Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hei.... Jeg ønsker meg også bannere og buttons.... Hvordan lager dere dem??????? DET hadde vært kjekt å vite.... Har bilder her :rolleyes: Kan noen hjelpe?????? :icon_redface: Please?

  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei! Er det noen kreative sjeler som gidder å lage et headbanner til siden min? Bredde: 900 px, høyde: 170 px. Evt. farge: Noe lyst, vårlig, dust gulgrønt. Tekst: tinka.moo.no

Bilder finnes her (drit i at hjemmesiden ikke ser ut akkurat nå): http://www.freewebs.com/tikitakt/album.html

Bruk helst noen vårlige/sommerlige bilder, eller i alle fall ikke bilder med masse snø og sånt på. :lol:

NB: Ikke legg på pikselkant, please.

Skrevet
Hei! Er det noen kreative sjeler som gidder å lage et headbanner til siden min? Bredde: 900 px, høyde: 170 px. Evt. farge: Noe lyst, vårlig, dust gulgrønt. Tekst: tinka.moo.no

Bilder finnes her (drit i at hjemmesiden ikke ser ut akkurat nå): http://www.freewebs.com/tikitakt/album.html

Bruk helst noen vårlige/sommerlige bilder, eller i alle fall ikke bilder med masse snø og sånt på. :lol:

NB: Ikke legg på pikselkant, please.

tenkte jeg skulle prøve !

Men fikk ikke helt til px. du ville ..

Men du kan jo se da ..

Utennavn-1.jpg

Utennavn.jpg

Skrevet
*klippet bilde*

Prøvde meg på et, vet ikke hvor bra det ble da...

Nja, jeg kunne tenke meg at det ikke var sånn bilde her og farge der, om du skjønner? Altså enten mer glidende overgang mellom farge og bilde, eller to-tre bilder som er "smeltet" sammen. :lol: Også kanskje litt mer grønnaktig farge. *ikke kravstor i det hele tatt*

tenkte jeg skulle prøve !

Men fikk ikke helt til px. du ville ..

Men du kan jo se da ..

*klippet bilder*

De var søte de, men jeg må ha i den størrelsen jeg oppga, og dessuten vil jeg ikke ha kant rundt banneret.

Skrevet
Nja, jeg kunne tenke meg at det ikke var sånn bilde her og farge der, om du skjønner? Altså enten mer glidende overgang mellom farge og bilde, eller to-tre bilder som er "smeltet" sammen. :lol: Også kanskje litt mer grønnaktig farge. *ikke kravstor i det hele tatt*

Hmm.. Bildene på siden din er for små til at jeg kan bruke bare et bilde. Skal prøve litt forskjellig..

Skrevet

Flott :lol: Og ja, jeg veit de er for små - men alle originalene ligger på en annen maskin, så jeg får ikke lastet dem opp dessverre. Det er derfor jeg må få noen til å lage banner til meg også, jeg har ikke photoshop på denne maskina. :)

Sånn farge er det forresten jeg er ute etter:

pattern_120.gif

Altså den lyseste eller mellomste grønnfargen.

Skrevet
Flott :lol: Og ja, jeg veit de er for små - men alle originalene ligger på en annen maskin, så jeg får ikke lastet dem opp dessverre. Det er derfor jeg må få noen til å lage banner til meg også, jeg har ikke photoshop på denne maskina. :)

Sånn farge er det forresten jeg er ute etter:

pattern_120.gif

Altså den lyseste eller mellomste grønnfargen.

klarer og fikse kanten, men ikke str. pga av størrelsen på bildene som weatentass sa lengere opp;)

Skrevet
Kjempefine headere, wheatentass! Vannet/sikkelet på Tinka irriterer meg skikkelig, men det er jo ikke noens feil. :lol:

Det er jo bare å fikse, det. Vent litt så skal jeg prøve.

Skrevet
bruker du photoshop?

Jepp.

Det er egentlig ganske dyrt, men det finnes billigere måter å få det på :lol:

Så fint det ble, Wheatentass! :( Synd det ikke er jeg som skal bruke det. :(

Takk :)

Si ifra om du vil ha du også da :)

Skrevet
Jepp.

Det er egentlig ganske dyrt, men det finnes billigere måter å få det på :lol:

Hoho, kjenner til den billige versjonen. :)

Edit: Hmm. Kanskje jeg vil ha jeg og? :) Altså, nå har jeg vel ikke så mange steder med bilder bortsett fra fotobøtta, da. Men kanskje jeg vil ha nytt banner (igjen)? :(

Skrevet
Jepp.

Det er egentlig ganske dyrt, men det finnes billigere måter å få det på :)

Takk :)

Si ifra om du vil ha du også da :(

laster opp gratis fra nettet jeg,, munlig det er noe som heter pirat nedlastninger :rolleyes:

men photoshop er bare på gammel pc min, tar 10år å starte opp :lol:

SÅ gidder aldri starte den:P Men har akkurat lasta ned photofiltre nå da

Skrevet
Edit: Hmm. Kanskje jeg vil ha jeg og? :) Altså, nå har jeg vel ikke så mange steder med bilder bortsett fra fotobøtta, da. Men kanskje jeg vil ha nytt banner (igjen)? :)

Sånt lite et?

Bare å legge ut bilder det :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...