Gå til innhold
Hundesonen.no

Lyra Vår Letsager er født!


Mud

Recommended Posts

Jeg har også lyst på!

Gleder meg til hun kommer til Norge, så får vi sett masse bilder av Lyra med rosa halsbånd. :D

Ikke har jeg særlig greie på hvordan rasen skal se ut, men hun ser jo vanvittig lovende ut. Veldig pen, og pelsen er jo allerede mer krøllete enn på norske krøllerter. :D

Så får vi håpe at hun ikke har den naturlig "gode" lukten som Tinka har, for i såfall syns jeg synd på Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Begynner å bli spent selv her jeg ;) Litt mer spenning enn det jeg setter pris på egentlig...Mattilsynet gjør det ekstra spennede for meg ved å komme med forskjellige opplysninger for hver gang jeg ringer..Grensevetrinæren blir ikke enig med seg selv i om jeg overhodet trenger en grensevetrinær :D oppå det hele venter vi alle i uutholdelig spenning på om den Hollandske kennelklubben evner å sende ID nummerene til oppdretter sånn senest i begynnelsen av neste uke..Det er nemlig kennelklubben som ordner med sånt der nede og vi vet alle hvor raskt sånt kan gå.. Ingen ID nummer ingen importillatelse.. *sukk* Jeg har hatt et par tilløp til panikk allerede.. :D

Westminister: jeg synes og hun ser fryktelig lovende ut..Har ikke all verdens peil jeg heller men hun ser så "riktig" og "korrekt" ut.Det eneste som bekymrer meg enn smule er at hun blir tviholdt på alle bildene :P Oppdretter kommer bare med "very activ" :D Jeg har allerede notert deg ned som valpekjøper om en sånn ca tre års tid hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vesle tuppa. Kjempeflott!

Du har bare å komme ned til hønefoss hundekubb med henne så jeg får sett =)

Vi er der annehver mandag og torsdag vi :D Trooor vi blir eneste klubben i Norge med alle variantene representert når krøllerten kommer :D Reine belgerklubben i forhold til andre steder jeg har trent!Morro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en 9 dager igjen til Lyra (forhåpentligvis) lander på norsk jord!Jeg prøver ikke tenke så mye på henne for da går tiden så sakte og jeg stresser meg opp. Men det er hardt... :S

2 nye bilder:

Nei..hun har ikke meldt seg inn i Al Qaida.. hun har bare en bad hairday og er visstnok "sleepy" :wub:

Lyra 7 uker

Pene jenta begynner å bli stor..snart reiser ørene seg..håper jeg*fnis*

Lyra 7,5 uke

Veldig spent på om dette gikk...

Det gikk? :P Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Panikk? Nei, det har vi ikke sett:D Hun ser aldeles fantastisk skjønn ut:D Og en "very activ girl" er jo bare bra for deg, eller? For du har jo så veloppdragne og dresserte dyr i resten av huset, mener jeg :wub: Tihi. Gleder meg til å knipe på rett før jul. Og jeg står og på valpeliste, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynner å se ut som en ordentlig hund! Ikke bare en valp, men en ordentlig hund! Jeg er skikkelig gira, så jeg kan jo bare tenke meg hva du er... :wub:

Håper alt ordner seg ift å få henne inn, men det gjør det nok. Nederland står på lista over land man får lov til å ta med seg valper under tre mnd fra, så det skal jo i realiteten ikke være noe problem.

Pelsen hennes ser flott ut. Stri, krøllete og lengre enn en malle sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aya og Westminister: dere er begge ført opp som fremtidige valpekjøpere sammen med hun som eier Vajerts Izor :P

Virrevips: du kommer til å bli fullstendig fortapt i krøllene og bruke krølltangen flittig på dine 2 kjedelige langhårsbelgere :wub:

Sånn bare for å skryte LITT.. Lyra sin helbror, Quint Vår Letsager, ble BIR på vinner utstillingen i Holland 22.11.06.. Dette er bare grisekult fordi Hollenderene uten tvil har de lekreste Lakkene og det er laaaangt flere sterke konkurenter der enn det man har i norden. Han er en alldeles nydelig gutt som visstnok er fryktelig trivelig i tillegg!

Her er bildet av han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ååå, så nydelig :wub:

Ble litt sjokkert på Hamar jeg, når du lette etter valpehalsbånd.. Noen hadde helt glemt at du skulle få lakke :P :P

Blir morsomt å få hu hjem nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hele banden vært i dyrebutikken og gjort den utrygg og oppdretter har rukket å legge ut noen nye bilder av valpisene på hjemmesiden sin. Hvor nye de er aner jeg ikke, men jeg begynner å håpe sterkt at ørene spretter opp snart (glemte helt å spørre når jeg pratet med Miriam :) )

Jeg håper enda mer at mattilsynet ordner opp i rot, for hvis ikke alt ordner seg rimelig fort nå så riskerer jeg å møtte søke på nytt og å måtte kjøpe nye flybiletter. Jeg tar ut Lyraferie fra lørdag og kan ikke gjøre om å ferieplanene så dette bare MÅ gå i orden.

Her er bilder av søtnosen..

Hele gjengen (ikke spør hvem som er Lyra)

Lyra og Yutah (leketante)

Lyra og Kaya(promise)..Tror Lyra er den tjukkeste med de flagrene ørene :P

Lyra og Luca

Bruce og Lyra (Lyra er den mørkeste ..tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!Alt ordner seg for snille jenter! Mattilsynet Oslo klarte å sende søknaden min til Gol i stedet for Ringerike så det hersket en stund full forvirring, men nå har jeg blitt lovt at de skal skrive importtilatelsen i morgen og at jeg kan kjøre til Hønefoss og hente det da. Postgang rekker jeg ikke...

*phuh* så mye surr! Godt jeg ikke gjør dette hver dag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...