Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oooh. Jeg fikk akkurat opp en boks som sa "No you didn't" og boksen jeg måtte trykke på foe å komme ut var "Yes, I did". Made me laugh.

Nå er editor/full editor, quote og dropdown menyen på nicket tilbake.

Med fare for å bli mislikt nå, men jeg opplever det er noe med ordleggingen her som kunne vært bedre. Det er forskjell på å skrive et vennlig "vi jobber med saken, men det tar tid, beklager bryet *sm

Posted Images

Jeg får opp at jeg har X varsler og X varsler, men jeg får ikke åpna og sett hva det gjelder..

Edit: mente så klart varsler og meldinger

Har samme problem. Du kan fremdeles se hva det gjelder hvis du klikker inn på meldinger og varsler, altså åpner kontrollpanelet og innboksen din (f.eks. ved å klikke på ikonene øverst og så høyreklikke og f.eks. klikke åpne i nytt vindu), men drop down-menyene fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal inn og se på nye PM eller notifikasjoner, så står bare pilen og går, og jeg kommer ingen vei. Først når jeg åpner i ny fane får jeg se. Ellers må jeg F5 en del for å se endringer, feks postet svar. Dette er på PC.

Og dette skjedde da jeg postet:

post-809-0-41389700-1422810539_thumb.png

Forresten kan jeg ikke bruke snarvei for å skrive PM, da står bare de grønne/hvite prikkene og blinker øverst, kommer ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste måte å komme inn på PM nå er å trykke på ditt eget brukernavn oppe til høyre og så "personlige meldinger". Da kommer man hvertfall inn.. tok meg en dag eller to å klare å komme inn på meldingene mine igjen, geni som jeg er :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken.

Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold.

Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>

Mens du er på tråden, hadde det vært mulig å få til å dele quoter slik det var før? Da kunne vi trykke "enter" inni quoten og den delte seg slik at det var lett å svare på enkeltutsagn eller flere :)

Kan virke som en tidligere oppdatering har fjernet muligheten for å dele quoter. Vi har i alle fall ikke gjort noen slike endringer på forumet. Vi håper dette er noe som løser seg i oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten registrert at "<script language="JavaScript" type="text/javascript"></script>" ikke er borte og at siden fortsatt fylles med rar kode når man poster et innlegg.

Dere trenger ikke rapportere inn disse feilene, vi jobber med å rette det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som en tidligere oppdatering har fjernet muligheten for å dele quoter. Vi har i alle fall ikke gjort noen slike endringer på forumet. Vi håper dette er noe som løser seg i oppdateringen.

Ja, dette skjedde før dere overtok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken.

Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold.

Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid.

Neste gang kan dere gjerne skrive "vi jobber med å fikse problemer, så sonen vil oppføre seg tullete. Ikke nødvendig å innraportere slike problemer akkurat nå".

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal redirecten til den mannehelse-sida være fjerna. Det var arbeidet med dette som resulterte i alle disse rare feilene som dere rapporterer. Hvilket vi sa i fra om tidligere. Det er strengt tatt ikke nødvendig at alle skriver "sonen tuller i dag og", når vi jobber med saken.

Det er ikke nødvendig å spekulere, vi har sagt hva som er feil. Spammere har hacka seg inn på serveren og lagt igjen kode som redirecter folk til sider med upassende innhold.

Vi har ikke oppdatert til den siste forumsoftwaren. Enda. Vi må ha hjelp til noe der, derfor har det tatt litt tid.

:lol: Men da er jo spekulasjonen min helt rett da :D (og problemene vil somoftes vedvare uten å oppdatere)

(Sorry, måtte bare :teehe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...