Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

Skrevet
Kommer ikke inn på siden banneret ditt linker til jeg. Får bare denne beskjeden:

No Such Web Site

Oops! We can't find the Piczo site that you're looking for. Please check with the owner of the site for the correct URL.

what? :D Hmm, det var ikke bra.

www.gardtibbene.piczo.com >> Funker det? prøvde å bare skrive det i søkefeltet og da funket det. :D

Men var rart at banneren ikke funket.

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
what? :) Hmm, det var ikke bra.

www.gardtibbene.piczo.com >> Funker det? prøvde å bare skrive det i søkefeltet og da funket det. :icon_redface:

Men var rart at banneren ikke funket.

Jeg har lagd de for noen dager siden, men har hvert på et ustabilt nett noen dager, så har ikke fått gjort så mye. Men her kommer de (ble ikke akkurat så fornøyd, så kan se om jeg får lagd noen senere).

tibbene.jpg

tibbene2.jpg

Skrevet
Jeg har lagd de for noen dager siden, men har hvert på et ustabilt nett noen dager, så har ikke fått gjort så mye. Men her kommer de (ble ikke akkurat så fornøyd, så kan se om jeg får lagd noen senere).

tibbene.jpg

tibbene2.jpg

Å jo! De var kjempe flotte! Tusentakk! :D

Skrevet

Kan noen lage en banner til meg der det står Lofferlabben og en annen der det står noe som Nene "Rocky" Bilbao eller noe sånt... Dere finner bilder av Rocky på hjemmesiden min: http://www.charlotte-mor94.piczo.com Der må dere gå inn på om meg og så videre inn på om Rocky. På forhond takk :)

Mvh: Charlotte

Skrevet
Kan noen lage en banner til meg der det står Lofferlabben og en annen der det står noe som Nene "Rocky" Bilbao eller noe sånt... Dere finner bilder av Rocky på hjemmesiden min: http://www.charlotte-mor94.piczo.com Der må dere gå inn på om meg og så videre inn på om Rocky. På forhond takk :)

Mvh: Charlotte

Prøvde meg på en ihvertfall..Litt "ny" ennå :P

Skrevet
Vil noen lage banner med disse bildene til oss? Vi må kvitte oss med vintertemaet :D

Hihi, du er heldig, allerede 5 å velge mellom :D

Guest Maritus
Skrevet

Jeg trenger ett foridebilde! Kan noen være så snill og lage det til meg? Det skal stå Velkommen til Zoogatas Vesla. Bilde finner dere på hjemesida mi!

På forhånd takk! :D

Guest Maritus
Skrevet
Husk at bannerne skal være 300x60 (noen er litt større enn det)

Marita & Vesla : hvilke bilder vil du bruke?? blir mye enklere om du forteller det :D

Det er det samme for meg! Bruk det som er best!

Skrevet
Husk at bannerne skal være 300x60 (noen er litt større enn det)

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men er det noen spesiell grunn til det?

Skrevet

Skulle gjerne hatt en, jeg også. Flust av bilder på hjemmesiden min.

Gjerne med Afrikansk (savanne eller pyramide) bakgrunn.

Klarer noen å legge inn et slikt bilde bak min eksisterende logo (på hjemmesiden)??

Om dette ikke går tar jeg gjerne imot andre forslag.

:D

Skrevet
Nå har ikke jeg lest hele tråden, men er det noen spesiell grunn til det?

Bannere som skal brukes i signaturen her på dyresonen.no skal i følge retningslinjene ikke være større enn 300x60 px.

Skrevet
Bannere som skal brukes i signaturen her på dyresonen.no skal i følge retningslinjene ikke være større enn 300x60 px.

Aha, forstår. På alle andre forum jeg har vært borti (både hund og ikke) er regelen 400x80, så derfor jeg lurte. 300x60 er jo så lite :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...