Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

58 minutter siden, Kaja skrev:

Hvor lenge holder "åpnet" avocado og hjemmelaget guacomole seg i kjøleskapet?

Til den blir ekkel? :P Her har den holdt opptil ei uke, hvis den har vært ordentlig pakket inn. Som regel ser den ekkel ut før den smaker ekkelt, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Guest Christine
50 minutter siden, Poter skrev:

Hvordan var det igjen, hva kan NOX-registrerte hunder konkurrere i?

Agility, lydighet, rally-lydighet og blodspor som jeg vet. Mulig mer også, akkurat det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg foretrekker å kalle det positiv :aww: 

Potet, pottit :P 

53 minutter siden, 2ne skrev:

Nei, vi bor ikke på Svalbard, så det skal ikke komme snø på 17. mai. Jeg tror det har skjedd 2 ganger på de 42 årene jeg har levd, så det er ikke noe som "gjerne skjer" her jeg bor heller :P 

Jeg kan huske MINST 3 ganger det har snødd 17. mai bare mens jeg bodde på Holter :D. Og ellers ganske mange heftige snøfall langt uti vårmånedene :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Aslan skrev:

Også fikk du besøk av Thorvald :D Igjen! Han tror vel snart at vi skal gi ham til deg :lol: 

Det ble et rart blikk da han la seg på senga si og så kommer frk linni uten intimsoner og sjekker ut om det går an å ligge der med han :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
21 minutter siden, Caroline skrev:

Til den blir ekkel? :P Her har den holdt opptil ei uke, hvis den har vært ordentlig pakket inn. Som regel ser den ekkel ut før den smaker ekkelt, hehe. 

Legg steinen nedi guacamolen. Da holder den seg bedre :) 

Og pakk den godt inn så klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Siri skrev:

Jeg kan huske MINST 3 ganger det har snødd 17. mai bare mens jeg bodde på Holter :D. Og ellers ganske mange heftige snøfall langt uti vårmånedene :D

Men så er du eldre enn meg og da :aww::P:lol: 17. mai er 2 uker før sommermåneder, så det er ikke bare langt ut i vårmånedene :aww: 

Det er forøvrig spådd en varm vår i år. Jeg pleier ikke å stole på langtidsmeldinger på været, men i år så tror jeg at jeg skal gi disse værmelderne litt kreditt og stole på dem ( :teehe:). Jeg går inn for å være positiv jeg, fordi vinteren er lang og mørk og jeg blir sur og negativ av det - da får jeg ta det igjen med å være positiv nå :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har jeg fylt ut papirer til forskeren på Ullevål, og det er jo bare deprimerende. "Ranger smerter fra 1 til 10". "Hvor ofte er du sliten?". "Vil du si du orker like mye som før?". Det er sånne ting jeg foretrekker å fortrenge, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wachita skrev:

Har jeg søkt på noe som egentlig kan være drømmejobben! Håper min erfaring med hest vil spille inn en rolle i denne sammenheng! Kryss fingrene for meg!

Kan jeg få spørre hva jobben er?
Krysser fingrene :D

43 minutter siden, Line skrev:

Jeg er ikke helt klar for at vinterferien er over jeg altså... 

Godt det er bare tre uker til påske, og da kommer det småfiser :ahappy: 

Er det nå jeg skal si at i Bergen får vi påskeferien også vinterferien rett etterpå? Og at jeg uken før påsken reiser til Spania. Ergo har jeg 3 uker ferie på rad, midt på vinteren/våren :ahappy: Nei, uff, nå var jeg stygg :lol: . Godt du har småfiser ihvertfall, det kan jeg ikke skryte av å ha.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 2ne skrev:

Det var egentlig ikke det verste, vi veit Norge er full av harry folk som liker sånn musikk, liksom. Men Tor og Bettan kom på 4.plass med låta si. Det kan jo ikke være av noen annen grunn enn at de har vært med i MGP mange ganger før? :lol: 

--

Jeg venter på den varme våren vi skulle få jeg. 11 minusgrader er skikkelig unødvendig :aww: 

Ja det er vel strengt tatt ikke så overraskende at Norges bidrag ikke har for vane å hevde seg i MGP finalen.... :P

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MegaMarie skrev:

Kan jeg få spørre hva jobben er?
Krysser fingrene :D

Er det nå jeg skal si at i Bergen får vi påskeferien også vinterferien rett etterpå? Og at jeg uken før påsken reiser til Spania. Ergo har jeg 3 uker ferie på rad, midt på vinteren/våren :ahappy: Nei, uff, nå var jeg stygg :lol: . Godt du har småfiser ihvertfall, det kan jeg ikke skryte av å ha.

