ingalinn2 Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Jeg syns det er veldig morsomt å lage bannere & buttons, så derfor spørr jeg her og nå om noen vil at jeg skal lage til dem Det er ikke sikkert alle blir så fine, men skal prøve og se om jeg får lagd til de fleste som vil ha
BareLinn Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Jeg syns det er veldig morsomt å lage bannere & buttons, så derfor spørr jeg her og nå om noen vil at jeg skal lage til dem Det er ikke sikkert alle blir så fine, men skal prøve og se om jeg får lagd til de fleste som vil ha Lag gjerne noen til meg Ville jeg satt pris på Bilder finner du på hjemmesiden min www.havnegata44.piczo.com eller her: http://s109.photobucket.com/albums/n43/lin...ur/LunaJentaMi/ TUUUSEN TAKK
lunapatruna Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Vi vil gjerne ha bannere og buttons! Bilder på hjemmesiden mvh Luna og Helene
ingalinn2 Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Lag gjerne noen til meg Ville jeg satt pris på Bilder finner du på hjemmesiden min www.havnegata44.piczo.com eller her: http://s109.photobucket.com/albums/n43/lin...ur/LunaJentaMi/ TUUUSEN TAKK Her kommer noen til deg!
BareLinn Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Her kommer noen til deg! Hehe...TUSEN TAKK På den rosa banneren så ser det jo ut som hu er helt GAL hehe... Di var kjempe fine
Synne N Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Du må gjerne lage til meg også. Helst en som matcher hjemmesiden Bilder finner du her: http://www.freewebs.com/kalikebab/
ingalinn2 Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Vi vil gjerne ha bannere og buttons! Bilder på hjemmesiden mvh Luna og Helene Her er noen til deg!
lunapatruna Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Her er noen til deg! Kjempefine! Tusen takk
Marthe Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Lag gjerne til oss Vi trenger buttons Bilder finner du på hjemmesiden
ingalinn2 Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Du må gjerne lage til meg også. Helst en som matcher hjemmesiden Bilder finner du her: http://www.freewebs.com/kalikebab/ Her kommer noen til deg!
lille_christine Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Åh så fine alle er da! Kan du være så snill å lage noen til oss også? Gjerne banner OG buttons Bilder finner du her På forhånd, takk
Synne N Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Her kommer noen til deg! Tusen takk! De var knallfine Kan du kanskje lage en av de med oransje ramme rundt?
ingalinn2 Skrevet 6. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2006 Tusen takk! De var knallfine Kan du kanskje lage en av de med oransje ramme rundt? Jeg prøvde å lage noen nye med oransj ramme rundt Her kommer de! Noe sånt du mente?
Baby Skrevet 6. September 2006 Rapporter Skrevet 6. September 2006 Lag gjerne til meg. Noen som matcher hjemmesiden min.. Bilder finner du på hjemmesiden.. Først og fremst ønsker jeg buttons, men lag gjerne banner også!
Synne N Skrevet 7. September 2006 Rapporter Skrevet 7. September 2006 Jeg prøvde å lage noen nye med oransj ramme rundt Her kommer de! Noe sånt du mente? Jada! De ble skikkelig kule, tusen takk
Kjerstii Skrevet 7. September 2006 Rapporter Skrevet 7. September 2006 Bare lage til meg også! Vil helst ha sånne små buttons jeg da Greit hvis det er noen som matcher hjemmesiden. Bilder finner du på siden min http://taika.moo.no PS trenger du fler, så bare si ifra
ingalinn2 Skrevet 7. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2006 Lag gjerne til oss Vi trenger buttons Bilder finner du på hjemmesiden Her kommer noen til deg!
borderen Skrevet 8. September 2006 Rapporter Skrevet 8. September 2006 Jeg har også kjempe lyst på bannere/buttons o.l! Bilder er det mange av på hjemmesiden min (trykk på banneret i signaturen)
meg123 Skrevet 13. September 2006 Rapporter Skrevet 13. September 2006 Gjerne lage til oss Åsså lurte på om du ville lage et banner og en button til Hamsteroppdrett siden min?? Det hadde vært så supertsnilt www.gkgolden.piczo.com www.birkelianoshamsteroppdrett.piczo.com
happyogjulie Skrevet 13. September 2006 Rapporter Skrevet 13. September 2006 Hei! Nå har du vel fått mange oppdrag kan jeg tenke meg! Men jeg ønsker meg virkelig banner av deg! For de du har laget er jo så utrolig fine! Har ønsket meg det lenge, bare ikke visst hvordan jeg skal gjøre det! Men hvis du vil gjøre det for meg, blir jeg utrolig glad! Jeg vet ikke hva buttons er jeg, men det vil jeg sikkert ha På banneret ville jeg gjerne hatt ett bilde ansiktet til hunden min, Happy, og at det står Happy, og hjemmesideadressen nederst, hvis det er mulig da! Hjemmesiden min er www.freewebs.com/happyogjulie Klikk her! På forhånd tusen, tusen takk!! Julie
Sfs Skrevet 14. September 2006 Rapporter Skrevet 14. September 2006 Jeg holder på å lage ny side så vil gjerne ha en banner jeg og...Hvis du har tid? Har en del bilder på photobucket som er bra, kan du hente de derfra? http://s113.photobucket.com/albums/n223/su...p;addtype=local EDIT: Helst med skriften "Susanne sin hjemmeside"
ingalinn2 Skrevet 14. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2006 Det har ikke blitt noen bannere i det siste, men det er fordi jeg har vært bort i noen dager også har jeg hatt så mye lekser. Men skal nok få lagd noen snart
Marianne&Java Skrevet 16. September 2006 Rapporter Skrevet 16. September 2006 Når du får tid, hadde du hatt lyst til å lage til meg å eller? har ikke bannere/buttons til den nye hjemmesiden... bilder finner du på hjemmesiden her!
ingalinn2 Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2006 Åh så fine alle er da! Kan du være så snill å lage noen til oss også? Gjerne banner OG buttons Bilder finner du her På forhånd, takk Her kommer endelig de til deg De er litt forsinket, men det er fordi jeg har så mye lekser også har jeg vært borte. Håper de ikke gjør noe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar