Raksha Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Fikk med oss efit med et nødskrik i dag og. Ikke verdens mest spennende dag, men sånn er det. Mann og barn sendt ut døra og jeg studerer Hottie før jeg ringer vet. for å prate om hva vi gjør videre. Vi fant senga igjen vi Basenjien ligger bak knæra mine. Ut på matjakt i sivilisasjonen Sånn går det med "vag" handleliste Hentet lillemor i barnehagen, trøtt hun! "mamma, det er en KATT her " Se litt på psykobjørnen som synger "hode skulder kne og tå" som Lillemor er så glad i, mens pappan fikser middag. Middagen er fortært men måtte ha litt adventslys i dag og. Sliten liten måtte gi tapt for søvnen igjen. Slitsomt å være 1 år og ha mye å gjøre. Hottie bare er sånn... Barnet sover under dyna (enn så lenge) så jeg benytter sjansen til å utforske bøker og its learning. Fremdeles på utforskingstokt, hundene er noen hakk mindre entusiastiske enn det jeg er. Sånn ser vi The walking dead i dette huset. (Yep, alle klippefantaster er hjertelig velkomne til å klippe tøfler på Lupin ) Trollungen som ikke vil sove - må ha selfies! Hmmm åssen var detta igjen da? Sånn! Kveldsmat og two and a half men før det er natta. Glemte å ta bilde av kaniner da, men de har fått mat i dag de og. Takk for oss! Og jeg blir veeeldig glad for kommentarer og ikke bare likes. 13 Siter
roxie88 Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Skrevet 1. Desember 2014 Så koselig EFIT! Er Hottie enda ikke i form? Og ligger hundene dine så rolig og fint hele dagen? *skrive opp mynder på ønskelista* 1 Siter