12345 Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 Fikk ikke inn bildene men du kan gå innpå siden: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa innpå den siden går du innpå linken der det står: Bilder av kaisa.
ingalinn2 Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2008 Kunne du være så snill å lage noen bannere til meg også,om du har tid og lyst da? Jeg vil helst ha i Lilla & mørk grått og gjerne en svart kant rundt banneren.Teksten som kan stå er skrevet : Charmy.moo.no (gjerne skygge på teksten) Du trenger ikke lage buttens,kun bannere som jeg kan bruke på forum! Bruk bildet under her:
shatique Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Tusen takk,de ble serriøst KJEMPE fine. Nå ble jeg glad her. Tusen takk Nessie!
LizzieDog Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 De var nydelige ! :) Kan du lage noen banner til meg av disse bildene ? www.BillyMinBisseWovve.piczo.com Jeg vil at det skal stå Billy på noen, og kanskje Billy - en YorkieHerre.. Noe i den duren Tusen takk på forhånd.
RSKFarsbo Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Hei. Lyst å lage banner både til og ha her på sonen, og stort til å ha på hjemmesiden min? Vil gjerne ha med både meg og Shira. Tekst: Renate og Shira/Shira og Renate Her er noen bilder av Shira, håper kan bruke noen av disse... Bilde av meg
lisbeths Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 etter som det ikke var noen som svarte meg i den andre tråden, noen her som vil lage banner til hjemmesiden vår?? ( kennel blue bubble )
siriamd Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Ingen som svarte meg i den andre tråden heller.... Bannere og buttons noen???? Væææææær så snill å lage??? Har bilder på hjemmesiden min; www.bluebc.piczo.com Har spurt flere tidligere, men har aldri fått svar...
ingalinn2 Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Fikk ikke inn bildene men du kan gå innpå siden: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa innpå den siden går du innpå linken der det står: Bilder av kaisa.
12345 Skrevet 28. Mai 2008 Rapporter Skrevet 28. Mai 2008 Men Nessie, vet du hva jpg. adressen til bildet er, du som lagde bildet.
anrah Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Må bare lage til meg å.. har laget egen emnesak under her. bilder finnes på hjemmesiden : http://home.online.no/~asgli/
12345 Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Hei ! Jeg lurte på om du kunneha laget buttons ( de små ) og et bilde i profilstørrelse. Hadde satt veldig stor pris på det. Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa
ingalinn2 Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Her er noen bannere med Irma!
Blondiemamma Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Hadde noen giddi å vært så elskverdige å lage en ny banner av Blondie med dette bildet? hadde vært flott om det haddegått an å skjære ut hele hodet hennes og sette det på sort bakgrunn, hatt navnet i hvitt og kanskje med en hvit pote ved siden av. Hvis det er mulig?
Blondiemamma Skrevet 26. Juli 2008 Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Fantastisk Fine Nessie! men .. (uff, nå føler jeg meg veldig utakknemmelig her) jeg likte godt skrifta og poten på øverste bildet, men så likte jeg at du hadde hele hodet hennes på det nederste bildet. .Går det an å bytte om så jeg får begge deler på en banner? (hvis ikke det er mye ekstra jobb altså)
ingalinn2 Skrevet 26. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2008 Fantastisk Fine Nessie! men .. (uff, nå føler jeg meg veldig utakknemmelig her) jeg likte godt skrifta og poten på øverste bildet, men så likte jeg at du hadde hele hodet hennes på det nederste bildet. .Går det an å bytte om så jeg får begge deler på en banner? (hvis ikke det er mye ekstra jobb altså) Joda, det går fint. Sånn?
LindaM Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Så du fikk noen av Nessie, men prøvde meg på 2 alike vell :happy: Fulgte ikke punktene i det heletatt Si ifra hvis du vil ha noe endret!
Iago Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Her er noen bannere med Irma! WOW! De var UTROOOLIGE Tusen tusen takk! :D
Tollertassen Skrevet 7. August 2008 Rapporter Skrevet 7. August 2008 Jeg vil veldig gjerne ha en banner:)
ingalinn2 Skrevet 9. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2008 Jeg vil veldig gjerne ha en banner:) Da må jeg nesten han noen bilder, og vite hva som skal stå på
Papillon Skrevet 9. August 2008 Rapporter Skrevet 9. August 2008 Jeg vil gjerne ha Skal stå papillonen Frøken på den. Bare prøv med forskjellige bakgrunner og bilder Ta helst et av de nyeste. Høst tema hadde vært fint. Håper du kan lage! http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=30671
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar