Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk hannhundnavn


Artemis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fetter

Prøver du å si at Onkel og Nevø enkli heter noe annet...? Noe ...engelsk...?

Mange artige forslag her, men Charter-Svein blir det ikke!

Takk for mange artige forslag. Keep 'em coming. :lol:

 

Noen av dem blir utelukket fordi venner eller familiemedlemmer har samme navn. Blir litt rart å kalle hunden det samme som noen du kjenner godt, hehe. :P

 

Er ikke så veldig mange norrøne navn jeg liker egentlig, men kanskje noen vet om noen jeg ikke kjenner til/husker på? Lijentas etternavnhundenavn var også artig.

 

:)

Og så er det litt lurt å styre unna navn som ligner veldig... Eldste hunden vår heter Robert, mannen heter Roger. Det går litt i surr noen ganger :P

Våre heter Jesper og Robert. Robert er "oppkalt" etter Bob Dylan (Robert Zimmerman), og fordi mannen ville kalle ham Bob (men han gjør aldri det :P). Jesper er "oppkalt" etter en rampete liten nabo jeg hadde da jeg vokste opp i Danmark. Og siden han var en rampete liten dansk-svensk gårdshund passet det fint til ham.

Foreldrene mine hadde en tispe som het Pernille da jeg var bitteliten. Jeg var ganske stor da det gikk opp for meg at mennesker kunne hete det også..

Det var litt OT, men Lauritz og Larsen står også på min hannhundnavnliste, forresten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg ville at Billy skulle hete Konrad! Men fikk nei da bygdas fyllik der mannen er fra het konrad.

Kjell, Kalle, Bernt eller Svenne er kule navn syns jeg.

Haha, svigermor kaller Meesha for Konrad. Han ser visst ut som en Konrad nemlig :P

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette var riktignok 20 år siden, men jeg husker hvor satt ut jeg ble. Syntes de passer til sånne navn.

Jepp :D

Var en kveld i sommer vi gikk tur i lag, bedlington terrier Truls, finsk lapphund Thorvald, og jack russel terrier Kåre, og vi traff også jack russel terrier Pia også :teehe: Syns det er utrolig artig jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...