Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Siri skrev:

Solfylte Kløfta liksom :lol:. Jeg har faktisk bilder ett eller annet sted også, av at det snør den 17. mai... Selv på Sessvoll... 

Ja, jeg sier ikke at det ikke har skjedd, jeg sier at det skjer ikke ofte :P 

Akkurat nå, Siri skrev:

Noen blir altså ALDRI fornøyd... Nå har dere gnåla i flere måneder om at det MÅ BLI SOMMER - også skal man fader meg klage når dere får ønsket oppfylt også? Jeg har egentlig aldri skjønt hensikten med å klage på noe man ikke får gjort noe med engang, jeg... :aww:. Det virker i grunnen bare litt kørka liksom... føler man seg bedre av å klage på været? Blir været BEDRE av at man klager over det? 

Hmm.. Jo, jeg pleier å være fornøyd når det er sommer, men jeg liker ikke dårlig vær, uansett årstid :P Føler du deg bedre av å klage over oss som klager på været? Blir vi mer glad i møkkavær over at du klager over det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

You and me both. Jeg sov noe sånt som tre timer i natt og trodde det var en dårlig spøk da vekkeklokka ringte. Nå skal jeg snart hjem for å ture hunder, og så avsted til møte i kommunestyret, som godt kan vare til 24:00. Det verste er at jeg skal holde et innlegg på det møtet, foran 31 kritiske tilhørere som kommer til å protestere hvis de finner noe å pirke på, altså må jeg ikke bare være våken men kjapp i tankegangen. Det tar seg så dårlig ut å snorke høyt på kommunestyremøter, videooverført til alle som vil se på blir det også.

Jeg kan ikke skylde på å ha sovet lite engang, jeg er bare kronisk trøtt om dagen. Helt til kvelden kommer, da er jeg våken! Nå skulle jeg hatt den sure smileyen som slår den glisende smileyen i hodet med balltre. Dumme hjerne! :spell:

Er dog veldig glad jeg ikke skal på møte i kommunestyret og enda mer glad jeg ikke skal holde innlegg på kommunestyremøte!

 

...er jeg på glass nummer to med koffeinbrus og skulle ønske jeg likte kaffe. Det er vel mer koffein i det enn i brus? :yawn:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Ok. Nå har jeg slått på dataroaming, det står fortsatt "ingen tjenester" oppi hjørnet der det bruker å stå 3G hvis jeg ikke bruker mitt eget trådløse nettverk hjemme.

Prøv å skru den av og på, telefonen altså :) Har du signal til å ringe? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, jeg sier ikke at det ikke har skjedd, jeg sier at det skjer ikke ofte :P 

Alt er relativt vøtt :P 

5 minutter siden, 2ne skrev:

Hmm.. Jo, jeg pleier å være fornøyd når det er sommer, men jeg liker ikke dårlig vær, uansett årstid :P Føler du deg bedre av å klage over oss som klager på været? Blir vi mer glad i møkkavær over at du klager over det? 

Jepp - jeg føler meg bedre, for dere KAN jeg jo gjøre noe med (slå dere i hodet med noe hardt så dere tier stille i det minste), det kan man ikke med været :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg kranglet med nettverksskriveren, både mobil og pc mener at den er frakobla, men den er ikke det. Ikke får jeg prøvd via pcn til TJ heller, for den er passordbeskytta med no fancy greier så får ikke kommet innpå den før han er hjemme. Og jeg har prøvd det jeg kan av sånne tekniske greier (feilsøking, av/på-slåing og slikt noe). Jeg vil skrive ut dokumentene nå jeg. :aww:  Helst skulle jeg levert dem i dag også, men det er bare å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ålreit å ha en humørspreder boende i magen, synes jeg. Lillemor har tydeligvis snudd seg i magen og har sparket masse i dag. Sånt gjør meg glad :heart: I helga må hun ha ligget og sparket innover, for det var mye mindre spark og de var plassert annerledes enn nå...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN skulle jeg ønske jeg hadde penger nok til å betale noen for å gjøre alt husarbeidet for meg. :aww: Kjenner det er utrolig lite givende å gjøre husarbeid når det aldri føles skikkelig rent ut her uansett. (Hårete stoffsofa, Gammelt hus, skeivt, permanente flekker, mugg/vannskader på badet, mugg på vinduskarmene på soverommet, vannlåsen på badet er dårlig = ikke så god lukt alltid ++ )  
Jeg vet det ikke er helt heldig å bo i slikt inneklima, men men. Leier hos slektning, så er ikke "vanlig" leie vi har. Hadde vi hatt det så hadde vi krevd utbedring. :P Husvært har ikke råd til å utbedre, men vi står fritt til å gjøre som vi vil med leiligheten. Avfukteren står på ca alltid da, så det hjelper litt. :) 

