Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


soelvd
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, Raksha skrev:

Synes deres graviditeter går på et blunk! Min varte jo i evigheter :o:lol: 

 

Snuppelura mi satt i bilen i dag ramste opp alle hun skal leke med i dag :wub:

 

Haha, det synes jeg også dems har :lol: har jo fulgt @Aslan sin siden start og den har gått utrolig fort unna :lol: husker min sneglet seg forbi i saaaaakte tempo :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

3 timer siden, Raksha skrev:

Synes deres graviditeter går på et blunk! Min varte jo i evigheter :o:lol: 

 

Snuppelura mi satt i bilen i dag ramste opp alle hun skal leke med i dag :wub:

 

Jeg syns nr 2 gikk voldsomt mye fortere enn nr 1. Kanskje det er det? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, *Marianne* skrev:

Jeg syns nr 2 gikk voldsomt mye fortere enn nr 1. Kanskje det er det? ?

Haha mistenker vel at man ikke helt har samme tiden til å sitte stille og bare vente, når man alt har en tobent tornado :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

Haha mistenker vel at man ikke helt har samme tiden til å sitte stille og bare vente, når man alt har en tobent tornado :D

 

Det er vel noe i det... Sist lå jeg stille (når jeg ikke kasta opp) å tenkte på hvor sakte det gikk. Nå fikk jeg knapt satt meg ned, før jeg ble sykemeldt på slutten...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

De gjør INGENTING annet enn å skrike og krangle hele dagen, men når de skal legge seg, nei DAAAAAAAA er det stemning gett! Ikke måte på hvor fint de leker da!

Sånn er mine og, eller når jeg har nådd grensen min så er de plutselig på "lag" og så glad i hverandre mens jeg ellers bruker dagen på å unngå at de tar livet av hverandre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Sånn er mine og, eller når jeg har nådd grensen min så er de plutselig på "lag" og så glad i hverandre mens jeg ellers bruker dagen på å unngå at de tar livet av hverandre :lol:

Jeg blir altså så sur! :aww: De fant ut at det var morran klokka ett i natt, så jeg måtte legge dem helt på nytt (det er altså et helvetes slit å legge dem :aww: ),  så de burde for svingende kunne sovne nå! Baaaaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vimsan skrev:

Nu är jag äntligen back home och helt utslitt :P

Jag fick se min lilla skatt som var helt perfekt och som sparkade och slog med armar och ben :wub: jordmor trodde att det var en liten flicka. 

Yey! :D

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det var en ting jeg absolutt måtte huske og kjøpe med hjem fra byen i dag, og det var hundefôr. Det kom jeg på med det samme jeg kom inn døra. Det verste var at da jeg sjekka kontoen viste det seg at jeg var raka fant (sparekontoen gjelds ikke) på grunn av tannlegeregning. Lykken var derfor stor da jeg tilfeldigvis sjekka kupongen fra Plantasjen og så at de skylder meg en gratis sekk. Jeg heiv hundene i bilen og dro til Plantasjen, og nå står de og spiser fôr fra nyåpna sekk, det er visst ekstra godt.

feil tråd eller? :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vimsan skrev:

Nu är jag äntligen back home och helt utslitt :P

Jag fick se min lilla skatt som var helt perfekt och som sparkade och slog med armar och ben :wub: jordmor trodde att det var en liten flicka. 

Åå, så flott å høre! :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt gikk det ikke så greit.. Veldig urolig natt, så havnet fort oppi hos oss, uten at det gjorde natten noe roligere :P 

men i natt skulle hun legge seg i senga si, så den er heldigvis fortsatt positiv ting :P men i kveld skulle pappan legge henne, og det var ingen forståelse for at en 1,93m høy pappa hadde det veldig trangt i den lille senga :lol: så pappan måtte fint legge seg hos henne, for sånn var det :lol: 

Jeg ler enda av vår felles skjebne rammet av den lille senga og senga eier :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legging har vært et slit i det siste, og med magesjauen var det jo helt krise.

 

Da nyter man at de siste to kveldene har det bare vært fryd og gammen :)

Blir spennende med nytt rom da, skal bare sy ferdig gardin så flytter han inn! Gleder meg skikkelig til å innrede det og lage en fin lekekrok, kanskje få tak i noe ala IKEA lekekjøkken. Noen som kanskje har gode tips til innredning av rommet til en snart ettåring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det begynnende interesse for å skifte klær på dukkene. Jeg må lære meg å sy, for det er ville priser på dukkeklær :o Da vet jeg noe hun kan ønske seg til bursdagen sin som ikke tar stor plass :lol:

Har søkt på ebay, men er dyrt der også, og vanskelig å finne noe til små nok dukker. Alt er til american girl doll og de er 45 cm. Tror de vi har er rund 30 cm, kanskje en på 40 cm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fillerya skrev:

Her er det begynnende interesse for å skifte klær på dukkene. Jeg må lære meg å sy, for det er ville priser på dukkeklær :o Da vet jeg noe hun kan ønske seg til bursdagen sin som ikke tar stor plass :lol:

Har søkt på ebay, men er dyrt der også, og vanskelig å finne noe til små nok dukker. Alt er til american girl doll og de er 45 cm. Tror de vi har er rund 30 cm, kanskje en på 40 cm. 

 @Aya ffår ikke vekk sitat fra Aya. 

 

Se på prematurklær, de er billigere enn dukkeklær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, soelvd skrev:

 

Se på prematurklær, de er billigere enn dukkeklær. 

Finnes de i små nok størrelser da? Hva slags butikker fører det? Har bare sett prematurklær på nøstebarn og lillelam, og det får dukkene ikke :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fillerya skrev:

Finnes de i små nok størrelser da? Hva slags butikker fører det? Har bare sett prematurklær på nøstebarn og lillelam, og det får dukkene ikke :lol: 

De har prematurklær i vanlig bomull på kappahl tror jeg? Og Cubus? Hos hm tror jeg str 50 er minste (rettelse; ser man kan velge str 44 på noen av bodene til hm, men de jeg så på var utsolgt). I tillegg til noe på babyutstyrsbutikkene men ikke så mye. L brukte str 40 (og mener å huske 35 også, finnes det?) og hun var ca like stor som nyfødt som hennes minste dukke, som er ca 35 cm. Vil tro str 40 er ok men litt stort:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har bestemt seg for at vi bare skal prate engelsk hjemme så han kan lære.  Problemet er bare at han ikke skjønner engelsk og svarer konsekvent No på alt . 

Han gikk rundt og kalte hundene Dog. Jeg spurte hvorfor og fikk "jeg vet ikke hva de heter på Engelsk " til svar :lol:

Det var visst vanskelig å forstå at de fortsatt het Nico og Toddy :lol:

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mud skrev:

Poden har bestemt seg for at vi bare skal prate engelsk hjemme så han kan lære.  Problemet er bare at han ikke skjønner engelsk og svarer konsekvent No på alt . 

Han gikk rundt og kalte hundene Dog. Jeg spurte hvorfor og fikk "jeg vet ikke hva de heter på Engelsk " til svar :lol:

Det var visst vanskelig å forstå at de fortsatt het Nico og Toddy :lol:

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...