Jump to content
Hundesonen.no

Snapchat :)

Recommended Posts

Etter jeg la ut innlegget om mine lange mystorys fikk jeg syv nye sonenvenner :lol:

Jeg la deg til like før tror jeg..! :lol:

Etter jeg la ut innlegget om mine lange mystorys fikk jeg syv nye sonenvenner :lol:

Jeg får lyst til å bli med på fest :aww:

Forumet fortsetter under annonsen

Sier ikke nei til flere snapvenner :) (laikamor heter jeg der også). Håper jeg kan bli mer aktiv, og få sendt mer hundesnapper i sommer, når jeg faktisk er sammen med hundene <3

Bare legg til meg og. Alle navn jeg ville ha var opptatt når jeg registrerte meg, så jeg ble frustrert og endte opp med fakkit. Det går mest i hund, katt, og random ting, men av og til blir en tarantell eller skorpion med også - så er eventuelle araknofober gjort obs på det. :)

Valpespam på storyen for tiden... gad så mye lyd det kan være i en så liten valp! :blink: (hulderskulder)

Valpespam på storyen for tiden... gad så mye lyd det kan være i en så liten valp! :blink: (hulderskulder)

Lagt deg til, jeg vil se 'zoivalp :wub:

De som tåler litt repetitive snaper av en minibull, kan gjerne legge til dj_une :P

• Like 1

Vill gärna vara med: trasseltrollet

Är inte så hej på tekniska prylar men försöker. :)

Edit: Försöker lägga till folk men den söker inte upp när jag skriver namnet... Tror jag, jag får i vart fall ingen lägga till knapp el liknande?

Også må du godkjenne når andre legger deg til. :) Mistenker at du har en hel haug med snapper liggende på vent :P

Hulderskulder her.. Stort sett bare hund, ellers landskap, en sjelden gang noe annet. Sent from my D5803 using Tapatalk Omg. Det hørtes kjedelig ut! ð Legger stort sett ut bare story.

Forumet fortsetter under annonsen