Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Jeg har mobilregninger på mellom 500 og 700 i måneden, er ikke det himla mye? Netcom, som nå heter Telia. Har det billigste abbonementet, men får alltid beskjed om at jeg har brukt opp inkludert datamengde, så jeg burde nok skifte abb. Skal ikke være så dyrt? Jeg surfer lite på mobil og Ipad, det gjør jeg jo mest på pc. Har trådløst hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Jeg har mobilregninger på mellom 500 og 700 i måneden, er ikke det himla mye? Netcom, som nå heter Telia. Har det billigste abbonementet, men får alltid beskjed om at jeg har brukt opp inkludert datamengde, så jeg burde nok skifte abb. Skal ikke være så dyrt? Jeg surfer lite på mobil og Ipad, det gjør jeg jo mest på pc. Har trådløst hjemme.

Det er himla mye. Jeg har betalt 599 i et år fordi jeg har betalt ned en mobiltelefon liksom... Du trenger et abo med mer inkludert datatrafikk. Logg deg gjerne inn på mine sider og se hvor mye du bruker pr mnd så du vet hva du trenger. Hva slags abo har du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Må du ikke betale mer når du har brukt opp inkludert datamengde heller? (Jeg har så alt for lite greie på sånt).

 

Vet du hvor mye du har inkludert eller hvilket abo du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Djervekvinnen skrev:

Jeg har fast regning på mobilen 149 kr i mnd. :)  Men selvsagt får du mye billigere abb med mye data @Pippin&Symra  se på talkmore.no :)

Her i huset har alle Talkmore. Når det ringer tilbydere og vil selge billig abonnement, så blir de svar skyldig når jeg sier hva vi har. Til nå har alle måttet si seg enige i at Talkmore er billigst.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har mobilregninger på mellom 500 og 700 i måneden, er ikke det himla mye? Netcom, som nå heter Telia. Har det billigste abbonementet, men får alltid beskjed om at jeg har brukt opp inkludert datamengde, så jeg burde nok skifte abb. Skal ikke være så dyrt? Jeg surfer lite på mobil og Ipad, det gjør jeg jo mest på pc. Har trådløst hjemme.

har rundt 500 i måneden ( betaler ned nymobilen nå) og bruker ikke opp min 1GB som er innkludert med mindre jeg streamer mye musikk og slikt når jeg ute + fri tale/sms. Chess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Jeg har Telia 100. 100MB inkludert datamengde. Pr nå har jeg brukt data for 399, 24 dager til neste periode.

Men jeg skjønner ikke helt, jeg surfer da veldig lite på mobil/Ipad?!

Husk at tapatalk på sonen, sjekking av epost og fjesboka også inngår, samt mms'er hvis du får/sender litt av de. 

Telepriser.no tror jeg det er hvor du kan sammenlikne priser på mobilabo. Ditt høres dyrt ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Jeg har Telia 100. 100MB inkludert datamengde. Pr nå har jeg brukt data for 399, 24 dager til neste periode.

Men jeg skjønner ikke helt, jeg surfer da veldig lite på mobil/Ipad?!

100 MB er jo veldig lite, da. Fyker på null komma niks, skal ikke så mye surfing til for å gå over det og ekstra MB er gjerne svindyrt. Jeg ville nok funnet et abonnement med 1 GB inkludert data i alle fall. De samme datapakkene koster stort sett det samme - 199 for 1 GB, 249 for 3 GB, 299 for 5 GB osv. (Eller, Telenor er dyrere.) De fleste mobilselskapene har sånne "hvor mye data trenger du"-kalkulatorer på nettsidene sine, så du kan jo sjekke ut hva de anbefaler: http://www.djuice.no/datakalkulator/

Jeg syns det hørtes veldig mye ut at du har brukt data for 399 kr når det er så mye igjen av perioden. Er du sikker på at du har wifi skrudd på der du har tilgang på det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag MÅ jeg klippe alle klørne på Timmiansen, og det må gjøres meget smidig så vi ikke blir uvenner.

Han får hysterisk anfall om han blir holdt fast, så her må man finne frem all tålmodighet og klippe sakte og forsiktig, helst også unngå å holde i labben, mens junior ligger i sofaen. 

Det pleier å gå fint da, det tar bare litt tid.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må i hvert fall øke inkludert datamengde ser jeg. Da lurer jeg på om jeg skal skifte til Talkmore, det betyr vel at jeg må bestille nye simkort til både mobil og pad, og bli mobilløs i mellomtida? :shocked: Eller kanskje jeg bare skal skifte til et annet Teliaabbonement, det er gjort på sekunder. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har mobilregninger på mellom 500 og 700 i måneden, er ikke det himla mye? Netcom, som nå heter Telia. Har det billigste abbonementet, men får alltid beskjed om at jeg har brukt opp inkludert datamengde, så jeg burde nok skifte abb. Skal ikke være så dyrt? Jeg surfer lite på mobil og Ipad, det gjør jeg jo mest på pc. Har trådløst hjemme.

Det hørtes veldig mye ut syns jeg. Jeg har også netcom, eller Telia nå da, og bikker uhyre sjelden 200 kroner. Dersom du bare har 100 MB inkludert så skjønner jeg det, for det er jo brukt opp på veldig kort tid. Jeg har smart mini med 1 GB inkludert, fast sum på 199 og det er vel et halvår siden jeg har gått mer enn 4 kr over 199. Jeg bruker mobilen mye til surfing, snapchat og facebook i tillegg til endel mms.