Gleder meg til vi
A. Har råd til å pusse opp litt her. 
B. Kjøper noe eget. (= jeg må være frisk nok til å jobbe/tjene mer enn AAP for å få lån)

On the plus side, vi har fiksa vanninntaket til dassen = ikke mer vannpytt på badet og haugevis med bløte håndklær. :lol: Gamle hus har sin sjarm da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Argyr skrev:

Jeg kan ikke skylde på å ha sovet lite engang, jeg er bare kronisk trøtt om dagen. Helt til kvelden kommer, da er jeg våken! Nå skulle jeg hatt den sure smileyen som slår den glisende smileyen i hodet med balltre. Dumme hjerne! :spell:

Er dog veldig glad jeg ikke skal på møte i kommunestyret og enda mer glad jeg ikke skal holde innlegg på kommunestyremøte!

 

...er jeg på glass nummer to med koffeinbrus og skulle ønske jeg likte kaffe. Det er vel mer koffein i det enn i brus? :yawn:

Smilien har vi fortsatt :fish: bare at det er en fisk, ikke et balltre, så det så :) 

Og trenger du koffein er faktisk pilleform den mest effektive formen å få i seg det på. Kaffe inneholder veldig varierende mengde koffein ut i fra brenningsgrad og tilberedning. Men joa, kaffe :heart: inneholder mer koffein enn brus og sånt tull ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Smilien har vi fortsatt :fish: bare at det er en fisk, ikke et balltre, så det så :) 

Og trenger du koffein er faktisk pilleform den mest effektive formen å få i seg det på. Kaffe inneholder veldig varierende mengde koffein ut i fra brenningsgrad og tilberedning. Men joa, kaffe :heart: inneholder mer koffein enn brus og sånt tull ;) 

Nei, det der er fiskesmileyen, den har vært her "hele tiden" den også.  Jeg mener denne her: http://rs165.pbsrc.com/albums/u55/BJ_BOBBI_JO9/Violence/thsmileyhit.gif~c200 (men i mer komprimert form, naturligvis).

Rene koffeinpiller har jeg ikke, bare fenazon-koffein. Det funker jo, men de er så heftige for følsom mage. Jeg overlever nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Så sitter man då här med ett papper i handen vars rubrik är: Oppsigelse...
Wohoo! :sheldon:
Glad jag såg den komma så jag varit ute i god tid att börja söka annat, vet att ett par av mina stackars kollegor hoppades in i det sista att detta inte skulle ske och därmed nog tog det än tyngre när de nu också måste börja leta nytt...

:hug: håper det ordner seg fort med ny jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Argyr skrev:

Nei, det der er fiskesmileyen, den har vært her "hele tiden" den også.  Jeg mener denne her: http://rs165.pbsrc.com/albums/u55/BJ_BOBBI_JO9/Violence/thsmileyhit.gif~c200 (men i mer komprimert form, naturligvis).

Rene koffeinpiller har jeg ikke, bare fenazon-koffein. Det funker jo, men de er så heftige for følsom mage. Jeg overlever nok.

Så mange voldelige gif'er  som finnes der ute gitt... 

Espresso er best for magen om det er koffein man trenger. Det er en av (mange) grunner til at jeg drikker en espresso før frokost om morgenen :D 

Heldigvis har jeg aldri prøvd å legge skjul på at jeg er skikkelig kaffe/koffein-avhengig. Vurderer å kvitte meg med alle avhengigheter jeg har, men kaffe er så godt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Nei, det har jeg heller ikke. :( Da sliter jeg litt. Bruker faktisk egen mobil som jobbtelefon også. 

Da er det enten simkortet eller netcom som sliter (kaaan være telefonen også, men mindre sansynlig). Kan du ringe netcom fra en annen telefon eller maile dem? 

Du kan prøve å skru av telefon og ta ut og sette inn simkortet igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tekopp skrev:

Så mange voldelige gif'er  som finnes der ute gitt... 

Espresso er best for magen om det er koffein man trenger. Det er en av (mange) grunner til at jeg drikker en espresso før frokost om morgenen :D 

Heldigvis har jeg aldri prøvd å legge skjul på at jeg er skikkelig kaffe/koffein-avhengig. Vurderer å kvitte meg med alle avhengigheter jeg har, men kaffe er så godt jo!

