ingalinn2 Skrevet 16. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 lag gjerne noen til meg også. bilder finner du på hjemmesiden husk på meg å da hehe gjerne med bare Kip på da det ikke er så lenge til Eira reiser hjem igjen.. Her kommer noen til deg!
janne&kenny Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Skrevet 16. Desember 2006 kan du lage til meg også? jeg har ikke! du var utrolig flink:) hvordan gjør du det? bilder kan du finne på Bajas side. hadde vert kjempe fint om du hadde hatt gidda:)
jennajensen Skrevet 30. Desember 2006 Rapporter Skrevet 30. Desember 2006 Kunne du laget noen til meg og? Buttons også Du finner bilder her
victoria_e Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Noen som vil lage en buttons eller banner til oss? Bilder på siden min www.lady-fiona.moo.no
TollerRetriver Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Skrevet 2. Januar 2007 Kan du lage til meg også? Bilder på den nye siden min! ( ikke ferdig i det hele tatt! )
Wanderlust Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Skrevet 2. Januar 2007 Kan du lage til meg også? Bilder på den nye siden min! ( ikke ferdig i det hele tatt! ) Jeg lagde noen til deg jeg. banner og button
TollerRetriver Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Skrevet 3. Januar 2007 Jeg lagde noen til deg jeg. banner og button De var nydelige! De kommer jeg til å bruke.
ingalinn2 Skrevet 4. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2007 Kunne du være så snill å lage til meg også? Bilder og slik finner du på hjemmesiden min: http://home.online.no/~siss-ekh/index.cfm De er vel ikke av de beste men... (Og hva er buttons?) Lagde et banner og en button til dere Håper du liker dem!
IM Skrevet 4. Januar 2007 Rapporter Skrevet 4. Januar 2007 er det noen her på sonen som kunne tenke seg å lage et banner til meg?? Som jeg kan bruke Har fått laget en, men den er for stor, og får ikke redigert den mindre send en PM Har en mengde bilder på dataen
Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Januar 2007 Rapporter Skrevet 19. Januar 2007 Heia! Siden det er så mange kreative å flinke mennersker der ute som til og med syns det er gøy å lage bannere (smiske, smiske) Så kan dere gjerne få prøve å lage noen til meg og Hvis noen gidder så finnes det en del bilder på hjemmesiden min: http://www.freewebs.com/tijon06/index.htm Men hvor mange som egner seg i bruk i en banner vet jeg ikke...
starlight Skrevet 21. Februar 2007 Rapporter Skrevet 21. Februar 2007 Er det noen som vil lage et nytt banner til oss? Vi kan jo ikke ha det samme aalt for lenge Masse bilder på hjemmesiden og på dataen..Blir kjempeglad om noen orker:)
Eva-Kihla Skrevet 17. April 2007 Rapporter Skrevet 17. April 2007 Vil noen lage ett par til meg!? Bilder på www.123hjemmeside.dk/evaogcado
borderen Skrevet 17. April 2007 Rapporter Skrevet 17. April 2007 Vil noen lage ett par til meg!? Bilder på www.123hjemmeside.dk/evaogcado Hvem er det som skal være på banneret og hva skal det stå?
Guest Maritus Skrevet 17. April 2007 Rapporter Skrevet 17. April 2007 Kan du lage en noen buttons og bannere til meg??? Vil så gjeerne ha! Det skal stå Zoogatas Vesla, men på buttonsene kan det bare stå Vesla! Bare vis noen gidder da... Du finner ett bilde på: http://www.piczo.com/the-retriever Bildene er på bloggen der!
Guest Maritus Skrevet 18. April 2007 Rapporter Skrevet 18. April 2007 Tusen takk! De var KJEMPE fine!
Guest Maritus Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Kan noen være så veldig snille å lage et par buttons å? Ber jeg om mye forresten??? Takk, hvis noen orker og gidder!
Wanderlust Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Kan noen være så veldig snille å lage et par buttons å? Ber jeg om mye forresten??? Takk, hvis noen orker og gidder! Lagde et til deg jeg
Guest Maritus Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Lagde et til deg jeg Tusen takk, den ble kjempe fiin!
Elinhe Skrevet 20. April 2007 Rapporter Skrevet 20. April 2007 Lag gjerne til meg:) Enya har jo blitt litt større og ville ha ny:) Bilder på hjemmesiden vår: www.tollerenya.piczo.com
Sunlily Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Kan lage bannere til meg også? Kan du lage en der det står Lofferhunden og en som det står noe som Nene "Rocky" Bilbao på... Du finner bilder av Rocky på hjemmesiden min: http://www.charlotte-mor94.piczo.com . Først går du inn på den "nye" hjemmesiden så går du inn på "om meg" og så inn på "om Rocky". Der finner du noen bilder av han Mvh: Charlotte
ingalinn2 Skrevet 9. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2007 Noen som har lyst på noen nye bannere eller buttons? Kjeder meg litt så..
Miriam Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Hvis du føler deg inspirert kan du gjerne lage et til oss? Trenger et nytt til den nye siden... Gjerne med teksten "Tollerstemmens Josie" eller bare "Josies hjemmeside". Helst ikke sånn supersøtt, men heller noe som viser at hun brukes til noe (f.eks. et av bildene hvor hun har apporten i munnen, hvor hun løper el.l.) Bilder ligger på hjemmesiden (link i signaturen min)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar