekstremt opptatt av å ha fysisk kontakt med meg noe som er rasetypisk. Oppdretterene og jeg hadde til enhver tid en eller annen Laeken på fanget i helgen.. og det var som oftest en av de voksne *ler*

Blir hun som de tre voksne krøllertene til Han og Miriam når hun blir stor så er det mulig Miriam får rett i påstanden om at jeg aldri noensinne kommer til å eie en annen rase igjen.

20061212_0028.jpg

20061212_0027.jpg

20061212_0029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabascosausen er funnet frem ser jeg :o

Er det noen som tester sine små valpesyler på møblene dine :o

Eh nei... jeg bare bruker tabasco på alt og er ikke flink til å rydde :icon_redface:

Tenna har vært lite brukt faktisk.. hun er flink! Tilmed ledninger får være i fred hvis jeg gir henne et alternativ..men så har hun ikke kjedet seg enda da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei... jeg bare bruker tabasco på alt og er ikke flink til å rydde :icon_redface:

Tenna har vært lite brukt faktisk.. hun er flink! Tilmed ledninger får være i fred hvis jeg gir henne et alternativ..men så har hun ikke kjedet seg enda da *ler*

Ja stemmer det! Har hørt at noen faktisk bruker Tabasco på den måten og ja! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...