Kjendisfarmen.

187 innlegg i emnet

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Huff, jeg klarer henne ikke jeg heller. Hun har klart veldig fint å innfri forventningene mine for å si det slik :aww: 
Hun er ikke feminist, hun er ekstremist på det området. Men hva kan man forvente av et veldig aktivt medlem av Kvinnegruppa Ottar? :o  

Jeg forstår godt at hun ble førstekjempe. Men jeg håper at hun ikke er den første til å ryke ut. For hvem skal da lage liv? :huh: 

Jeg har ennå ikke sett programmet men jeg har jo fått med meg damens uttalelser i diverse media.. urk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, QUEST skrev:

Jeg har ennå ikke sett programmet men jeg har jo fått med meg damens uttalelser i diverse media.. urk..

Ja, det var på grunn av disse uttalelsene jeg bestemte meg for å se. 
Og ja, hun er like ufordragelig på Farmen. Hadde hun vært med i Paradise Hotell kunne hun lett rekalmert med at hun er "200% seg selv" eller hva de nå sier der. For det er hun tydeligvis :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, Ozzy skrev:

Ser litt ut som dansk svensk gårdshund? 

Blir forøvrig ganske sur over hvor små kattungene er. Ser ingen mamma, ikke gjort det andre sesonger heller, men de er kanskje 8 uker gamle.. 

Det er en DSG med navn Gimle.

Er venn med eieren på FB.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, *Kat84* skrev:

Han snakker rett fra levra, sier akkurat hva han mener.

Og i tillegg så er han jo underholdende uvitende til forskjellige ting :lol: 

...nettopp slike holdninger muliggjorde at blei Trump valgt til president. :blink: 

Jeg har aldri sett et eneste program med Farmen, men vurderer å begynne nå! :lol: 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke helt sansen for Kari jeg heller, men jeg tar heller 5 av henne enn en Lothepus. Voksne mannen klager over at han må vaske klærne sine sjøl - i 2016 (jeg veit at det er 2017 nå, men det var ikke det da farmen kjendis - forøvrig helt teit at det heter det, for alle sier kjendisfarmen - ble spilt inn). Han burde være flau over å være så inngrodd mannsjåvinist :aww: 

Det hjelper forøvrig ikke at folk snakker rett fra levra når det som kommer derfra er så idiotisk at det er til å få migrene av! Det gjelder både Lothepuser og Trump..

9 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Som sauebonde gjør det vondt hver gang de viser klipp der kopplammene får vann på flaske iallefall ....

Sent from my iPhone using Tapatalk

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, roxie88 skrev:

Som sauebonde gjør det vondt hver gang de viser klipp der kopplammene får vann på flaske iallefall ....

Ja jeg og gubben reagerte veldig på det. Så at de fikk melk etter dyrlegen var der men når de sier på TVen når de får lammene at moren ikke har nok melk så de må flaskes opp så sier det jo seg selv at de må ha melk, ikke vann! 

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutter siden, roxie88 skrev:

Reagerte på det jeg også..

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, SandyEyeCandy skrev:

...nettopp slike holdninger muliggjorde at blei Trump valgt til president. :blink: 

Jeg har aldri sett et eneste program med Farmen, men vurderer å begynne nå! :lol: 

Joda, men i motsetning til amerikanerne så heier vi ikke akkurat på en av det kaliberet :lol: 

Og Trump snakket vel strengt tatt ikke fra levra. Han snakket som om han var fra en annen planet :blink: 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kari, Aylar og Lothepus begynner å bli litt i overkant, føler jeg.

Lothepus er artig til tider synes jeg, men det blei en del uttalelser som ikke hang på greip i mitt hode. Aylar virker sutrete, og det mindre sympatiske inntrykket jeg hadde av Kari ble bare forsterket.

Petter P har jeg hatt i vranga før, men han var jo herlig ærlig og et festlig innslag her, synes jeg.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart at Kari ikke forstår hvorfor hun ble valgt som førstekjempe. Hun presterer å si at det kanskje er fordi Lothe ser på henne som en større konkurrent :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 minutter siden, Klematis skrev:

Petter P har jeg hatt i vranga før, men han var jo herlig ærlig og et festlig innslag her, synes jeg.

Ja, det tenkte jeg også! Fikk faktisk et godt inntrykk av ham nå i motsetning til tidligere :) 

Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Jeg synes det er litt rart at Kari ikke forstår hvorfor hun ble valgt som førstekjempe. Hun presterer å si at det kanskje er fordi Lothe ser på henne som en større konkurrent :P

Da lo jeg faktisk høyt! :lol: 
Hun som sutrer fordi hun ikke får gjøre som hun vil, og prøver å tvinge andre til å mene det samme som hun selv ville aldri holdt ut lenge uansett slik jeg ser det :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke usannsynlig at hun velger Aylar til første tvekamp, ut ifra det som vises på tv da. Det er jo en del fler timer igjen av døgnet som vi ikke får se :P . Damene har det gjerne med å fjerne hverandre tidlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, litt rart, heiet først på Kari fordi jeg tenkte at det kanskje var mer interessant at hun ble igjen, men med en gang Aylar begynte å snakke taktikk heiet jeg mer på henne :P . 
Fint å se at Lothe kunne jekke seg litt ned på markedet selv om han var stor i kjeften på forhånd. Uttrykket hans da kaffe kostet like mye som 6,5 kg kjøtt var bra! :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble helt imponert over at Aylar klarte å stå så lenge med de melkespannene! Tror ikke det var mange som hadde trodd det kom til å skje :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 minutter siden, Snoffe skrev:

