Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilen vår er stjålet...Igjen..


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a..

Jepp! Skal hilse på Purka nå snart, med VG på slep

Purka er funnet! Eller, hu ble stoppa i Ski. Gubbe som sikkert ville ha hundebil som tok henne denne gang. Falck lurte på om det var min hund som satt inni, den var ihvertfall kjørt på kennel.. S

Posted Images

Så utrolig kjipt... og så utrolig... utrolig! Når du får den tilbake må du male den regnbuefarget eller noe altså. Og skriv på siden at det ikke er noe dop i bilen lenger :P

Jaaaa :lol:

Nei, uff, jeg skjønner selvfølgelig at det er skikkelig, ordentlig kjipt. Og jeg må innrømme at jeg også ville vurdert å kjøpe ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en "skapbil", ja? Tror de er veldig populære for kriminelle i Osloområdet. Synes jeg bestandig så en kassebil så tungt lasta at det ikke fantes fjæring igjen, type hjulbue mot hjul, på tur mot grensa hver gang jeg kjørte E18 østover.
Trasig at man ikke får stoppet den kriminaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig. Jeg hadde verdens _minst_ anonyme VW buss; knall oransje med brune striper langs sidene, camping poptopp og bagasjegrind på taket. Hjemmesnektret tre-interiør malt i spreke farger og med blomstrende gardiner i vinduene. Den ble også stjålet :blink:

Stor klem til dere. Ring VG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig. Jeg hadde verdens _minst_ anonyme VW buss; knall oransje med brune striper langs sidene, camping poptopp og bagasjegrind på taket. Hjemmesnektret tre-interiør malt i spreke farger og med blomstrende gardiner i vinduene. Den ble også stjålet :blink:

Stor klem til dere. Ring VG!

Det hørtes ut som verdens kuleste bil! :D

Vi har en knall rød loff, og jeg var faktisk litt engstelig for at den skulle bli stjelt når vi var i Danmark, lot aldri bikkjene sitte igjen aleine i den der ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk tatt av alt av rattlåser etc. for hun blir stjælt med de på alikevel. Det eneste som skjer er at det blir mer å reparere :/

Seriøst? Og dere har ikke installert sporing på bilen enda...?

Jepp. Bra du sa, for det har jeg helt glemt. Bestillt, men ikke fått enda.

Det er ikke mulig :o :o
Var det dop i bilen? Og det kan ha vært der Gud vet hvor lenge??
Kanskje det er de samme folka som nå har tatt den i den tro at dopet fortsatt var der? :P

Skal jo ikke le, men dette er jo tragiskomisk. Så utrolig bra at det ikke var noen hunder inni den da den ble stjålet.

Jepp, hele ventilen var stappfull! Vi har jo hatt 14 innbrudd, noen av innbruddene har de ikke tatt noe, bare rota rundt, så jeg antar at det var det de var på jakt etter.

Ja, det var enda godt hundene ikke var der!

Men det er så håpløst alikevel. Vært lite søvn den siste uka, så jeg var ute i bilen 0330 natt til mandag, tilbake igjen 0815 - ingen bil :no:

Men det viktigste er at vi kom oss i begravelsen. Også var det veldig fint at omgangsyken venta til vi var hjemme igjen med å gå bananas :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott uke dere har hatt! *klem*

Takk! :hug: Det har vært en relativt dritkjip møkkauke. Nå fant vi en som skulle selge en ok bil nærheten, så da får vi håpe vi kommer oss på valpeshow og kos (krysse fingra for at vi ikke treffer nok en dommer som vil diske Juba for barbert flekk, da :P) til helga :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a..

Narkotika i bilen, den var nifs, jeg hadde fått politiet til å sjekke den, skal jammen huske det hvis noen noensinne vil stjele min bmw. Men det er ikke så lett her på øya. De er nesten nødt å bevege seg ombord i ei ferge, eller putte den i kontainer, siden politiet har høy beredskap på allslags snusk (vi har italiensk mafia på øya) ... så er det ikke lett.

Men vi var og kikket på en Range Rover jeg syns ble solgt rimelig. Den var stjålet i Italia. En må være obs som borger også.

Ønsker lykke til med tusentips i vg, håper politiet får knekt rumenske som valfarter i øyemed kriminelle handlinger. Men dette var noen som skulle i Tinghuset allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...