Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

I dag er der blevet lagt budget for Norge - det ser ikke vildt godt ud, men det MÅ gå! Men jeg må få et jobb - hurtigt. Kan man søge jobb, før jeg flytter? Jeg håber, at jeg får et andet boligtilbud snart, og så bliver jeg nok nødt til at sælge bilen. Men sådan er det jo. Den er også bare luksus, når man studere. Hvis jeg får en lejlighed ikke alt for langt fra høgskolen inde i Bø, så må jeg købe en cykeltrailer, så vi kan cykle rundt. Pajko og jeg :wub: Det nuværende budget er lagt, så jeg har en max husleje på 5000kr i stedet for 3000kr, og det er nok mere realistisk..


Ellers har jeg kørt 4,4km på rulleskiene, og jeg bliver bare bedre for hver gang :P Grillen er også blevet brugt for første gang, sådan rigtigt, i år. Laks og grønsager :drool: Jeg har også skrevet til min frisør, så nu håber jeg snart jeg kan blive sommerklippet. For som min mor sagde, langt hår er flot, når det er sat op, men det gør jeg jo ikke ret meget i. Det er bare bedre med kort til mig.


Jeg overvejer stadig en tatovering, men jeg kan ikke finde ud af hvad der vil være flottest, sort/hvid eller med farver.. Jeg vil gerne have en anemone, tror jeg.. Hvad tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Guest Jonna

Jeg overvejer stadig en tatovering, men jeg kan ikke finde ud af hvad der vil være flottest, sort/hvid eller med farver.. Jeg vil gerne have en anemone, tror jeg.. Hvad tror dere?

Personlig er jeg ett farge menneske når det kommer til tatovering, men det er ikke så alle artister som er dyktige til det eller liker gjøre det. Og noe så fargerikt som en anemone uten farger? neineineinei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ett farge menneske når det kommer til tatovering, men det er ikke så alle artister som er dyktige til det eller liker gjøre det. Og noe så fargerikt som en anemone uten farger? neineineinei :P

Men nu har anemoner (de hedder hvitvis på norsk, ikke sant?) ikke ret meget farve. Hvid, grøn, gul og kanskje lidt rosa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ha farger :) Schæfer er jordfarger, så da må jeg ha det. Blir noe slikt på meg tenker jeg

http://s34.photobucket.com/user/Margrete/media/37-3764-9SUZF00Z_zpsdd725670.jpg.html'>37-3764-9SUZF00Z_zpsdd725670.jpg

eller

http://s34.photobucket.com/user/Margrete/media/544076_10151555708830747_1477564579_n_zps42740019.jpg.html'>544076_10151555708830747_1477564579_n_zp

Var det ingen som spurte meg? Næh, bryr meg ikke :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to ukene har Bambi hatt to store anfall igjen. Innimellom har hun mange mange mange små, der hun står og "fryser / hopper" et par sekunder før hun kommer til seg selv, uten å falle helt om.
Hun holdt på med masse av disse små-anfallene i dag, så jeg tenkte jeg skulle filme det. I det samme jeg trykker på rec går hun over i et stort anfall. Jeg legger selvsagt bare vekk kameraet for å trøste/ holde henne, men lar kameraet stå på, så det meste av anfallet er filmet.
Jeg tenkte å sende det til min vet. Men tror det er for sensitivt / personlig til å legge ut offentlig.
Dersom noen tror de vil ha utbytte av å se det/ ha noe å bidra / hjelpe med kan jeg event. sende linken privat.
Nå er jeg bare skjelven og lei meg.

Edit: Rettet et ord som var feilplassert.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Men nu har anemoner (de hedder hvitvis på norsk, ikke sant?) ikke ret meget farve. Hvid, grøn, gul og kanskje lidt rosa..

Dette tenker jeg på som anemoner :lol:

anemone.jpg

sea+anemone1.jpg

giant-green-sea-anemone-mariola-bitner.j

Samme tenker jeg :P

De siste to ukene har Bambi hatt to store anfall igjen. Innimellom har hun mange mange mange små, der hun står og "fryser / hopper" et par sekunder før hun kommer til seg selv, uten å falle helt om.

Hun holdt på med masse av disse små-anfallene i dag, så jeg tenkte jeg skulle filme det. I det samme jeg trykker på rec går hun over i et stort anfall. Jeg legger selvsagt bare vekk kameraet for å filme henne, men lar kameraet stå på, så det meste av anfallet er filmet.

Jeg tenkte å sende det til min vet. Men tror det er for sensitivt / personlig til å legge ut offentlig.

Dersom noen tror de vil ha utbytte av å se det/ ha noe å bidra / hjelpe med kan jeg event. sende linken privat.

Nå er jeg bare skjelven og lei meg.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.,..har jeg sovet litt før nattevakt.

Merkelig at de eneste dagene det ringer på døren her er når jeg sover før jobb! Og når jeg ikke gidder å åpne så ringer folk på mob i tillegg, ehmm... det var altså en grunn for at jeg ikke åpnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to ukene har Bambi hatt to store anfall igjen. Innimellom har hun mange mange mange små, der hun står og "fryser / hopper" et par sekunder før hun kommer til seg selv, uten å falle helt om.

Hun holdt på med masse av disse små-anfallene i dag, så jeg tenkte jeg skulle filme det. I det samme jeg trykker på rec går hun over i et stort anfall. Jeg legger selvsagt bare vekk kameraet for å trøste/ holde henne, men lar kameraet stå på, så det meste av anfallet er filmet.

