Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere/buttons!


ingalinn2

Recommended Posts

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg fått meg ett banner, og funnet en som kan lage, så du slipper å jobbe livet av deg! Stakkars! Men det er mange som setter pris på hjelp til å lage banner, er jo ikke lett å lage selv!

Jeg kan lage til deg også... Når det blir din tur :)

Jeg tar de etter den første som sendte inn så den andre. Så du ligger litt bak i lista enda :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du lage noen til oss?? Har masse bilder på hjemmesiden vår www.elskahunda.piczo.com

Bildene ligger litt rundt omkring. Inn på bilder og under de forskjellige linkene ligger det bilder av Bono som ikke ligger inne på hans egne linker ;) Håper du orker, du har fått mange henvendelser.. Og alle bannerne og det har blitt veldi fine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå mange fine Bannere da! Du er virkelig flink..

Har du lyst til å lage noen til meg også? Jeg vil bare ha Bannere..

Bilder finner du på hjemmesiden min www.tinkaogrenate.piczo.com

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ ja lag til meg også!

Er så kjekt å få se hvor fine bannerene som andre lager til en blir!

Vil ha noe som matcher siden min.

Bilder finner du her:

www.only-blondie.piczo.com

Kan du lage noen buttons til meg også?

Men jeg vil ikke ha med bildet av Blondie på der, men kanskje sommerfugl eller noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har du vel fått mange oppdrag kan jeg tenke meg! Men jeg ønsker meg virkelig banner av deg! For de du har laget er jo så utrolig fine!

Har ønsket meg det lenge, bare ikke visst hvordan jeg skal gjøre det! Men hvis du vil gjøre det for meg, blir jeg utrolig glad! Jeg vet ikke hva buttons er jeg, men det vil jeg sikkert ha :P

På banneret ville jeg gjerne hatt ett bilde ansiktet til hunden min, Happy, og at det står Happy, og hjemmesideadressen nederst, hvis det er mulig da!

Hjemmesiden min er www.freewebs.com/happyogjulie Klikk her!

På forhånd tusen, tusen takk!

Julie

Her kommer 2 stk. til deg :P

Bare si ifra om du vil ha fler :P

happybanner1oc9.jpg

happybanner2tt8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å lage ny side så vil gjerne ha en banner jeg og...Hvis du har tid? :unsure:

Har en del bilder på photobucket som er bra, kan du hente de derfra? http://s113.photobucket.com/albums/n223/su...p;addtype=local

EDIT: Helst med skriften "Susanne sin hjemmeside"

Her kommer noen til deg! :o

trudebanner1xf3.jpg

trudebanner2xl9.jpg

trudebanner3jg5.jpg

trudebanner4rm2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...