Jump to content
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar 2017

Recommended Posts

20 minutter siden, SFX skrev:

Tusen takk for en fortreffelig nyttårsfeiring, tiden flyr virkelig i godt selskap!

Selv takk for excellent selskap - med CERT :lol:. Tida flyr vanvittig fort når man hygger seg :D 

20 minutter siden, SFX skrev:

Jeg måtte avlyse dagens planer, for jeg bodde på do i formiddag... Så da mistet jeg privattime i å sminke meg selv (bursdagsgave), samt mammas bursdagsfeiring. Men det er ikke noe gøy å kjøre to og en halv time en vei med konstant utkikk etter bensinstasjon i fall jeg brått må... Da kroppen roet seg la jeg meg igjen for en time, som ble til fire, og nå har jeg testet om magen liker mat igjen med en kyllingfilet og brødskive. Verdens snilleste hunder har ligget klint inntil meg i senga, og akseptert at så gjør vi så i dag.

:o Det var jo himla kjipt da :( .... Her har formen vært finfin heldigvis, etter at jeg fikk ristet av meg trøttheten ute på tur  :). Håper formen er langt bedre nå :) 

Guest *Kat84*

Nå er det helt tomt her igjen. Bare meg og Sjef igjen nå. Det ble plutselig alt for stille her, og det føles tomt nå plutselig. Det ble faktisk litt trist :hmm:  

I tillegg er jeg trøtt, så tror det blir veldig tidlig leggetid på meg i kveld. Virker som at Sjef er ganske sliten av mye som skjer rundt i over en uke også. Han ligger strekk ut, og vil ikke ut :lol: 

21 minutter siden, Siri skrev:

Selv takk for excellent selskap - med CERT :lol:. Tida flyr vanvittig fort når man hygger seg :D 

Jeg tror vi kunne sittet der og skravlet helt til 2018 :D 

21 minutter siden, Siri skrev:

:o Det var jo himla kjipt da :( .... Her har formen vært finfin heldigvis, etter at jeg fikk ristet av meg trøttheten ute på tur  :). Håper formen er langt bedre nå :) 

Da er det forhåpentligvis ikke noe som smitter, og bare en post-jule-stress-reaksjon i kroppen. Jeg er litt bedre - har beholdt kyllingfileten, for eksempel, men ikke uten høylydte protester... Også har jeg hentet ved, for det ble veldig kaldt i stua uten.

Hodet er rastløst og mener at jeg burde gjøre noe, men kroppen orker ikke. Jeg får ikke en gang overtalt armene til å holde i ei bok for å lese...

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg tror vi kunne sittet der og skravlet helt til 2018 :D 

Det tror jeg også :lol: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Da er det forhåpentligvis ikke noe som smitter, og bare en post-jule-stress-reaksjon i kroppen. Jeg er litt bedre - har beholdt kyllingfileten, for eksempel, men ikke uten høylydte protester... Også har jeg hentet ved, for det ble veldig kaldt i stua uten.

Nei, vi får satse på at det bare er kroppen som er teit.... Krysser fingrene for stadig bedring :). Og flink pike som hentet ved :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Hodet er rastløst og mener at jeg burde gjøre noe, men kroppen orker ikke. Jeg får ikke en gang overtalt armene til å holde i ei bok for å lese...

Du må få deg lesestativ :aww: 

Mysen kom til rette i natt heldigvis   Virket ikke nevneverdig redd heller, så det har nok gått greit lell.
Jeg har gått 1,3 km spor med Storm i dag; ganske fornøyd  
januarspor_zps35buuk0s.jpg
[/img]

Hvilken app bruker du til logging av spor? Har prøvd et par forskjellige men ingen som funker spesielt bra...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Forumet fortsetter under annonsen

Nå har jeg faktisk gjort alt som skulle gjøres i dag. Det er det ene av årets nyttårsforsetter, å bli litt flinkere til å få ting unna i stedet for å utsette til mãnana. Det andre nyttårsforsettet er hvilende siden det er helligdag, nemlig å ikke spise noe med sukker i. Is til dessert på første nyttårsdag synes jeg er innafor. I morgen derimot!

