Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Just me:) :

archie1.jpg

archie2.jpg

archie3.jpg

prøvde ut litt forskjellige tekster og sånn..si ifra hvis du vil ha noe fiksa på :twitch:

Andha: Link til bilder? ^_^

Supert tidsfordriv :P hehe

Skrevet

takke^^

skriver dere opp på lista :twitch: hehe

kan hende det tar litt tid for kanke sitte på datan hele kvelden..får firkanta øyne o.O hehe

Guest Just me!!
Skrevet

Gud, så nydelig kit! Måtte gispe her jeg satt :twitch:

Tusen hjertelig takk for hjelpen :P

Skrevet
Gud, så nydelig kit! Måtte gispe her jeg satt :twitch:

Tusen hjertelig takk for hjelpen :P

:P

Bare koslig ^_^

Skrevet

Kan jeg spørre hva den lille fonten du har i banneret ditt heter? Og den du skrev navnet til Amira med? De var utrolig fine! :twitch:

Skrevet
Kan jeg spørre hva den lille fonten du har i banneret ditt heter? Og den du skrev navnet til Amira med? De var utrolig fine! :twitch:

Den lille heter swfit_slm_fw og den andre er penstyle :P

Skrevet

Tusen takk, de var knallfine! :ahappy: Skal legge ut en eller to av de på "link til meg" på hjemmesiden.

Og takk for opplysningene ang. fontene!

Skrevet

skal få ferdig resten til i morgen :ahappy:

sorry hvis det tar litt tid:s

måtte bare få oppd siden min og sånnt også^^

Skrevet

Noen som har lyst å lage noen banner til meg :D

Noen med bare HUnden min kita på:D Og noen med både kita og katten min oskar:)

Både stor å små:D

Det var så mange fine her:)

Bilder kan finnes på hjemmeside mi, ellr bilder under::

CIMG0793.jpg

CIMG0714.jpg

CIMG0697.jpg

CIMG0698.jpg

31.jpg

CIMG0823.jpg

Her er hvertfall noen bilder!

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan lage nytt banner til meg? ^_^ Kan nesten ikke mase mer på Monika her inne nå. :D Jeg vil ha med bilde av begge hundene. (Tassen og Abby.) Også kanskje litt tekst? Som; "mine herlige tibber" eller "ett tibbeliv" Håper noen gidder! :D

Bilder finner man på hjemmesiden! :D

Skrevet
Hei!

Er det noen som kan lage nytt banner til meg? ^_^ Kan nesten ikke mase mer på Monika her inne nå. :D Jeg vil ha med bilde av begge hundene. (Tassen og Abby.) Også kanskje litt tekst? Som; "mine herlige tibber" eller "ett tibbeliv" Håper noen gidder! :D

Bilder finner man på hjemmesiden! :D

Kan sikkert lage et eller flere til deg i morra, om du vil :D

Noe ønsker om bakgrunn/bakgrunnsfarge? Lettere å lage om man har noen ønsker :D

Skrevet
Kan sikkert lage et eller flere til deg i morra, om du vil :D

Noe ønsker om bakgrunn/bakgrunnsfarge? Lettere å lage om man har noen ønsker :D

Å! Det hadde vært kjempeflott! Du er jo så flink! :D Kan godt ha en ensfarget bakgrunn. Lilla, lyseblå osv. Kan også ha en litt sommeraktig bakgrunn. :D

Skrevet
Å! Det hadde vært kjempeflott! Du er jo så flink! :D Kan godt ha en ensfarget bakgrunn. Lilla, lyseblå osv. Kan også ha en litt sommeraktig bakgrunn. :D

Om det var meg du nevnte tidligere, så skrives jeg med C :D *pirkpirk*

(men det vet kun du).

Skal se om jeg får laget i morgen jeg :D

Skrevet

Noen her inne som har lyst å lage ett til til meg å Turbo?? her er noen bilder isåfall:

* Klippe bort bildene *

Jeg prøvde meg på to bannere til deg jeg :D

turbobanner1ck7.jpg

turbobanner2ol2.jpg

Skrevet
Hei!

Er det noen som kan lage nytt banner til meg? ^_^ Kan nesten ikke mase mer på Monika her inne nå. :D Jeg vil ha med bilde av begge hundene. (Tassen og Abby.) Også kanskje litt tekst? Som; "mine herlige tibber" eller "ett tibbeliv" Håper noen gidder! :D

Bilder finner man på hjemmesiden! :D

Kommer ikke inn på siden banneret ditt linker til jeg. Får bare denne beskjeden:

No Such Web Site

Oops! We can't find the Piczo site that you're looking for. Please check with the owner of the site for the correct URL.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...