Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

Skrevet
Liten eller en stor?

Lagde uansett begge deler:

Herrefred, jeg har ikke sett før nå at du har laget! Så snilt :whistle:

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hei !

Jeg lurte på om du kunneha laget buttons og sann bilde i profilstørrelse.

Hadde satt veldig stor pris på det.

Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa

Skrevet
Hei !

Jeg lurte på om du kunneha laget buttons og sann bilde i profilstørrelse.

Hadde satt veldig stor pris på det.

Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa

Jeg kan godt prøve å lage til deg jeg.

Mener du buttens til hjemmeside eller? også profilstørrelse bilde til hundesonen? størrelse 150x150

Skrevet
Hei !

Jeg lurte på om du kunneha laget buttons og sann bilde i profilstørrelse.

Hadde satt veldig stor pris på det.

Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa

Nevemind... Jeg bare lagde noen jeg.

Får håpe det var rett størrelse og det du mente da.

Håper du liker dem :D

kaisacairnterriertt5.jpg

kaisa2kl7.jpg

39801922hr8.gif

89537841il1.gif

Skrevet
Det jeg mente med profilstørrelse er sann stor som du bruker til profilen. Men det gjør ingen ting. De var kjempe flotte. Og jeg takker igjen :D

Ble det for stort til å brukes i profilen?

Mente det var 150x150 jeg. men kanskje størrelsen var større.

Kan godt lage et nytt et til deg om du vil,slik at du får brukt det her på dyresonen?

Skrevet
Nei, det er ikke nødvendig. Er mere nok fornøyd med de du lagde til meg. Men ellers takk.

Okei,den er grei. :D Bra du ble fornøyd iallefall..

Skrevet
Hvordan får du dem inn her ? Har laget et enkelt et selv som jeg skal vise :)

Å legge bilder inn hertenkte du på?

Jeg laster opp bilder på www.Imageshack.us så kopierer jeg den nederste linken som heter Bilde url eller noe slikt. Så trykker jeg på ikonet med et bilde på inne der jeg skriver innlegget. Så legger jeg linken inn dr og trykker okey. Så poster jeg inlegget,da skal bilde komme frem.

Skrevet

Ja, jeg bruker det samme men jeg får ikke inn filen når jeg laster ned på imageshack. Men

glem det. Trenger ikke det holder meg til de dere lager til meg :)

Skrevet
Ja, jeg bruker det samme men jeg får ikke inn filen når jeg laster ned på imageshack. Men

glem det. Trenger ikke det holder meg til de dere lager til meg :console:

Bruker du da Copy/paste metoden?

Det burde da gå,er iallefall slik jeg gjør det.

Skrevet
Ja, jeg bruker det samme men jeg får ikke inn filen når jeg laster ned på imageshack. Men

glem det. Trenger ikke det holder meg til de dere lager til meg :console:

Har du lagret som .jpg da?

Skrevet

Men vent litt, jeg kan ikke det jeg. Du vet det sikkert, men jeg har Photoshop 5, da kommer det ikke sann. Noen som har Photoshop 5 som kan forklare meg det.

Skrevet
Prøvde meg litt, men syns ikke de ble så bra akkurat. Men du får nå se.

ayshabanner1jv5.jpg

ayshabanner2wz8.jpg

ayshaheadbanner1fk1.jpg

Kjedet meg, så laget et til deg Vilde.

banneraysha.jpg

Ble ikke på langt nær så bra som Nessie sitt da...

Jeg så ikke disse før nå jeg :ahappy:

Men tusen takk! De var kjempefine :P

Skrevet

Noen som kunne tenkt seg å lage ett (signatur) sommerbanner til meg? :angel:

Tekst: Maja og eventuelt Tibetansk Spaniel

Bilder:

1

2

3

Flere bilder kan skaffes hvis ønskelig.. :ahappy:

Skrevet

Wow, har hatt det litt kjedelig? :) Takk skal du ha!

Hvis det er flere som har lyst til å lage så er det bare å gjøre det, jeg liker å ha noe å bytte med.. :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...