• Like 1

Godt nytt år alle sammen :D Tilbake fra feiring med venner i Sverige. Dette er første året siden 2003 jeg ikke har vært bekymret for hundens reaksjoner på raketter... hvilken forskjell det gjør! Fin feiring med hundtrening, tur og masse tull og fjas :D 

• Like 6

3 timer siden, Snoffe skrev:

Da var jule pakket bort for denne gang. Nå må jeg ha en real pust i bakken før det blir støvsuging (og vasking). 

Finner ikke igjen pynteputetrekkene (har hatt juletrekk på i julen), og kan ikke fatte hvor jeg har lagt dem. Sikkert et lurt sted :aww: 

Hah, de har vi rotet bort og! Har en fast plass til duker og putetrekk, men de var ikke der. Og vi har lett overalt. Måtte ta til takke med noen jeg egentlig ikke syntes er så fine, så dukker vel pyntetrekkene opp snart :sleep: 

Akkurat nå, Paranomia skrev:

Hah, de har vi rotet bort og! Har en fast plass til duker og putetrekk, men de var ikke der. Og vi har lett overalt. Måtte ta til takke med noen jeg egentlig ikke syntes er så fine, så dukker vel pyntetrekkene opp snart :sleep: 

Kjennes godt å ikke være alene :aww:

51 minutter siden, Bjornal skrev:

Hvilken app bruker du til logging av spor? Har prøvd et par forskjellige men ingen som funker spesielt bra...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Appen heter Dog Track - den er veldig lett å bruke.  Noe unøyaktighet må du regne med, men jevnt over er den super :)  Har har helt sluttet å bruke GPS-en til sportrening. 

...sitter jeg å fundere på om jeg skal starte med salg av nisjeprodukter eller ikke når jeg blir bonde.. Det er på grensa til galskap å starte opp med noe slikt virker det som :P 

1 minutt siden, jaktlykke skrev:

Appen heter Dog Track - den er veldig lett å bruke.  Noe unøyaktighet må du regne med, men jevnt over er den super :)  Har har helt sluttet å bruke GPS-en til sportrening. 

Jeg satt og kjørte hjem fra Uppsala idag og tenkte på at jeg skulle fortsette sporsesongen siden det ikke var noe snø, så kom Freddy Kalas sin Pinne for landet opp på spillelista mi - kom på at det var det er jo en ekstremt patriotisk sporsang :D:D:D 

• Like 3

5 timer siden, Stine skrev:

Gratulerer med dagen @Snøfrost! :cheer::cheerleader:

5 timer siden, Raksha skrev:

Gratulerer med dage @Snøfrost !

Tusen takk til dere begge :D 

@Line hvor finner jeg utfordringen, jeg kunne tenkt meg å være med :)

• Like 1

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Tusen takk til dere begge :D 

@Line hvor finner jeg utfordringen, jeg kunne tenkt meg å være med :)

Gratulerer med dagen :D 

Jahaja, håper det bare er magen som reagerer på pinnekjøtt to dager på rad og ikke noe mer langvarig... føler meg rimelig dritt akkurat nå.

Guest
8 minutter siden, Turb skrev:

Jeg satt og kjørte hjem fra Uppsala idag og tenkte på at jeg skulle fortsette sporsesongen siden det ikke var noe snø, så kom Freddy Kalas sin Pinne for landet opp på spillelista mi - kom på at det var det er jo en ekstremt patriotisk sporsang :D:D:D 

wtf gjorde du i min gamle bostad? :P

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

wtf gjorde du i min gamle bostad? :P

Min gamle bostad også :) Bodde der i 4,5 år

Trente hund og feiret nyttår med venner og hunder :D 

1 time siden, Siri skrev:

Nei, vi får satse på at det bare er kroppen som er teit.... Krysser fingrene for stadig bedring :). Og flink pike som hentet ved :D 

Kroppen kan få i dag, men i morgen må vi være friske nok til Foenix' veterinærtime, lille vennen :( 

Ved er fantastisk :D

1 time siden, Siri skrev:

Du må få deg lesestativ :aww: 

Kan hunder trenes opp til sånt?

