Gå til innhold
Hundesonen.no

PI Kortisene 2015


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Jeg og min kjære har store diskusjoner om det om dagen, han har plutselig fått altfor mye meninger.... Har stamtavle navna klare, og vet ca hvem som skal få hva :D

Hun går det (bank i bordet.) veldig bra med nå. Jeg tørr ikke helt å stole på at faren er over, for hun fikk nok mye dårlig fostervann i seg (utrolig mengder jeg fikk ut av henne for å være en så liten valp :( ) Har snakket med vent, og ved mistanke skal jeg komme inn og evnt hun får en antibiotika sprøyte. Hun spiser bra, ikke slapp og merker ikke nå noe forskjell fra søskene.

De jobber veldig og dier masse hele tiden, hun har fått melk men det er nok ikke ordentlig i gang enda.

Hahaha, har han lov til å mene noe??? :D

Godt å høre at det fremdeles går bra, og satser på at det fortsetter slik.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så fornøyd!! Nå skal jeg sove i 25 min før opp og ordne barn til barnehagen, så lufte og mate de andre hundene så slappe av og sove litt

Hun er så flink med dem! Denne gangen visste hun nøyaktig hva å forvente seg, og jeg blir helt rørt over omsorgen hennes med dem http://ustre.am/1eGKw Live hvis noen vil se Litt bilder!

Han har prøvd, men som jeg skrev så har ikke melken kommet ordentlig igang enda. Han har gått ned til 200 gram :/ sliter med å holde på kroppsvarme, så vi passer på at hann ligger inntil jurene hennes med teppe over.

:( :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har prøvd, men som jeg skrev så har ikke melken kommet ordentlig igang enda. Han har gått ned til 200 gram :/ sliter med å holde på kroppsvarme, så vi passer på at hann ligger inntil jurene hennes med teppe over.

Krysser fingrene for en plutselig opptur for lilleputt :heart::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille har overlevd natten! Han har ikke gått opp noe særlig, men til gjengjeld har han da heller ikke gått ned! Han finner patten selv nå og baner seg vei :)

Jeg har som sagt ikke kamera, og har prøvd å ta mobilbilder av dem... Har kommet til valp nr tre, skal prøve på nytt senere idag og fortsette. Tar evigheter og bildene er skitdårlige :P

Kallenavn sliter jeg litt med! Med stamtavle navna blir :

Perfect Image Dark Before Dawn- Tri tispe siste
Perfect Image Dancing In The Dark- Tri tispe første

Perfect Image Drops of Silver- Rosa tispe

Perfect Image Devil May Care- Rød tispe

Perfect Image Draw Fire- lilla tispe

Perfect Image Dressed To The Nines ELLER Dame To Kill- Rød tispe

Perfect Image Diamon In Rough- Hvit tispe
Perfect Image Do It Yourself Blå hanne
Perfect Image Don’t Think Twice- tri hanne

Siden dere ikke har sett bilde av dem vet dere ikke hvilken valp har hvilket halsbånd på seg men jaja :P

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...