Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens Secret Santa 2017

Recommended Posts

Bare en liten heads up om at jeg ikke får til å sjekke meldinger på mobilen, så om det går litt tid før jeg svarer så er det fordi jeg må på jobb og sitte ved laptop for å se meldingene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som er med på Secret Santa! Nå er det ikke lenge til gavene skal være sendt, husk å gi beskjed til meg eller Sfx når du har sendt gaven.

Når folk begynner å motta gavene sine er det fint hvis dere sier i fra her eller sender en pm til Sfx eller meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lenge til gavene skal være sendt av gårde nå! Husk å send @SFX eller meg ( @Snoffe) en melding når du har sendt gaven :)

Når gavene begynner å dukke opp i postkassen deres så er det fint om dere gir beskjed her eller på pm til Sfx eller meg:funny-santa-dance-smiley-emotic

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fristen for å sende ut pakke var i går, men "noen" (ynnskyyyylll!) glemte å sjekke om tiende desember var en helligdag, så vi regner med at flere har innvilget seg den friheten å få sendt avgårde pakken i dag. Både @Snoffe og jeg mangler tilbakemelding fra flere på at pakke er sendt, så send gjerne et hint om hvor i løypa dere er.

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Folkens, IKKE skriv her at dere har sendt, det kan påvirke gjettingen, det skal tross alt være hemmelig når du sendte ;-) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 hours ago, SFX said:

Folkens, IKKE skriv her at dere har sendt, det kan påvirke gjettingen, det skal tross alt være hemmelig når du sendte ;-) 

Men alle skal jo ha sendt nå?  

Så etter mandag kan det vel ikke skade å skrive "sendt" man kan jo ha sendt mye tidligere enn dagen det skrives? 
Sånn jeg tenkte i alle fall med min post :) 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mottatt! Men da jeg åpnet den var det ikke gavepapir rundt! forta meg å lukke igjen og håper jeg glemmer hva jeg så før julaften.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Veldig spennende sak! 
      Godt med forskning på disse områdene. 
      Vi råforer hundene våre i all hovedsak (det forekommer måltider med Orijen) og er nøye på at å gi kjøtt fra ulike dyr og likemuskelgrupper for å sikre inntak av taurin så godt som mulig. 
      Skal bli kjekt å følge denne forskningen videre
    • Folks holdninger kommer ikke til å endre seg, så lenge det finnes en overflod av vill/hjemløse katter. Heller tvert om. En voldsom mengde frittgående katter enten de er hjemmehørende et sted eller er 'ville' øker bare presset på smådyr/fuglfauanen og ikke minst fører det til ergrelse/forbannelse hos de som blir utstt for nedpissede/nedskitte hus/garasjer/uthus /hager. Husker jeg ikke feil ble det anslått at det bare i Stavangerområdet befant seg 10 000!! forvillede katter! Et voldsomt antall og hvilken skade disse gjør og hvilke lidelser de selv blir utsatt for, kan man jo bare tenke seg.  Igjen, det er direkte feil å påstå at alle hjemløse katter har hatt et hjem, det finnes massevis av eksempler på at 'villkatter' formerer seg ute, gjennom flere generasjoner, også i vårt land. Ikke minst godt hjulpet av diverse 'god'hjerta kattedamer som driver å forer på disse kattene. At de således bare forsterker og opprettholder problemet, gir de enten fullstendig  beng i, eller har ikke såpass fattevene at de forstår det selv. Svært få om noen katter steriliseres. Det er STOR forskjell på inngrepene sterilisering og kastrering.. Bare prøv å overtale en partner til kastrering istedenfor sterilisering for å unngå flere barn hjemme...   Selvsagt er det et menneskeskapt problem, ingen har vel påstått noe annet?  Du svarer fremdeles ikke på hva man skal gjøre med de utallige tusen uønskede kattene som allerede finnes? 
    • Først og fremst må det jobbes med folks holdninger til kattehold tenker jeg. Påbudt registrering OG sterilisering kunne vært en begynnelse, for akkurat nå tyter det katter. Gaupen er den eneste villkatten vi har i Norge. Disse "villkattene" kommer som regel fra et hjem. Ved å kalle dem "villkatter" føler jeg man fraskriver seg menneskenes rolle i problemstillingen, for det er et menneskeskapt problem. 
    • Sorry men det finnes flere og mange eksempler på katter som har gått ute i årevis og produsert nye påløpende bånd..Så det er en sannhet med store modifikasjoner at katter ikke tåler norsk vinter. Som forøvrig er svært variabel , avhengig av geografi. Påbudt kastrering for alle katter hadde vært en begynnelse men hvor mange ville fulgt opp her?  Og hva mener du man skal gjøre med de mange tusen vill/hjemløse kattene som allerede finnes? Det er udiskutabelt at det ikke på langt nok finnes brukbare/interesserte nye hjem til alle disse og da snakker jeg ikke om kattehoarders, som på død og liv skal redde ALT av katter.
  • Nylig opprettede emner