Tror jeg er rimelig immun mot koffein etter å ha drukket store mengder brus (pepsi max/tilsvarende) i mange år. Bortsett fra hodepinen når man ikke får brusen da, den har jeg kjent. Nå som jeg har "sluttet" med brus, så skulle en jo tro koffeinen fikk tilbake litt effekt, men det er ikke rare greiene. Jeg pleide å ha en kombinasjon av nikotinsjokk og koffein om morran, nå har jeg ingen av delene. Er nok heller nikotinen som mangler, kanskje. Men jeg gadd ikke være avhengig av noen av delene lenger, så da så. :P 

Espresso er kaffe. Sånt som smaker beskt, ekkelt antibeitestoff. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Da er det enten simkortet eller netcom som sliter (kaaan være telefonen også, men mindre sansynlig). Kan du ringe netcom fra en annen telefon eller maile dem? 

Du kan prøve å skru av telefon og ta ut og sette inn simkortet igjen. 

Takk! Jeg skal kontakte NetCom når jeg får tid, nå snart avsted til kommunestyremøte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Alt er relativt vøtt :P 

Ja, du huska vel 3 ganger sjøl, det er jo veldig ofte det :P 

1 time siden, Siri skrev:

Jepp - jeg føler meg bedre, for dere KAN jeg jo gjøre noe med (slå dere i hodet med noe hardt så dere tier stille i det minste), det kan man ikke med været :P

Bare å komme det, Siri, jeg skal til og med låne deg noe hardt å slå med, om det får deg til å føle deg bedre, et lite klask i bakhuet er en bagatell i forhold til hvordan resten av kroppen min er om vinteren, så slå i vei du - har jeg flaks, så får jeg noen timer med ordentlig søvn der jeg ikke er halvvåken av hver eneste ***** bevegelse jeg gjør i løpet av natta. Kanksje det ville fått meg til å føle meg bedre også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det snødde på 17 Mai på Eidsvoll for 8 år siden :P Også var det vel snø i lufta ifjor? Forbanna kaldt var det ihvertfall :lol: Jeg blir aldri overrasket om det snør på 17 Mai, inni mitt hode så er det 50/50 pent vær og drittvær, nå er drittvær mye mer enn snø da :lol:

Men jeg synes faktisk at det kan bli vår nå, det har vært så deilig de siste dagene med sol som varmer og fuglekvitter! Men nå skal det jo snø bøtter og spann igjen og være overskyet fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

Åååh jeg er så misunnelig ! Heldiggirs! Hvilke raser? 

Funderer litt på vaktler jeg, har ikke du det? 

 

8 stk sussex og 10 stk dvergsilke :)

Ikke vaktler nå lengre. De spiser myyyye til å være små, og er ganske kresne. Hønene spiser jo det meste av rester og matavfall.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev: Da er det enten simkortet eller netcom som sliter (kaaan være telefonen også, men mindre sansynlig). Kan du ringe netcom fra en annen telefon eller maile dem? 

Du kan prøve å skru av telefon og ta ut og sette inn simkortet igjen. 

Takk! Jeg skal kontakte NetCom når jeg får tid, nå snart avsted til kommunestyremøte.

Om det ikke funker kan du søke etter nettverk manuelt :) Søk på mobilnettverk så skal det komme opp alternativer til nettverk som er mulige å koble til.

Akkurat nå har jeg kranglet med nettverksskriveren, både mobil og pc mener at den er frakobla, men den er ikke det. Ikke får jeg prøvd via pcn til TJ heller, for den er passordbeskytta med no fancy greier så får ikke kommet innpå den før han er hjemme. Og jeg har prøvd det jeg kan av sånne tekniske greier (feilsøking, av/på-slåing og slikt noe). Jeg vil skrive ut dokumentene nå jeg. :aww:  Helst skulle jeg levert dem i dag også, men det er bare å glemme.

Slett nettverket og legg inn på nytt på skriveren. Det bruker å løse problemet her ihvertfall ;)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

8 stk sussex og 10 stk dvergsilke :)

Ikke vaktler nå lengre. De spiser myyyye til å være små, og er ganske kresne. Hønene spiser jo det meste av rester og matavfall.

 

Misunnelig :wub: sussex har jeg lyst på! 

Aha! Tenkte de er søte, små, og legger veldig søte egg :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...