Er det nå jeg skal si at jeg har masse avspasering jeg skal ta ut, så jeg i praksis bare har 10 arbeidsuker igjen før sommerferien? At jeg skal ha to uker påskeferie og litt senere fire uker fri i april - mai? :D 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Line skrev:

Er det nå jeg skal si at jeg har masse avspasering jeg skal ta ut, så jeg i praksis bare har 10 arbeidsuker igjen før sommerferien? At jeg skal ha to uker påskeferie og litt senere fire uker fri i april - mai? :D 

Greit, du vinner :lol:

Herregud, den hunden altså! Jeg har vanligvis Blondie i bånd i hagen, fordi hun er blitt skikkelig frekk og ulydig. Frekk har hun alltid vært, men lydig har hun da stort sett vært. Så nå nettopp slapp jeg henne løs så hun og Tidi kunne få leke litt. Men den slue, frekke lille hunden utnytter selvsagt denne muligheten til å bare late som at hun skal leke med Tidi og løper heller ut i nabolaget for å lukte på mer interessante luker enn hva hagen har å byr på. Så jeg løper opp og kjæfter på henne etter et par mislykkede forsøk på å kalle henne inn. Så hun få en siste sjanse på å være løs. Men da løper hun rundt huset, og ut i nabolaget igjen og begynner å bjeffe på "noe" der ute. Så jeg jager henne nok en gang inn i hagen, denne gangen for å ta bånd på henne. Men hun sprinter fra meg :lol: Jeg må jo bare le av den hunden! Det er så mye personlighet, stahet, egenrådighet og frekkhet i den bikkjen :lol: Etter at hun sprintet fra meg siste gangen står hun ved trappen ned til leiligheten, så jeg flirer mens jeg ber henne om å gå ned, så vi kan komme oss inn etter at jeg har løpt rundt og rundt huset etter den frekke lille hunden :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, mokken skrev:

Ja det er vel strengt tatt ikke så overraskende at Norges bidrag ikke har for vane å hevde seg i MGP finalen.... :P

Nja. Det er litt enten eller med Norges bidrag, vi har hatt noen låter som har gjort det bra også. Vi har jo vunnet MGP 3 ganger, og det har vært en del 4-5 plasser, om jeg ikke husker feil. 

Men jeg tror ikke det er andre land som har flere 0-poengere enn oss da.. Så, enten eller :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Oppdaget nettop nå at jeg fikk en mail fra en potensiell arbeidsgiver. Mailen var sendt klokka 22.30 i dag! De er tydeligvis ivrige i den bedriften der :P 

Skal på en bedriftspresentasjon på tirsdag! Håper mars blir en bedre måned enn dette har vært ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Potet, pottit :P 

Jeg kan huske MINST 3 ganger det har snødd 17. mai bare mens jeg bodde på Holter :D. Og ellers ganske mange heftige snøfall langt uti vårmånedene :D

Sånn er det ikke i Nes altså, knapt nok snø om vinteren her.... Holter er jo nesten i Hurdal, der er det vinter 2/3 av året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Line skrev:

Er det nå jeg skal si at jeg har masse avspasering jeg skal ta ut, så jeg i praksis bare har 10 arbeidsuker igjen før sommerferien? At jeg skal ha to uker påskeferie og litt senere fire uker fri i april - mai? :D 

Jeg har bare 8,5 uker igjen å jobbe før jeg sannsynligvis ikke skal på jobb igjen før sommeren 2017 (om det blir rett før eller rett etter vet jeg ikke enda) :aww: Ikke at jeg skal ha ferie, da :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...