Gå til innhold
Hundesonen.no

Student i 2014 / 2015


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoho! Det var visst en "feil" gjort av Samordna det der. Kort fortalt pga min bakgrunn fra Steinerskolen...MEN NÅ HAR SKOLENS INNTAKSSJEF LOVET PLASS FRA 5.AUG!! Sorry caps, men det er så glad jeg er

Jeg fikk B på masteroppgaven, og har dermed oppretthold snittet som gjør at jeg en gang kan søke PhD hvis jeg vil. Hurra!!

Jeg fikk A på masteroppgaven min Nå er jeg litt overrasket og veldig glad!

Posted Images

På hva da? :D

Der har jeg lyst til å studere når jeg er ferdig med forkurs! Men akk, så vanskelig å komme inn.

2 årig master (sivil ingeniør) industriell kjemi og bioteknologi. Det er ikke så vanskelig å komme inn på master, så det er jo absolutt en mulighet!

Gruer meg litt til å starte i en klasse som allerede har kjent hverandre i 3 år da :P Men de er vel ganske mange studenter, så det går nok bra, håper jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 årig master (sivil ingeniør) industriell kjemi og bioteknologi. Det er ikke så vanskelig å komme inn på master, så det er jo absolutt en mulighet!

Gruer meg litt til å starte i en klasse som allerede har kjent hverandre i 3 år da :P Men de er vel ganske mange studenter, så det går nok bra, håper jeg!

Ja, er evt det jeg håper på at jeg kan gjøre, muligens ta bachelor i produktdesign, og master i interaksjonsdesign. Bare vet ikke om det går. Aller helst vil jeg ta interaksjonsdesign fra starten!

@MegaMarie hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er evt det jeg håper på at jeg kan gjøre, muligens ta bachelor i produktdesign, og master i interaksjonsdesign. Bare vet ikke om det går. Aller helst vil jeg ta interaksjonsdesign fra starten!

@MegaMarie hva skal du studere?

Jeg håper jeg kommer inn på miljøfysikk og fornybar energi ingeniør ved NMBU. Ellers har jeg søkt energiingeniør ved HiB.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så hvor mange nye venner skal jeg få til høsten da? Begynner å bli dårlig stelt på den fronten etter et noe ufrivillig sosialt harakiri her om dagen. Vafler kommer med.

Jeg skal gå samfunnskunnskap som siste del av bachelor forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan være venner *vinke* !

Jeg fortsetter på bacheloren min, andre år på idrett, helse og ernæring! :) . Blir i grunnen litt fint at vi ikke skal ha aktivitet hver bidige dag, er driiit lei av å dusje så mye :lol: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare to år igjen. :o Kommer til å gå dritfort! 3 semestre igjen på Ås, ett i utlandet. Jeg tar en femårig mastergrad i by- og regionplanlegging ved NMBU. Til høsten tar jeg følgende fag:

Kvalitativ metode

Overføring av fast eiendom

Store europeiske byer (med studietur til Barcelona!)

Og enten strategisk landskapsplanlegging eller arkitektur og byform i byutvikling

Til høsten er det dessuten UKA i Ås, og jeg skal være barsjef for foreninga mi. Har et par andre artige verv i den foreninga også. Også er jeg så heldig at jeg skal sitte på Studenttinget høst! Utenom det skal jeg også arrangere et par-tre klassemøter og forhåpentligvis en fest eller to for alle kullene på studiet mitt.

Men først venter tre måneder undervisningsfri! Skal jobbe på opptakskontoret i sommer, så plutselig kan det hende jeg behandler sonisers søknader til NMBU. Velkommen skal dere være dere som søker dere til Ås. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Produktdesign på Bakkenteigen til høsten. :cool:

Akkurat fått vite at vi ikke er trukket i noe skriftlig eksamen som for eksempel R2 g*d forby.. :o Så nå puster jeg igjen og kan starte dagen på nytt. :P 2 timer historie i dag, 4 timer R2 i kveld ( vi skal bare gjennom ett helt kapittel med differensiallikninger.. ) så er det sommerferie.. Står bare igjen norsk skriftlig eksamen og ev. muntlig trekk. DIGG . velfortjent, klapp på skuldra og alt det der.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste år på master til høsten - forhåpentligvis/kanskje. Pga. mulig overgang til fulltidsjobb ved siden av studier kan det nok hende jeg må bruke noen måneder ekstra på å skrive på oppgaven. Jeg hører hjemme på Universitetet i Agder forresten, først og fremst fakultet for samfunnsvitenskap og økonomi - og kantinen. Mest kantinen for å være helt ærlig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste år på master til høsten - forhåpentligvis/kanskje. Pga. mulig overgang til fulltidsjobb ved siden av studier kan det nok hende jeg må bruke noen måneder ekstra på å skrive på oppgaven. Jeg hører hjemme på Universitetet i Agder forresten, først og fremst fakultet for samfunnsvitenskap og økonomi - og kantinen. Mest kantinen for å være helt ærlig.

Og hvordan har det seg at jeg ikke har møtt deg der enda? Jeg er ganske synlig og når jeg først er på skolen befinner jeg meg i kantinen. Ikke at det er så ofte forsåvidt, men det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan har det seg at jeg ikke har møtt deg der enda? Jeg er ganske synlig og når jeg først er på skolen befinner jeg meg i kantinen. Ikke at det er så ofte forsåvidt, men det skjer.

Jeg er ekspert på utkledning og sniker meg vanligvis rundt i beste ninja-stil, med andre ord ikke så enkel å få øye på! :shifty:

Neida :P Jeg er bare på skolen i perioder (bolkeundervisning) og er usedvanlig dårlig til å registrere omgivelsene mine, så jeg får som regel ikke med meg stort av hvem jeg står i kø med for eksempel. Dessuten har jeg alltid rosa propper i ørene (radioresepsjonen), noe som ikke egentlig hjelper på observasjonsevnen. Liker Falcon svarte border collie/lapphund-blandinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekspert på utkledning og sniker meg vanligvis rundt i beste ninja-stil, med andre ord ikke så enkel å få øye på! :shifty:

Neida :P Jeg er bare på skolen i perioder (bolkeundervisning) og er usedvanlig dårlig til å registrere omgivelsene mine, så jeg får som regel ikke med meg stort av hvem jeg står i kø med for eksempel. Dessuten har jeg alltid rosa propper i ørene (radioresepsjonen), noe som ikke egentlig hjelper på observasjonsevnen. Liker Falcon svarte border collie/lapphund-blandinger?

Okei, da skal sjekke ekstra nøye om jeg ser noen i vikingkostyme eller andre bekledninger som ikke hører hjemme i en studentkontekst. Ballkjole f.eks.

Falcon liker alle hunder, spesielt tisper!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...