Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens Secret Santa 2017


SFX
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, mushi skrev:

Haha! Denne var lett å gjette. Les på nytt.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk
 

Det er jo et vers fra the Rolling Stones sang.. Såpass fikk jeg forundret meg til. Så da er jo spørsmålet hvem igjen. Luket ut noen bare foreløpig (pluss de som allerede har blitt «avslørt»). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det har blitt en tradisjon at vi arrangerer Sonens Secret Santa, så i år spør jeg ikke en gang om folk vil være med Regler for Sonens Secret Santa 2017 Kort oppsummering: Sonens Secret Santa

Åh, @Snoffe kom deg i forkjøpet, og jeg tror ærlig talt at det blir mange kokker og mye søl om for mange skal holde stye på dette. Men det er andre adventstradisjoner vi har hatt på Sonen som kan vekk

Se ned = jorda, Tellus. Se opp = himmel, sol og måne = luna. [emoji51][emoji56] Synes den var ganske lur jeg! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Posted Images

4 minutter siden, tmp skrev:

Halsbåndene var virkelig kjempefine og så koselig at du har laget dem ? De passet Albert perfekt, men Bob er en stor bebbe så de var desverre for små til han. Men du behøver virkelig ikke lage nye, har allerede fått så mye :)

Fint du likte dem :) Men jeg tar å fikser et nytt et til Bob, sender deg en pm ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Nissen har hvisket at det var en nøkkelring med et hint på. Men teksten er heller ikke random, om du leser den igjen ;-) 

Det lå ingen nøkkelring der når jeg åpnet :( Så ikke at ene siden hadde revnet da jeg tok den ut så den må ha ramlet ut.. Skal prøve lese igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Absolute Entertainer skrev:

Det lå ingen nøkkelring der når jeg åpnet :( Så ikke at ene siden hadde revnet da jeg tok den ut så den må ha ramlet ut.. Skal prøve lese igjen! 

Du får lese, og se om det er noen ord som virker betydningsfulle ;-) 

Nøkkelringen hadde blant annet en tresko, og en lapp om at de to siste hundene i heimen kom fra det landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

7202994C-1BFD-4DE7-9B32-516293C7B792.thumb.jpeg.ca724bee4d01286ca7b3f715f8f9cb8d.jpegA4D04023-ACA6-4FAE-8C2B-3EF62D6C099B.thumb.jpeg.18dfa848500f9c48d830499820811ac6.jpeg

Takk for gaven hvem du nå enn er :P Skjønte lite annet av hintene enn at begge gavene var fra Sverige.. Så regner kanskje med at personen er fra Sverige eller har svenske hunder..? Ah for en usikkerhet! 

Og fikk plutselig skikkelig dårlig samvittighet ovenfor @mushi om de sykt enkle hintene..

 

7 timer siden, Absolute Entertainer skrev:

Gud a mei! Nå skjønte jeg det! Det er @JeanetteH er det ikke? :Laugh: Leste jo i AN at du hadde fått noe fra alle hundene inkludert Sinner og Saint :P 

Stemmer :lol: og jeg som tenkte at denne måtte være drit enkel :lol:

Og det var en tresko nøkkelring nedi der også, må ha falt ut under mishandling av sending eller noe da. Treskoen var ett symbol på Nederland som Sinner og Saint er fra. 

Men Sverige er ikke helt feil heller da, jeg bor jo liksom 20 minutter fra grensen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Stemmer :lol: og jeg som tenkte at denne måtte være drit enkel :lol:

Og det var en tresko nøkkelring nedi der også, må ha falt ut under mishandling av sending eller noe da. Treskoen var ett symbol på Nederland som Sinner og Saint er fra. 

Men Sverige er ikke helt feil heller da, jeg bor jo liksom 20 minutter fra grensen :P

Takk takk :D

Stussa litt på det med Sverige ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, SFX said:

Jeg føler meg litt blåst, for jeg skjønner ikke hintet, men jeg har sunget sangen flere ganger og flirt godt av den!

Jeg tenkte med en gang jeg så hintet ditt at kanskje de har to hunder, eller et todelt navn på sonen, hvor noe er noe du ser opp type himmel, sky, greiner osv og noe du ser ned som bakke, jord, snø osv.  Aner ikke om jeg er totalt på villspor da, og jeg har ikke prøvd å finne ut hvem det er :)

 

@laikamor kanskje nissen din har en stor flokk som ikke nødvendigvis (bare) er er hunder? 
Aner ikke jeg altså. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

Men hvordan tolker du hintet til det? Jeg har to hunder og en katt!

 

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Jeg forstår fremdeles ikke hintet, men brukte Snøfrosts innfallsvinkel og valgte blant de som var igjen :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Snøfrost er inne på noe, men du er ute og ror... 

Og siden jeg har vannskrekk som gjør at jeg holder meg unna alle vannaktiviteter, så sier det seg selv at jeg er dårlig på å ro.

Men tusen takk for gaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake på pc så nå kan jeg prøve å gjette. 

Jeg fikk torgvanter, ingefærdrikk, en ball til Idde, hundesnask og et par sokker :D Dessverre klarte niesene mine å hurve sammen alle gavene og lappen så det ble ikke tatt bilde av... 

Men hintet var noe sånt som at jeg har mange hunder, men bare en hund og må være glad i pelsstell... 

Så jeg tenker at det må være noen med mynder og en annen hund? Må tenke... Jeg er skikkelig dårlig på sånt her kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...