Ble helt imponert over at Aylar klarte å stå så lenge med de melkespannene! Tror ikke det var mange som hadde trodd det kom til å skje :P 

Det var utrolig imponerende!! Tror ikke hun blir andrekjempe på en stund :P  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Maries skrev:

Det var utrolig imponerende!! Tror ikke hun blir andrekjempe på en stund :P  

Tror ikke jeg heller, og ikke tror jeg noen tørr å velge melkespann mot henne :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, jeg har fått den sangen til Lothe på hjernen :hmm:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg elsker at alle undervurderer Aylar så sinnsykt masse, hun er egentlig rå! En skikkelig fighter type, og over 8 minutter med melkespann holding, da har du vilje av stål! Gleder meg til å se hvem som blir storbonde i dag :) Tipper det blir ei dame.

3 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sett for meg Vendela så bløthjerta.:D Trodde hun var litt bisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kjendisene forsvinner jo fortere enn fortest! Snart ikke damer igjen jo :no: Kanskje Kari kommer tilbake? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 5.1.2017 at 2:44 PM, roxie88 skrev:

Reagerte på det jeg og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Chako skrev:

Disse kjendisene forsvinner jo fortere enn fortest! Snart ikke damer igjen jo :no: Kanskje Kari kommer tilbake? 

Tipper de bare sender inn flere utfordrere, evt. så blir programmet to uker kortere? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok et plusspoeng til Lothe etter gårsdagens episode! Sympatisk måte å håndtere Vendela på syns jeg. Kjipt at to stykker dro, også spent på hvordan de løser det. Jeg vil jo ha maks ut av programmet med tvekamper! :D 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lurer også hva de gjør nå når to stykker har trukket seg. Blir programmet kortere, eller henter de inn nye, eller dropper de å ha tvekamp i to uker? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• I mitt tilfelle, bare så det ikke blir tatt helt ut av kontekst, så er navnet på min hund brukt i min omgangskrets. For all del, jeg synes jo navnet er kult, og har jo i den forstand ikke rettmessig eierskap til navnet, men det blir litt respektløst på en måte (uten å tråkke noen på tærne ) Som jeg selv skrev tidligere kunne det aldri ha falt meg inn å brukt et "unikt" navn på noen av mine dyr som jeg allerde visste var brukt (for min del gjelder det jo da både i min vennekrets/omgangskrets, men også mer eller mindre globalt.) Selv om jeg føler og mener det, har jeg jo ingen rett til å bestemme over andre og andres meninger, men det var jo heller ikke spørsmålet til trådstarter Som sagt, vil noen kalle dyret sitt for Moltres, Mew, Tirith, Nagini eller Celebi, så må de for all del bare gjøre det, men JEG synes for det første det blir litt ubehagelig fordi jeg har brukt tid på å finne navnene og de har en betydning for meg, men også fordi jeg er en av de som faktisk søker side opp og side ned og ser etter om navnet er brukt av andre nettopp fordi jeg vil ha det så unikt som mulig. Det i seg selv er jo ikke ubehaglig, men slik som med Nagini for eksempel, som ikke levde et spesielt langt liv, men som betydde (og fortsatt betyr) så utrolig mye for meg, så vekker det en del følelser som er vonde å kjenne på, om det skulle oppstå en slik situasjon hvor jeg hører at andre har brukt navnet. Og nettopp det gjør det ubehagelig. Det er sikkert slik for de som har en Tassen, Kira eller Balder og, men la oss være realistiske...Det skal ganske mye til for at du aldri har møtt en hund med slike navn, kontra navnene som jeg velger å bruke på mine, eller som flere andre her bruker.  For så vidt er det jo også ganske greit å vite HVILKEN hund det er snakk om, slik at det ikke blir "Du vet Kari Nordmann sin Balder..?" kontra "Vel, Moltres gjorde det greit i helgen" Hvert fall innenfor rasemiljøet og hundeklubben.    Så ja, mye går på følelser, men ingen kan nekte for at det er mer praktisk og enklere å ha kontroll på hvilken hund man snakker om med unike navn Jeg står ennå for at jeg ØNSKER å få ha navnene "mine" i fred, slik som jeg lar andres navn være, og er det noen bekjente av meg som velger å bruke navnene som jeg har brukt blir jeg faktisk både skuffet og lei meg, og ikke minst synes at det tyder på mangel av kreativitet hos de, men jeg sier det ikke. Jeg bare tenker det. Og skulle de måtte lese dette nå og de tar seg nær av hva jeg føler, tenker og mener, så har de vel kanskje en grunn til å føle seg "truffet". 
    • Jeg sitter her og er glad for at jeg alltid har vært heldig med fastlegene mine. Engasjerte, dyktige og empatiske mennesker. 
    •   Rottisklubben har bare hatt mye annet tull  men schäferhundklubben har måtte hatt ambulanse har jeg hørt  
    • Tulipanblomstring i Nederland   
    • Mye rart i alle yrker, men blir liksom så ekstra tydelig i legeyrket og tilsvarende, for konsekvensene kan bli så grusomme     
  • Nylig opprettede emner