Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

 

Denne :)

 

____________________

 

Gleder meg veldig til å prøve ut selen, vet jo enda ikke hvilke hund jeg har bestilt til :lol:

Men nå har Lykkepillen blitt wannabe trekkhund også så nå må hun også få ordentlig sele :)

oi den ser bedre ut enn hurtta sin y sele! da må valpen få sånn også når den ikke er valp lengre :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Hm.. Denne selen, er det ikke den samme som dere hadde på stand på blant annet NKK Drammen? Trodde det var den, men ser ikke helt lik ut :)

Nei er en ny type :-) er bare vi og en til butikk som har den.

Alle selene er nå postet og jeg skal møte soniser utover uka med resten av selene :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bestille opp mer Zero DC nå som folk har noen spesielle fargeønsker/størrelser så send meg en PM :)

Det tar fort litt tid (måned+-) som sist før de ankommer.

Utover det så har vi mye spennende planer og kommer til å lansere nye ting utover sommeren :D keep posted!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått testet zero DC selen 2 korte turer på Harly nå, så langt ser det ut som den sitter veldig fint på :) Og Harly er det vanskelig å finne gode seler til!

Jeg har jo også hatt store problemer med å finne seler som har passet til Willy, men Zero DC-selene har sittet utrolig bra på ham :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei folkens!

Vi er i Hemsedal hele uken! Ønsker du varer er vi å finne på Hemsedal Skisenter, ved bestillinger på 500,- eller mer kjører vi gratis ut i Hemsedal og Gol frem til Lørdag!

Ved utkjøring velg "Hente på lager/stand", og skriv at du ønsker varene levert i melding under bestilling

Ønsker du å treffe oss på Hemsedal Skisenter ta kontakt på 91005380 eller PM :)
Pakker blir sendt som normalt fra nettbutikken

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det mye spennende!

Hundegodt har nå blitt til Canider A/S, og vi håper nå på å bli skikkelig store og gode på det vi holder på med. Vi kommer til å få inn mye spennende varer, og vi kommer også til å kunne tilby hjemkjøring/henting, prøving og stands på både øst og vestlandet. Vi har lansert ny facebook side, delvis ny hjemmeside, og vi kjører nå en fotokonkurranse der bildet med flest likes vinner gavekort på 1000,- kroner i nettbutikken! Kom igjen folkens, bli med!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei er ikke dem, det er bamser med "flaske" inni. http://www.jwpet.com/dog/dogcrackleheads.html

vi sliter fortsatt med å få tak i bamsene. Vi kontakter folk overalt men ingen selger de, de har sluttet å selge de osv. Vi har fått ballene og de med føtter med crackle. Men som sagt vanskelig å finne noen som har crackle løven ol. Men jeg har ikke glemt de!

Vi har fått inn masse nytt fra JW og Chuck IT. Samt alt mulig fra Dr Clauder er på lager i Oslo! :)

www.canider.no

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke silver shades er det dere har? Ser at de på CleanRun er faktisk ikke de originale... har dere originalt?

Vi har de orginale ja, vi fant de cleanrun fører også men valgte å ikke ta inn de :)

Vi har størrelsene:

2,1 meter * 2,4 meter - 7*8 - 499

2,1 meter * 3 meter - 7*10 - 549,-

2,1 meter * 4 meter - 7*14 - 699,-

3 meter * 4 meter - 949

4,2 meter * 6,4 meter - 14*21 - 1999,-

Vi har de to minste størrelsene på lager for øyeblikket, resten er på vei en nye forsyning av (3 kasser var ikke nok ;) ) De burde være her ganske straks :)

Duken- det er den hvor det kommer godt med luft/trekk gjennom? :)

Den reflekterer 70% av sola sin varme. Duken består av små "rifler" mellom sølvtrådene, som gjør at lufta kommer igjennom. Det er svalt og behagelig. Har brukt en på soverommet vårt også faktisk.

På stand i våler strakk vi den fra teltet og over hengeren og hele området hundene og vi satt i og vi hadde nok det desidert beste stedet å være på hele plassen, det trakk lett og vi satt i skyggen.

10547381_919681724713648_686106128048399

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig silvershade! De funker som fjell. Har hatt min noen sesonger nå og de var verd hver ei krone. Har brukt de på bil og på utstillingstelt. Fungerer bra på telt, men aller best på bil med åpne vinduer. Blir virkelig svalt og godt med litt trek I lufta.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig silvershade! De funker som fjell. Har hatt min noen sesonger nå og de var verd hver ei krone. Har brukt de på bil og på utstillingstelt. Fungerer bra på telt, men aller best på bil med åpne vinduer. Blir virkelig svalt og godt med litt trek I lufta.

Hvordan fester du den til bilen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...