Tollertassen Skrevet 9. August 2008 Rapporter Skrevet 9. August 2008 Hehe gikk litt fort i går gitt!! går det ann å bruke kanskje?
ingalinn2 Skrevet 11. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2008 Hehe gikk litt fort i går gitt! går det ann å bruke kanskje? Joda, det går ann å bruke, men hva skal det stå på banneret? EDIT: Tror jeg fant hva hunden din het på hjemmesiden din. Bailey. Da skriver jeg vel bare det.
Happyface Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Lager du fortsatt? Vist du gjør det vil jeg gjerne ha ett eller to Hun heter Nivea å er en Cairn Terrier. Her er bilder:
laikamor Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 mange flotte bannere:) lysst til å lage et til meg også?? størrelse: signatur tekst: laika bilder:
laikamor Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Klarer ikke å lage banner, men har prøvd litt :S får bare firkantede kanter ol... men her er et forsøk:
KristinL Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Skrevet 3. Mars 2009 Jeg vil gjerne ha ett banner, om du vil lage? Bilder på hjemmesiden, link under her. Kan godt stå Micko, også norfolk terrier litt mindre under eller noe
Evelzz Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Skrevet 13. Mars 2009 Legger inn samme ønske her jeg.. ; Jeg trenger så absolutt ny banner og ny signatur, hvis noen hadde orket..? Ligger bilder på www.tiapia.blogspot.com ... Ønsker meg med ett bilde av prikken, og ett av lille Tia f.eks? smile.gif
Guest LeenaM Skrevet 20. Mars 2009 Rapporter Skrevet 20. Mars 2009 Kan du lage header til meg? Vet ikke om du lager det, men kan jo spørre. 700x300 px i str. Farge: Spiller stort sett ingen rolle, men lilla synes jeg er veldig fint! Tekst: lenamohaugen.blogg.no Tar store bilder, fordi det er bedre å "jobbe" med store tror jeg...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar