Robotstøvsuger

42 innlegg i emnet

Hvordan reagerer hundene deres på den? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
26 minutter siden, Ozzy skrev:

Hvordan reagerer hundene deres på den? 

Første gang var Eine skeptisk, men nå kan han ikke bry seg mindre. Han bryr seg ikke om den vanlige støvsugeren heller. Denne bråker mye mindre så til og med katta kan roe levra litt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer den over dørstokker og tar tepper? 
Har dere @Poter og @Raksha noen link til de som dere har? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, MonicaT skrev:

Min sliter med dørstokkene her, de er ganske høye. Tepper. dvs det ene vi har, er null stress. Aldri hatt så pelsfritt teppe før :o  

Har ikke linken her, men Irobot roomba 870 tror jeg min heter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en Neato og den kommer seg over vanlige dørstokker.  Den tar også gulvteppet uten problemer. Tviler litt på at den takler veldig langhårete tepper. Ser for meg at hårene hadde viklet seg inn i litt av hvert. Men vet ikke. Er ihvertfall veldig fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Lurer veldig på om ikke vi må ha en sånn. Dvs egentlig burde vi ha en som går i trapper, så en slipper å flytte den mellom samt støvsuge trappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, MonicaT skrev:

Vår kommer seg over de laveste dørstokkene, men ikke de som er litt høyere. Jeg har ikke fått brukt den noe særlig på tepper, kun et lite et som er på badet og der tok den greit.

Vi tok utgangspunkt i denne testen og valgte den som kom på andre plass. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en robot gressklipper :aww: synes de kan bli billige også :P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et år senere.. På tide med oppdatering! hvordan funker de nå? Er dere fortsatt fornøyde? Noen andre som har kjøpt og er fornøyd/ikke fornøyd, og isåfall hvilke typer har dere? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like fornøyd her!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, superfornøyd!

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemmer å bruke min :lol: så den brukes ikke på langt nær som den burde. Må bli flinkere :P  Men når jeg husker'n så er jeg fornøyd :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har altså stue, peisestue og kjøkken på terskelforskjellige plan. Hvordan vil en robotstøvsuger oppføre seg mtp dette nedover, falle over? :lol: 

Noen som har lengre, fingere type pels som røyter noe vanvittig som har mer tilbakemelding å komme med? :) 

Det hadde vært så innmari kjekt, men leiligheta er tullerusk med terskler og småplan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, maysofie skrev:

Vi har altså stue, peisestue og kjøkken på terskelforskjellige plan. Hvordan vil en robotstøvsuger oppføre seg mtp dette nedover, falle over? :lol: 

Noen som har lengre, fingere type pels som røyter noe vanvittig som har mer tilbakemelding å komme med? :) 

Det hadde vært så innmari kjekt, men leiligheta er tullerusk med terskler og småplan..

Jeg har en Neato d85 og er veldig fornøyd. Har vel hatt den nermere et år etter hvert. Nå bruker jeg den i kjelleren, men har brukt den i 2.etg og den går ikke utfor trappper. Den KAN sette seg fast i dørkarmer, men følger med magnetbånd du kan legge der som stopper den. Tar pels bra på tepper uten lugg også. I alle fall Nemi sin pels.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som er fornøyde, hvilke modeller har dere? :)

Vi er på jakt etter robotstøvsuger til svigermor som har vært i en ulykke og er litt mindre mobil enn ellers. Hun har ikke hund, men ønsker en som går greit over dørstokker.  Budsjett ca 3-4000. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Neato d85. Vet ikke hvordan den er med dørstokker, men tar med seg mye, og går an å evt få billigere filter på Aliexpress. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive