Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar

I en gruppe på Nettby har vi nå hatt fotokonkurranse, og da skal vi presentere vinnerbildene i et banner som skal ligge for gruppa vår en stund.

Jeg kan prøve selv, men er ikke den beste til å lage slikt, men vet at mange her inne er veldig flinke med billedbehandlingsprogrammer, så kanskje noen her vil lage et til meg?

Bildene finner dere her: http://pic5.piczo.com/konkurranseHunder/?g=32891508&cr=5 Det er den første i hver klasse som skal være med på banneret.

banneret må være i str. 848 pixler x 130 pixler

Dersom du føler deg kallet til å lage banner til meg, så send det til meg på: oar@tele2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurte på om noen ville lage banner til oss..?

Synes det ser så mye mer seriøst ut med et banner :baby:

Legger ved to bilder som kanskje kunne bli brukt.. :baby:

Litt kreativt med farger, kanskje.. Noe som passer til bildene.. Og teksten ska være Tinka og Renate, lr bare Tinka.. (kanskje to banner, med begge) :D

post-1455-1172672632_thumb.jpg

post-1455-1172672654_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du hadde villa laget en til oss så :baby:

Som jeg skrev skal teksten være Tinka, eller Tinka og renate.. Men helst en med bare Tinka.. Siden jeg fikk en fin en med bcAmira.. :baby:

Fargene må vel passe til bildet så er jeg fornøyd :D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) De var kjeempe fine!

Likte spess det siste veldig godt :baby:

Jeg er mer enn fornøyd jeg :baby:

Kanskje jeg burde lære meg å lage jeg også, snart :D Hehe..

Tuuusen Takk :P

Det er bra :P syns det er gøy å lage litt i blandt, så er bare å si ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjedet seg litt..? hihi :P

De var kjempe fine! :P

Flink du, altså! *lyst å lære* :P:P

Om du vil lære deg så last ned Photofiltre . dette er et gratis program. Og det er den jeg lager alle mine i :P Prøver å finne og teste ut nye ting. Og finner stadig noe nytt :P

Det er bare å prøve og feile, så finner du ut av det. Og her på sonen så er det mange som kan hjelpe om det er noe du lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BcRex: Hvordan får du sånne litt mer fancy skrift-typer (slik som i den røde banneren du lagde til Tinka)? Jeg har bare de helt vanelige jeg... Ingen med dobbel skrift eller noe sånt...

renatepia: Jeg lagde et par banner til deg i den andre tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BcRex: Hvordan får du sånne litt mer fancy skrift-typer (slik som i den røde banneren du lagde til Tinka)? Jeg har bare de helt vanelige jeg... Ingen med dobbel skrift eller noe sånt....

renatepia: Jeg lagde et par banner til deg i den andre tråden :P

Du laster med fonts. Søk på "free fonts" så finner du mange :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du laster med fonts. Søk på "free fonts" så finner du mange :P

Ok, men hvordan får jeg tatt i bruk disse inne på photofiltre da? Må jeg lagre de noe spesielt sted, eller kommer de i den mappen de skal automatisk?

---

Da har jeg lastet ned, men hvordan får jeg brukt de?

*Dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil lære deg så last ned Photofiltre . dette er et gratis program. Og det er den jeg lager alle mine i :P Prøver å finne og teste ut nye ting. Og finner stadig noe nytt :P

Det er bare å prøve og feile, så finner du ut av det. Og her på sonen så er det mange som kan hjelpe om det er noe du lurer på noe.

*prøve prøve* :P

Nå har jeg lasta ned.. Men hvor stor skal banneret være? Og hvordan klipper man inn bilder? :P

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...