Jeg fikk tekstmelding med påminnelse om at søpla hentes i morgen, hvilket passet bra, jeg trodde den ble hentet neste mandag - den hentes hver fjerde mandag, så surt å misse en gang. I all min dovne latskap endte jeg med å kjøre søpla de 300-400 metrene :P Nå har jeg ambisjoner om å skifte på senga. Og finne vekta. Det er en dårlig start på et sunnere og lettere 2017 når jeg ikke aner hvor vekta er. 

Mann og barn brårydda stuegulvet for leker. "Rydda" barnet ville nemlig støvsuge - hun ombestemte seg da, så ble ikke støvsuget, men gulvet er rydda :D Så Jeeves kan få leke seg senere.

23 minutter siden, jaktlykke skrev:

sniker meg inn for å spørre åssen den funker, går du først ut sporet med appen alene, for så å skrive inn på appen atter nå har jeg med hunden og går? 

Ang vekt. Noen som kan anbefale ei nøyaktig baderomsvekt? Den jeg har er kjøpt for 199,- på clas ohlson og fungerer dårlig. Den varierer med opptil 2 kg for hver gang jeg går på (med 1 min mellomrom), så jeg vet jo ikke helt nøyaktig hvor mye jeg veier, men går så klart ut fra det laveste tallet den viser :sleep::whistle:

• Like 2

Gratulerer med dagen, @Snøfrost!!

Det er godt å være hjemme igjen, til tross for at det fortsatt er rotete her. Slappe av i kveld og bruke neste uke på å gå gjennom alt i stuen og kaste mest mulig!

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Gøy å se laikamor  Går fremover! Her holder vi fremdeles på med kjelleren. Nå er badet nesten ferdig. Dvs, ferdig fliselagt - mangler noe fuging som jeg tipper håndverkeren skal ta imorgen. Så gjenstår taket, dør og at det elektriske monteres ferdig.  I ganga er gulv og to vegger fliselagt, så venter vi på tilbud på trapp. Jeg og mannen skal sette opp veggplater på to vegger, og takplater. Så er det en bod hvor vi skal legge laminat, sette opp veggplater og takplater, og en kjellerstue hvor vi skal gjøre det samme.  Kan legge ut noen bilder etterhvert  
    • Det er kjøkken og spisestue vi holder på med nå. Har revet ned alt av vegger, tak og gulv, helt ned til stenderverk. Deretter foret på vegger og etterisolere, og senket gulvet til opprinnelig nivå. Og fjernet en vegg hvor en drager er satt opp. Så her er det full pakke. Ny kjøkkeninnredning står egentlig klar til montering Bad skal også pusses opp, men det blir tatt etter vi flytter inn. Kan hende det må vente litt, det kommer an på hvor mye det vil koste Legger ved et par bilder hvordan det ser ut nå (nesten, bare at nå er alt sparklet over en gang). 
    • Det var lurte overnatte. Da rekker dere sikkert mer  Det høres jo ut so at dere begynner å nærme dere noe, hvis dere har fått opp alle gipsplatene. Jeg husker ikke helt; måtte dere pusse opp bad og kjøkken (ny innredning) også?  Godt mulig jeg ender opp med å gjøre det samme, bare at jeg i så fall syr gardinene selv. Da kan jeg også kjøpe stoff til en kjole jeg har hatt lyst til å sy lenge nå.
    • Folk kommer alltid til å syns og mene mye. Er ofte bare andre som driver med hund som forstår. 😊 Men som andre sier her så slutter folk og reagere på antall hunder sånn etter hvert 😂   
    • Jeg vet ikke med tanke på prisklasse, det kommer vel an på årsmodell det også i og med at avgift på bakseter synker hvert år men vet ikke. . Jeg hadde helt klart valgt aircondition over gitter ja men støy er ikke allverden. Jeg har gulvteppe baki og det demper bra. 
  • Nylig opprettede emner