ingalinn2 Skrevet 12. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Når du får tid, hadde du hatt lyst til å lage til meg å eller? har ikke bannere/buttons til den nye hjemmesiden... bilder finner du på hjemmesiden her! Her kommer de til deg!
Baby Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 Her kommer endelig de til deg Lagde mest buttons siden det var det du ønsket! Tusen takk, kjempefine.
Marianne&Java Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 Her kommer de til deg! Tusen takk! de ble kjempefine!
ingalinn2 Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 jipii ! buttons er akkurat hva jeg trenger akkurat nå jeg setter stoor pris på om du lager et med dette bildet Her kommer et banner og to buttons til deg!
ingalinn2 Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Hei! Lurte på om du kan lage et banner til hjemmesiden.. Hvis du har tid? :blush: Vil at det skal stå: NRK Ungdom Med hjemmesideadressen nederst: www.freewebs.com/nrkungdom Her er noen bilder: Her er to bannere til deg! Håper du liker dem!
ingalinn2 Skrevet 15. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2006 Lyst til å lage til meg å? Vil ha banner og buttons (mest buttons kanskje ) Bilder finner du på siden min og HER! Her kommer to bannere og to buttons til deg!
lille_christine Skrevet 16. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2006 Her kommer endelig de til deg De er litt forsinket, men det er fordi jeg har så mye lekser også har jeg vært borte. Håper de ikke gjør noe Har ikke sett de før nå jeg Men de var kjempe fine! Tusen takK!
puddellover Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Har du glemt meg? Her er iallefall bildene..Ville gjerne hatt et vinter/høst bakgrunn(banner)
Wicked Sister Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Her er to bannere til deg! Håper du liker dem! Takk de var kjempe fine :-)
ingalinn2 Skrevet 26. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 Vil du lage noen til oss?? Har masse bilder på hjemmesiden vår www.elskahunda.piczo.com Bildene ligger litt rundt omkring. Inn på bilder og under de forskjellige linkene ligger det bilder av Bono som ikke ligger inne på hans egne linker Håper du orker, du har fått mange henvendelser.. Og alle bannerne og det har blitt veldi fine Her kommer noen til deg!
jeanette-k Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 ÅÅÅÅÅ, tusen takk!! De var kjempe nydelige!!
ingalinn2 Skrevet 29. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Oktober 2006 Tusen takk Nessie! Jeg har veldig lyst på noen i den stilen som bannerene til Astrix! Likte spesiellt godt den som står som nr. 5 fra øverst. Så hvis du får tid, så vet du i hvertfall det Her kommer to forslag! Bare si i fra vist du vil ha enda flere B)
ingalinn2 Skrevet 30. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Såå mange fine Bannere da! Du er virkelig flink.. Har du lyst til å lage noen til meg også? Jeg vil bare ha Bannere.. Bilder finner du på hjemmesiden min www.tinkaogrenate.piczo.com Her er noen til deg! Lagde noen buttons også.
Wanderlust Skrevet 30. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2006 Her er noen til deg! Lagde noen buttons også. Lyst til å lage sånn som den blå til meg ¨å? Kan stå rex, hjemmeside adressen, begge deler eller du kan velge. Helt fritt Også om du vil kan du lage noen buttons
ingalinn2 Skrevet 31. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 ÅÅÅÅ ja lag til meg også! Er så kjekt å få se hvor fine bannerene som andre lager til en blir! Vil ha noe som matcher siden min. Bilder finner du her: www.only-blondie.piczo.com Kan du lage noen buttons til meg også? Men jeg vil ikke ha med bildet av Blondie på der, men kanskje sommerfugl eller noe sånt! Her er noen forslag! Bare si i fra vist du vil ha flere!
mowgli Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Kunne du være så snill å lage til meg også? Bilder og slik finner du på hjemmesiden min: http://home.online.no/~siss-ekh/index.cfm De er vel ikke av de beste men... (Og hva er buttons?)
Tine Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 (Og hva er buttons?) Det er banner som er 88*31... Disse kalles buttons
ingalinn2 Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Jeg vil også ha fine bannere/buttons Kan du lage? bilder finner du her www.rottebua.piczo.com (en side om rottene mine) www.zelda06.piczo.com (en side om sølvpuddelen min) Jeg har tre rotter for og si det sånn Har du glemt meg? Nei har ikke glemt deg! Nå er jeg ferdig med de til deg, og her er resultatet! Her er de til Zelda: Og her er noen til rottene dine! Det var det!
TineSimbaNana Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 lage til oss å ?? jeg har nemlig fått ei lita phalene som heter loppa og vil gjerne ha banner/buttons med alle tre hundene på http://www.bcene.moo.no
puddellover Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 Nei har ikke glemt deg! Nå er jeg ferdig med de til deg, og her er resultatet! Her er de til Zelda: Og her er noen til rottene dine! Det var det! Uh! de var megafine!!!!!
Tine og Kip Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 husk på meg å da hehe gjerne med bare Kip på da det ikke er så lenge til Eira reiser hjem igjen..
MegaMarie Skrevet 6. November 2006 Rapporter Skrevet 6. November 2006 Her er noen forslag! Bare si i fra vist du vil ha flere! Tusen takk, de var utrolig fine!!
ingalinn2 Skrevet 30. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2006 Kan gjerne lage noen buttons til oss om du vil Her kommer noen buttons til dere Jeg har ikke hatt tid til å lage noe før nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar