Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Fikk med oss efit med et nødskrik i dag og. Ikke verdens mest spennende dag, men sånn er det. Mann og barn sendt ut døra og jeg studerer Hottie før jeg ringer vet. for å prate om hva vi gjør videre. Vi fant senga igjen vi Basenjien ligger bak knæra mine. Ut på matjakt i sivilisasjonen Sånn går det med "vag" handleliste Hentet lillemor i barnehagen, trøtt hun! "mamma, det er en KATT her " Se litt på psykobjørnen som synger "hode skulder kne og tå" som Lillemor er så glad i, mens pappan fikser middag. Middagen er fortært men måtte ha litt adventslys i dag og. Sliten liten måtte gi tapt for søvnen igjen. Slitsomt å være 1 år og ha mye å gjøre. Hottie bare er sånn... Barnet sover under dyna (enn så lenge) så jeg benytter sjansen til å utforske bøker og its learning. Fremdeles på utforskingstokt, hundene er noen hakk mindre entusiastiske enn det jeg er. Sånn ser vi The walking dead i dette huset. (Yep, alle klippefantaster er hjertelig velkomne til å klippe tøfler på Lupin ) Trollungen som ikke vil sove - må ha selfies! Hmmm åssen var detta igjen da? Sånn! Kveldsmat og two and a half men før det er natta. Glemte å ta bilde av kaniner da, men de har fått mat i dag de og. Takk for oss! Og jeg blir veeeldig glad for kommentarer og ikke bare likes. 13 Siter
roxie88 Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig EFIT! Er Hottie enda ikke i form? Og ligger hundene dine så rolig og fint hele dagen? *skrive opp mynder på ønskelista* 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig EFIT! Er Hottie enda ikke i form? Og ligger hundene dine så rolig og fint hele dagen? *skrive opp mynder på ønskelista* Joda, formen er ganske bra faktisk. Så vi prøver uten rimadyl og fullfører antibiotikakuren (har tre dager igjen fra i morgen) og ser om hun holder seg bra eller om hun blir verre. Hun puster fremdeles litt tungt innimellom da, men er feberfri. Og ja, stort sett så ligger de sånn, enten i sofaene eller spredd i diverse teppehauger i gangen Lufting løs innimellom (blir ikke så lange luftinger pga hottie som dør om vi går fra henne) så de får doet og frest fra seg det verste så merker man knapt at de er i hus. Siter
Wednesday Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Ida blir jo bare søtere og søtere jo! La ikke merke til Kasko på Walking Dead-bildet med en gang 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Ida blir jo bare søtere og søtere jo! La ikke merke til Kasko på Walking Dead-bildet med en gang Takk Og Her må vi stable i høyden, jeg hadde sprellende barn ifanget, da er det best å skygge banen og legge seg i samme sofa. Siter
Debbie Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig å se hverdagslivet hos dere 1 Siter
Mardina Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så kjekt å se bilde av deg også Raksha 1 Siter
Shlush Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Virket som en fin 1 desember :-D 1 Siter
maysofie Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Tenk da, hvis du hadde hatt en skikkelig pelshund, de andre hadde kommet til å ELSKET den for at den holdt de ekstra varme! 2 Siter
Perfect Image Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Enig med May Sofie Så søøøt Ida er, og masse god bedring til Hottie! 1 Siter
Enits Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Oi se der ja! Så ikke Kasko i sofaen før jeg leste kommentarene og måtte lete Ser så koselig ut hos dere 1 Siter
Aya Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Himmel og hav så søt Ida er, særlig på selfiebilde nr 2! Gjengen din er koselig 1 Siter
Margrete Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Fine Ida'n Kommer på besøk på nyåret en gang, og da har jeg med mer bråkeleker 1 Siter
Tabris Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Masse god bedring til Hottie! Salukier er så ufattelig elegante og vakre når de står, men er bare armer og bein når de ligger. 1 Siter
Tekopp Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Selfie med Ida var fantastisk, spesielt nr 2 altså Kjekt med hunder som bare ligger til ladning mellom øktene forøvrig, får alltid lyst på mynder når jeg ser de slaske sånn på sofaen.. 1 Siter
Toril Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ida er veldig lik mamma hun .Og skrangledyra dine burde hatt en berner å sove på 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Takk haha er sikker på at Kasko og Hottie hadde truet en stakkars pelshund til å være deres personlige pute. 1 Siter
Tinkie Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Ida blir jo bare søtere og søtere jo! La ikke merke til Kasko på Walking Dead-bildet med en gang Takk Og Her må vi stable i høyden, jeg hadde sprellende barn ifanget, da er det best å skygge banen og legge seg i samme sofa. Jeg så ham ikke før dette her jeg, så jeg måtte opp og sjekke igjen :lol: Og så ble jeg FORFERDELIG forvirret av bildet under dyna hvor du sa at Kasko lå bak knærne, for jeg trodde det var ham på bildet, så jeg lurte veldig, veldig på hva slags langhåret basenji det var du hadde Siter
Guest Jonna Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Åpne handlelister slår aldri feil Siter
SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Jeg måtte lete tre ganger før jeg fant Kasko Han kunne tjent penger på sånn let og pek-spill, han der Siter
Cavalierflat Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Håper Hottie blir helt i form igjen! Nå vet jeg hvordan du ser ut også så ut som en koselig dag Siter
Fillerya Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Skrevet 2. Desember 2014 Koslelig efit! Lurer på om noen kan lage en mindre psykoversjon av hode skuldre kne og tå. "hihihih, denne gangen enda fortere" er litt creepy! Siter
Recommended Posts