Henriette Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 Her er noen forslag fra meg: Bare å si hvis noe skal endres på De var kjempe nydelige
Nina Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 De var kjempe nydelige Lagde to til, men de er ikke vinterbannere. Satt å prøvde ut en funksjon, og ville teste om det ble bra å ha det i et banner, og her er resultatet.
TineSimbaNana Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 noen som plis kan lage til meg ? banner... med Simba, Nana og Loppa --> bilder: www.bcene.moo.no
sonja027 Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Noen som vil lage til oss? Bilder finnes her.
mowgli Skrevet 2. November 2006 Rapporter Skrevet 2. November 2006 Er det noen som vil være så snill å lage bannere til meg også? Bilder finnes på hjemmesiden min: http://home.online.no/~siss-ekh/index.cfm
Baby Skrevet 22. November 2006 Rapporter Skrevet 22. November 2006 Vil noen lage en toppbanner til hjemmesiden min? I denne fargen som bakgrunnsfarge: #B91143 Bilder fins på hjemmesiden min, www.cavalierer.com Vil ha bilde av Tequila og Oscar også må det stå Cavalierer.com på det. ca 120x800 px. Veldig takknemmelig om noen vil.
Marianne&Java Skrevet 22. November 2006 Rapporter Skrevet 22. November 2006 Noen som vil lage noen med jul/vintertema? Da hadde jeg blitt veldig glad!
meg123 Skrevet 23. November 2006 Rapporter Skrevet 23. November 2006 Noen som vil lage et vinterbanner med Yaris som jeg kan bruke her på sonen? Trenger bare stå Yaris på den. Bilder finnes på denne siden: http://pic4.piczo.com/gkgolden/?g=12465041 Hvis noen gidder blir vi sååå glade
Maria Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 Et forslag! Bare si ifra om du hadde noe annet i tankene!
Guest Christine Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 Noen som kan lage et litt stort bilde til oss? På størrelse ved et vanlig bilde. Bildene som skal brukes er valpebildene fra denne siden: http://pic6.piczo.com/Borgedalens-Milo-Bil...931410&cr=6 Helst ikke bare sett de inn som firkantete bilder, klipp gjerne ut, slik at det blir "stilfullt" Teksten bør være noe sånnt som: Valpen<3 elelr noe i den duren
TineSimbaNana Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 OT; så nydelig valpebilder av milo Noen som hadde giddi å lage til oss el ?? av alle tre hundene... håper noen gidder, vil gjerne bruke det her på sonen
Henriette Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 Noen som vil lage med donny og Emma på? Div bilder her
meg123 Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 Et forslag! Bare si ifra om du hadde noe annet i tankene! Tusen Takk Maria! Flott som alltid !
Guest Maritus Skrevet 30. November 2006 Rapporter Skrevet 30. November 2006 Er det noen som er så snille og lager banner til meg? Send meg pm vis du kan!
charlotte Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Skrevet 15. Desember 2006 Her er en utfordring! Jeg trenger et banner på toppen av hjemmesiden min, som skal være 850x187. Ønsker: Myke toner, gjerne flere bruk av flere bilder, men da myke overganger. Skrift: Jakt-labben.no, font er opp til deg. Bilder jeg kunne tenke meg i banneren (setter inn linker fordi enkelte bilder er ganske store - hvilke du vil bruke velger du selv): Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4
Maria Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Skrevet 15. Desember 2006 Charlotte: Laget et forslag til banner til deg. det ble fort og gæli'i, så du får bare komme med forslag til andre ting å gjøre, om du ikke er fornøyd med slik jeg laget det nå. Så lenge jeg har noe konkret å gå etter, er det mye enklere! Her er i alle fall et førsteutkast-forslag!
charlotte Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Oj! Tusen takk! Det var 10 ganger finere enn det som er der nå. Skal legge den inn med en gang!
Maria Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Så fint du likte det.. Som sagt er det bare å si ifra om jeg skal endre på noe!
jeanette-k Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Noen som vil lage til oss også?? helst noe med vinter på, eller ikke
Guest Christine Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 Noen som kan lage et litt stort bilde til oss? På størrelse ved et vanlig bilde. Bildene som skal brukes er valpebildene fra denne siden: http://pic6.piczo.com/Borgedalens-Milo-Bil...931410&cr=6 Helst ikke bare sett de inn som firkantete bilder, klipp gjerne ut, slik at det blir "stilfullt" Teksten bør være noe sånnt som: Valpen<3 elelr noe i den duren Noen som vil`?
mowgli Skrevet 17. Desember 2006 Rapporter Skrevet 17. Desember 2006 Er det noen som kan lage et eller to bannere som passer til bakgrunnen på hjemmesiden min? Gjerne et toppbanner også hvis mulig. Bilder m.m. finnes på hjemmesiden min: http://home.online.no/~siss-ekh/index.cfm Også en liten oppskrift på hvordan jeg får brukt banneret her på sonen...er litt "grønn" når det kommer til dette for å si det sånn.
Guest Just me!! Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Noen som kan lage et nytt banner til oss? Archie har jo forandret seg mye nå. Bilder kan dere finne i tråden "Archie", under Min hund.
Baby Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Noen som kan lage et nytt banner til oss? Archie har jo forandret seg mye nå. Bilder kan dere finne i tråden "Archie", under Min hund. Prøvde jeg.
Guest Just me!! Skrevet 19. Desember 2006 Rapporter Skrevet 19. Desember 2006 Tusen takk Cavalita, de var kjempeflotte! Skal bruke en av dem med en gang!
Mud Skrevet 20. Desember 2006 Rapporter Skrevet 20. Desember 2006 Noen som har lyst til å lage julekort til oss? Får så mange fine julekort på mail for tiden og jeg har ingen aning om hvordan man lager det! Vil i såfall gjerne at dere bruker disse bildene: Loke eller evntuellt noe dere finner her: http://s25.photobucket.com/albums/c75/Anhans/ Sånn hvis noen kjeder seg før jul?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar