Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere/buttons!


ingalinn2

Recommended Posts

Skrevet
Hvis du føler deg inspirert kan du gjerne lage et til oss? Trenger et nytt til den nye siden... Gjerne med teksten "Tollerstemmens Josie" eller bare "Josies hjemmeside". Helst ikke sånn supersøtt, men heller noe som viser at hun brukes til noe (f.eks. et av bildene hvor hun har apporten i munnen, hvor hun løper el.l.)

Bilder ligger på hjemmesiden (link i signaturen min) ;)

Da har jeg prøvd meg på noe.. ;) Håper du liker dem. ;)

josiebanner1lb6.jpg

josiebanner2gg6.jpg

josiebutton1ds8.jpg

Bare si ifra om du vil ha flere ;)

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Skulle gjerne hatt et med mer høstmotiv jeg. ;) Noen som vil mixe sammen noe fra de siste bildene i bildetråden?

Skrevet
Da har jeg prøvd meg på noe.. ;) Håper du liker dem. ;)

josiebanner1lb6.jpg

josiebanner2gg6.jpg

josiebutton1ds8.jpg

Bare si ifra om du vil ha flere ;)

Ååå! TUSEN tusen takk! ;) De var kjempefine! Likte særlig det midterste og nederste ;) *Glede seg over nytt banner*

Skrevet

Du verden, så flink du er! Jeg greier ikke å lage i nærheten av det der..hehe.

Hadde vært kult om du kunne fikse noen til meg også? Bilder ligger på http://mariadiesel.piczo.com se under 'bilder av Diesel'. Jeg syns det hadde vært fint å fått en liten/stor banner av det fine øverst mot høyre!

Der han viser tenner lenger ned på siden er også kult!

Skrevet

Så flotte de er! Likte Josie sin veldig godt:) Hadde satt stor pris på noen nye jeg også.. Den jeg har er fra da Enya var valp og litt utdatert synes jeg.. Masse bilder på www.tollerenya.piczo.com

På forhånd takk:)

Skrevet
så mange flotte bannere! *har veldig lyst på* Hvis du har veldig lyst å lage et til meg, ligger det bilder på www.123hjemmeside.dk/beageline :whistle:

Lagde noen til deg også :) Nydelig hund du har forresten. :)

tinabanner1no0.jpg

tinabanner2xf1.jpg

tinabutton1lu5.jpg

Håper du liker dem.. :P

Skrevet

ÅÅÅ! Så nydelige!

Kan du vere så snill å lage noen til meg og Tassen også? Du finner bilder på hjemmesiden.. freewebs.com/almostidefix (flest bilder i bloggen)

Kan gjerne stå adressen til hjemmesiden på bennerene :whistle: ...også selvsagt må det jo stå "Tassen" der også da.

Du er kjempeflink!

På forhånd, takk!

Skrevet
Du verden, så flink du er! Jeg greier ikke å lage i nærheten av det der..hehe.

Hadde vært kult om du kunne fikse noen til meg også? Bilder ligger på http://mariadiesel.piczo.com se under 'bilder av Diesel'. Jeg syns det hadde vært fint å fått en liten/stor banner av det fine øverst mot høyre!

Der han viser tenner lenger ned på siden er også kult!

Sånn nå har jeg laget noen til deg. :P

dieselbanner1sl4.jpg

dieselbanner2jt6.jpg

dieselbutton1id2.jpg

tusen hjertelig takk!de var kjempeflotte! lager du tilfeldigvis avatarer også? :lol:

Jeg kan sikkert lage avatarer også, men da må jeg vite hvilken størrelse de skal være i, og hva det skal stå. :P

Skrevet

Står noe i kontrollpanelet om at avatarer/personlig bilde skal være ca 150x150. Det trenger egentlig ikke å stå noe som helst, nicket mitt står jo over uansett :lol:

Skrevet
Så flotte de er! Likte Josie sin veldig godt:) Hadde satt stor pris på noen nye jeg også.. Den jeg har er fra da Enya var valp og litt utdatert synes jeg.. Masse bilder på www.tollerenya.piczo.com

På forhånd takk:)

enyabanner2xy4.jpg

enyabanner3ap5.jpg

enyabutton1sp1.jpg

Håper du liker dem. :lol:

Skrevet
ÅÅÅ! Så nydelige!

Kan du vere så snill å lage noen til meg og Tassen også? Du finner bilder på hjemmesiden.. freewebs.com/almostidefix (flest bilder i bloggen)

Kan gjerne stå adressen til hjemmesiden på bennerene ;) ...også selvsagt må det jo stå "Tassen" der også da.

Du er kjempeflink!

På forhånd, takk!

tassenbanner1aj3.jpg

tassenbanner2ds7.jpg

tassenbutton1hb2.jpg

:cool:

takktakktakk!

de var flotte!

hvilket program bruker du for å lage de ?

---

Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen!

Så fint at du likte de. :) Jeg bruker Photoshop.

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Å snille du, kunne ikke tenkt deg å lage til noen til meg også vel? Hadde vært evig takknemmelig. Er jo så flotte de du har laget til alle andre her. Bilder finner du på www.freewebs.com/bolonkazwetna Klikk her

Hadde vært så flott å fått med navnet på rasen : Bolonka Zwetna (eller Russisk Tsvetnaya Bolonka)og navnet Theo.

:cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...