Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Ment som rapportering, i formiddag var det håpløst, samme problemer som mange har rapportert. Samt en vippes til "siden kan ikke åpnes" plutselig, når jeg leser en tråd uten å gjøre handlinger. Men er vel at det jobbes på serveren.

Ny raritet: Ved skriving av innlegg der forsøk på posting henger seg opp og jeg har logget ut og gjort andre ting, gått inn i samme tråd senere så kommer innlegget jeg skrev, opp i svarboksen.

Noen endrer systemet. Det kan selvsagt være adm sin jobbing som er årsaken. Det "jobbes" på serveren.

Og at alltid har vært mulig å ha to sider åpne og veksle mellom eks "Hvor er smileys på iPad" under skriving av innlegg i annet vindu. Ved veksling tilbake til tråden jeg svarer i, kommer den opp på nytt, "restarter". Svarfeltet er borte. Kun ment til adm som info, har full forståelse for hva det fokuseres å jobbe med pt.

*krysser fingre* det fungerer jo av og til ;)

Det "jobbes" på serveren. Enten den ene eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oooh. Jeg fikk akkurat opp en boks som sa "No you didn't" og boksen jeg måtte trykke på foe å komme ut var "Yes, I did". Made me laugh.

Nå er editor/full editor, quote og dropdown menyen på nicket tilbake.

Med fare for å bli mislikt nå, men jeg opplever det er noe med ordleggingen her som kunne vært bedre. Det er forskjell på å skrive et vennlig "vi jobber med saken, men det tar tid, beklager bryet *sm

Posted Images

Bare for å si fra just in case - når jeg er inne på "Vis nytt innhold" og trykker på den lille rundingen med pil inni som da egentlig gjør at man får forhåndsvist Første post og siste uleste i tråden, samt knappen som gjør at jeg kan gå direkte til siste uleste, så blir jeg bare sendt til toppen av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på brukernavnet mitt oppe på siden for å få fram "mitt innhold" så kommer jeg bare inn på profilen min. Andre som har det sånn?

Alle :P det jobbes vel med en del feil nå, derfor opplever vi litt mangelfulle knapper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dere gjør så godt dere kan, men nå begynner jeg å bli litt lei kjenner jeg. ALT er jo borte her, og det går ikke an å quote flere. Måtte bare få det ut, for det begynner å bli slitsomt å være her inne nå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... har aldri tatt så lang tid før, og vært så mange problemer som det er nå... fint dere jobber med saken og sånn og alt det der, men til og med jeg begynner å bli litt lei nå, dette har vart lenge, og nå er det verre enn noen gang. Men, smører meg med enda mer tålmodighet, så håper jeg dere finner problemet snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, det drøyer helt sikkert fordi de vil det, og blir sikkert mer og mer tull med vilje. *insert sarkastisk smily* Skjerp dere og slutt å syte. Det jobbes med det. Er det så ille så ta en sonenpause.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tapatalk for der funker alt!

Ikke på iphone for der kommer jeg bare til første innlegg i tråden uansett innstilling. Men det er tapatalk problemer og ikke hundesonen.

Men hvis dere vet hvor det skal gis beskjed om slikt så kan dere godt gjøre det, så kommer det nok en kjapp fiks på det.

Keep up the good work!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på iphone for der kommer jeg bare til første innlegg i tråden uansett innstilling. Men det er tapatalk problemer og ikke hundesonen.

Men hvis dere vet hvor det skal gis beskjed om slikt så kan dere godt gjøre det, så kommer det nok en kjapp fiks på det.

Keep up the good work!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har samme problem i TapaTalk, så nå bruker jeg mobilversjonen. Den er også uten problemer, men wuoting og sånt er jo kjipt om man skal quote flere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare vanlig mobilversjon (iphone), med unntak av at merk-som-lest ikke virker, er den problemfri, og merker jeg blir småsprø av dataversjonen nå :P Så, jah, mobilversjon er kjekt! Det ordner seg nok snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja glem min klage. Et frustrert øyeblikk. Skal ikke gjenta seg. Beklager så mye, virkelig :)

Synes ikke kunden - bruker - skal måtte beklage seg. Du er en av de mer ivrige bidragsyterne her på hundesonen Lola, du av alle har pinade meg rett til å klage på forsinkelser og driftsforstyrrelser. Og du skal ikke måtte beklage deg etter dårlig kundebehandling, siden når har det vært god kundebehandling å bruke argumentet "det er frivillig å benytte seg av vårt produkt, fuckoff om vi ikke er bra nok kunder"?

Det er greit at det er forstyrrelser, men brukere - kunder - har da all verdens rett til å ytre frustrasjon og irritasjon når ting ikke fungerer over lang, lang tid? Hvorfor skulle det ikke være greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

@kanger Kan man defineres som kunde når man ikke har betalt for noe? Er man ikke da en gjest? Og er det ikke litt uhøflig av gjestene og klage på vertskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...