Gå til innhold
Hundesonen.no

Kifani hundeutstyr - erfaringer?


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hvorfor er det dumt med boikotting? Jeg har ALDRI hetset Kifani eller skrevet hatmail, men sendt en saklig mail om hvorfor jeg velger å ikke handle der lengre. Du tror det blir skjult fremover? Det

For å si det sånn da så er det igrunn utroolig dumt med både hetsing, hatmail og boikotting! Kifani var ærlig og fortalte hva de gjorde, men tror nok det blir skjult nå fremover... De ser jo hvordan d

Kjøpt en valp i feil farge fra en oppdretter som aldri har avlivet valper med feil, og tatt den valpen med OVERALT slik at den synes. Hun har vært utstilt på rasespesialer, vært med på rasetreff, vært

Her er mine Kifani bånd- og som en ser så liker jeg de:)

_MG_8493.jpg

Her er mine fra CozyCritter og Collarmania

_MG_8490.jpg

Står det tilfeldigvis LP-freak på det gule? :whistle:

ELSKER de nederste, men får meg aldri til å bestille derfra av en eller annen grunn.

Edit: Mente LP-junkie! Nå fikk jeg en ny idè til nytt halsbånd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira skrev 20 January 2012 - 03:05 PM:

Og, jeg håper det de gjorde får folk til å gjøre en litt større innsats til å få slutt på dette i egne raser. Alle dere som boikotter Kifani, hva har dere gjort for å få mer åpenhet om avliving av valper med eksteriørfeil, større toleranse for individer med eksteriørfeil?

Nå er det flere som har svart for sine raser, hva har DU gjort for din(e) raser??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har halsbånd fra Kifani, og er veldig fornøyd. Har vel hatt det i 3år, godt brukt, men ingen slitasje på ting :) Det er fryktelig fint, bare synd at bikkja har for mye pels til at det syntes :P Syntes når jeg tar det på han, så rister han seg, og det forsvinner i pelsen.

wv8gsz.jpg

juvdp0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må bare legge ut bilde av min nye treningsvest som jeg synes ble knallfin!

Vesten er kjøpt hos CM Design, og de har brodert teksten og poteavtrykket på frontlommen, Mens ryggbroderiet er sydd av Kifani.

Nå gleder jeg meg bare til vinteren forsvinner og konkurransene begynner, så vi kan sprade rundt :D

Ferdig_vest.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har halsbånd og kobbel fra CM Design og er storfornøyd med de :) Kjøpte vinterbånd til Terho nå, så blir nok et sommerbånd også ja (og sikkert et vår/høstbånd :) )

Hvilken størrelse har du til ham? Og hvor bredt er det? Troooor Leo skal få nytt halsbånd i bursdagsgave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge ut bilde av min nye treningsvest som jeg synes ble knallfin!

Vesten er kjøpt hos CM Design, og de har brodert teksten og poteavtrykket på frontlommen, Mens ryggbroderiet er sydd av Kifani.

Nå gleder jeg meg bare til vinteren forsvinner og konkurransene begynner, så vi kan sprade rundt :D

Ferdig_vest.jpg

Kjempestilig!

Har kifani brodert etter ditt eget bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med en lånehund med et halsbånd og line i dette merket på tur. Mykt, lett line og et pent halsbånd var det, men da hunden der gjorde et utfall, så sa det KLIKK i halsbåndet og så var hunden løs... Ehm... Ingen drømmesituasjon akkurat. Så hvis dere bestiller halsbånd med plastspenne på, så anbefaler jeg ikke akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...