Akkurat nå har jeg mange burder på lista, men Bris ligger tett inntil meg og sover søtt så da må jeg bare sitte rolig da. :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere djuice M, som ble djuice S som nå er fjernet tror jeg. 199,- i måneden 1 GB data, og fri bruk.

Har blitt tilbydd billigere abonnement eller mer data inkludert i prisen mot at jeg binder meg, men liker friheten for godt. ;) Dessuten ser jeg for meg at jeg må kjøpe ny telefon om ikke så alt for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Det hørtes veldig mye ut syns jeg. Jeg har også netcom, eller Telia nå da, og bikker uhyre sjelden 200 kroner. Dersom du bare har 100 MB inkludert så skjønner jeg det, for det er jo brukt opp på veldig kort tid. Jeg har smart mini med 1 GB inkludert, fast sum på 199 og det er vel et halvår siden jeg har gått mer enn 4 kr over 199. Jeg bruker mobilen mye til surfing, snapchat og facebook i tillegg til endel mms.

Akkurat nå har jeg mange burder på lista, men Bris ligger tett inntil meg og sover søtt så da må jeg bare sitte rolig da. :aww: 

Da satser jeg på å gå over til 1 GB hos Telia jeg også. Så lurt at jeg kikket litt nærmere på den regninga da! Teite meg som ikke har gjort det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har mobilregninger på mellom 500 og 700 i måneden, er ikke det himla mye? Netcom, som nå heter Telia. Har det billigste abbonementet, men får alltid beskjed om at jeg har brukt opp inkludert datamengde, så jeg burde nok skifte abb. Skal ikke være så dyrt? Jeg surfer lite på mobil og Ipad, det gjør jeg jo mest på pc. Har trådløst hjemme.

Du har i praksis ikke noe internett inkludert. Jeg hadde 3GB og gikk over stadig vekk. Så oppgraderte jeg til 6GB og betaler nå fast kr 329,- i måneden og har fri ringetid, fri mms, fri sms og i praksis fri databruk. Jeg bruker internett mye, selv om jeg prøver å være flink til å bruke wifi der det er tilgjengelig. Jeg har ikke funnet noe annet abonnement som kan toppe det jeg har og det er Telia (NetCom) :) Ring dem og lag en ny deal, du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ida skrev:

Du har i praksis ikke noe internett inkludert. Jeg hadde 3GB og gikk over stadig vekk. Så oppgraderte jeg til 6GB og betaler nå fast kr 329,- i måneden og har fri ringetid, fri mms, fri sms og i praksis fri databruk. Jeg bruker internett mye, selv om jeg prøver å være flink til å bruke wifi der det er tilgjengelig. Jeg har ikke funnet noe annet abonnoment som kan toppe det jeg har og det er Telia (NetCom) :) Ring dem og lag en ny deal, du :)

Ja. Ny deal kan visst lages med et par tastetrykk på Min side. Er i gang nå.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ida skrev:

Du har i praksis ikke noe internett inkludert. Jeg hadde 3GB og gikk over stadig vekk. Så oppgraderte jeg til 6GB og betaler nå fast kr 329,- i måneden og har fri ringetid, fri mms, fri sms og i praksis fri databruk. Jeg bruker internett mye, selv om jeg prøver å være flink til å bruke wifi der det er tilgjengelig. Jeg har ikke funnet noe annet abonnoment som kan toppe det jeg har og det er Telia (NetCom) :) Ring dem og lag en ny deal, du :)

Hvordan får du til å bruke så mye data? Blir helt imponert jeg. Ser du mye film/streamer musikk og slikt eller? *nysgjerrig*  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Hvordan får du til å bruke så mye data? Blir helt imponert jeg. Ser du mye film/streamer musikk og slikt eller? *nysgjerrig*  

Jeg skravler med Margrete på chat og surfer på face i 40 minutter på vei til jobb hver morgen. Sjekker mail, chatter og surfer på vei hjem fra jobb ca 40 minutter. Litt youtube, VG-tv og sånt utenom og det var nok til å gå over 3GB i måneden. 6GB har jeg enda ikke brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Telia hadde lite inkludert i sine abo jeg... ser minste Smart-abonnementet er 1,5 GB for 249 pr mnd. For samme beløp hos Djuice får jeg 3 GB og alt inkludert av sms, mms og tale... Men da må du ha nye sim-kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissikert hjerte og lunger og nyrer med bioklassen min :D det er morsomt det. Fin gjeng der mange av dem er kjempenysgjerrige og legger ned masse jobb på å finne ut mest mulig :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har jeg ligget inneklemt mellom to hunder og en katt i en times tid. Katla kjeda seg og fant ut at hun skulle få med Dita på noe gøy, men det hjalp ikke å denge henne med labben, så hun la seg på beina mine igjen og begynte å gnafse på henne i stedet. Og da gikk katten. Jeg har sovet nesten ni timer i natt, og er ikke like trøtt i trynet i dag. Hadde beinet bare skjerpa seg litt nå, så kunne vi kanskje dratt ut på tur med kakao i sekken, som jeg hadde tenkt. Det snør katter og hunder riktignok, men er lov å tro det går an likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...