Jeg tenkte å sende det til min vet. Men tror det er for sensitivt / personlig til å legge ut offentlig.

Dersom noen tror de vil ha utbytte av å se det/ ha noe å bidra / hjelpe med kan jeg event. sende linken privat.

Nå er jeg bare skjelven og lei meg.

Edit: Rettet et ord som var feilplassert.,

Ååh :hug::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ha farger :) Schæfer er jordfarger, så da må jeg ha det. Blir noe slikt på meg tenker jeg

37-3764-9SUZF00Z_zpsdd725670.jpg

eller

544076_10151555708830747_1477564579_n_zp

Var det ingen som spurte meg? Næh, bryr meg ikke :P

Jeg syns den nederste var finest :ahappy: Og nei, ingen spurte meg heller :P

De siste to ukene har Bambi hatt to store anfall igjen. Innimellom har hun mange mange mange små, der hun står og "fryser / hopper" et par sekunder før hun kommer til seg selv, uten å falle helt om.

Hun holdt på med masse av disse små-anfallene i dag, så jeg tenkte jeg skulle filme det. I det samme jeg trykker på rec går hun over i et stort anfall. Jeg legger selvsagt bare vekk kameraet for å trøste/ holde henne, men lar kameraet stå på, så det meste av anfallet er filmet.

Jeg tenkte å sende det til min vet. Men tror det er for sensitivt / personlig til å legge ut offentlig.

Dersom noen tror de vil ha utbytte av å se det/ ha noe å bidra / hjelpe med kan jeg event. sende linken privat.

Nå er jeg bare skjelven og lei meg.

Edit: Rettet et ord som var feilplassert.,

:hug:

---

Krøllebølle har fått løpetid i dag hun :ahappy: Da veit vi ihvertfall at hun kan få :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to ukene har Bambi hatt to store anfall igjen. Innimellom har hun mange mange mange små, der hun står og "fryser / hopper" et par sekunder før hun kommer til seg selv, uten å falle helt om.

Hun holdt på med masse av disse små-anfallene i dag, så jeg tenkte jeg skulle filme det. I det samme jeg trykker på rec går hun over i et stort anfall. Jeg legger selvsagt bare vekk kameraet for å trøste/ holde henne, men lar kameraet stå på, så det meste av anfallet er filmet.

Jeg tenkte å sende det til min vet. Men tror det er for sensitivt / personlig til å legge ut offentlig.

Dersom noen tror de vil ha utbytte av å se det/ ha noe å bidra / hjelpe med kan jeg event. sende linken privat.

Nå er jeg bare skjelven og lei meg.

Edit: Rettet et ord som var feilplassert.,

:hug: Håper ikke det er noe alvorlig. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Håper ikke det er noe alvorlig. :hug:

Vi vet -som de fleste andre- ikke hva epilepsien skyldes.

Hun har hatt anfall i snart to år nå. Har hatt nesten et halvt år uten anfall, men nå har hun hatt to store på to uker :(

Er usikker på om jeg skal legge ut linken. Har det noe for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om jeg skal legge ut linken. Har det noe for seg?

Jeg hadde ikke gjort det. Jeg går ut fra at alt som kommer på nett, kan brukes i mot meg, og sjuke bikkjer er ikke en ting jeg vil skal brukes i mot meg - ikke engang når jeg mener at jeg gjør det som er rett for hunden. Det er for sårt for meg, ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet -som de fleste andre- ikke hva epilepsien skyldes.

Hun har hatt anfall i snart to år nå. Har hatt nesten et halvt år uten anfall, men nå har hun hatt to store på to uker :(

Er usikker på om jeg skal legge ut linken. Har det noe for seg?

Nei, jeg kan ikke så mye om det jeg altså.. :( Bare ønsker ikke at hun eller dere skal ha det fælt.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg buehund!

Den karen var nok klar til parring, han. Nokså naturlig av en hanne på et par år :lol: Ikke fullt så greit at eieren ikke ser lengre enn nesa rekker og knapt nok det :no:

Det har snødd i OL-byen i dag :( Nå skal jeg slappe av 2 timer til, så skal jeg opp på russetreff :lol:

Hils Ia-russen, da! (Det er hun med blonder på dressen :lol: ) Hilsen småbekymret mamma :D

Yodel: :hug:

Dette er anemone: :P

http://s83.photobucket.com/user/idamin/media/Anemone-flowers-wallpaper-150x150_zps5fd5e07a.jpg.html'>Anemone-flowers-wallpaper-150x150_zps5fd

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden det, for jeg er usikker på de to der

Eneste jeg har tenkt på når jeg har vurdert å tatovere hodebilde av Dina på meg, er at vedkommende som skal tatovere det, skal være god på portretter/dyrebilder. Jeg vil ikke ha av en sort hund med ståører, eller en hvilken som helst groenendael, jeg vil ha av henne, det skal synes at det er henne. Men det faller jo litt bort om du ikke vil ha tatovering av dine hunder, men av schäfer, på en måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemoner :heart:

Denne sangen var ynlingssangen min i en lang periode

Det er også en af grundene til det skal være en anemone. Jeg har altid elsket Ronja Røverdatter.. og så er det en til pas stille og rolig tattoo til mig. Jeg er ikke så vild, men elsker naturen og roen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...