Gå til innhold
Hundesonen.no

Serietips! Jeg trenger sårt noe nytt å følge med på!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Criminal Minds! Ingen over, ingen under, ingen ved siden.

Game of thrones - ingen over, beste serien som er laget. Verdt en titt, vil ikke angre The walking dead - ser du tror du ikke kommer til å like den, men det tror jeg du vil. Veldig bra handling, og

Jeg vil forresten slå et slag for NRK nett-tv! De har faktisk mye bra liggende, og alt er gratis, og man slipper å bryte loven for å få sett det. Det er kanskje ikke så mange tv-serier i samme forsta

Jeg har sett til litt uti sesong 4 (mener jeg) av Breaking Bad. Først syns jeg det var dritkult, og så syns jeg det ble dritkjedelig, og nå lurer jeg på om jeg gidder å se mer. Halp. Mens dere bestemmer dere, så ser jeg på episode 2 av True Detective.

Jeg har sett alle sesongene, så dem på noen uker, hadde ikke noe annet å glo på. Jeg er en av de (få?) som egentlig ikke synes serien var så fantastisk. Veldig flinke skuespillere, bra og pent filmet, alt var gjennomført, ok historie, osv osv. Men tidenes beste serie? Nei. En helt ok serie? Ja? Over middels bra? Sikkert. Men fantastisk? Nei. Men så den nå ferdig, måtte nesten få gjort det før seriefinalen kom og det kom til å være spoilere over alt.

Har og litt samme greia med True Detective som alle skryter sånn av. Det var og en bra serie, for all del, men står ikke igjen som en favoritt. Jeg tror kanskje mange blir litt blendet av at det er to hollywoodstjerner i hovedrollene? Vet ikke jeg.... mulig at min opplevelse av serien ble litt ødelagt av mye mumling, fikk liksom ikke med meg all dialogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle sesongene, så dem på noen uker, hadde ikke noe annet å glo på. Jeg er en av de (få?) som egentlig ikke synes serien var så fantastisk. Veldig flinke skuespillere, bra og pent filmet, alt var gjennomført, ok historie, osv osv. Men tidenes beste serie? Nei. En helt ok serie? Ja? Over middels bra? Sikkert. Men fantastisk? Nei. Men så den nå ferdig, måtte nesten få gjort det før seriefinalen kom og det kom til å være spoilere over alt.

Har og litt samme greia med True Detective som alle skryter sånn av. Det var og en bra serie, for all del, men står ikke igjen som en favoritt. Jeg tror kanskje mange blir litt blendet av at det er to hollywoodstjerner i hovedrollene? Vet ikke jeg.... mulig at min opplevelse av serien ble litt ødelagt av mye mumling, fikk liksom ikke med meg all dialogen.

Hahahaha, jeg liker sjeldent disse seriene som roses så sykt opp i skyene, vittig at jeg ikke er alene. Og jeg er enig med deg ift breaking bad, det er akkurat som om seriene ikke klarer å leve opp til den skamløse rosen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle sesongene, så dem på noen uker, hadde ikke noe annet å glo på. Jeg er en av de (få?) som egentlig ikke synes serien var så fantastisk. Veldig flinke skuespillere, bra og pent filmet, alt var gjennomført, ok historie, osv osv. Men tidenes beste serie? Nei. En helt ok serie? Ja? Over middels bra? Sikkert. Men fantastisk? Nei. Men så den nå ferdig, måtte nesten få gjort det før seriefinalen kom og det kom til å være spoilere over alt.

Har og litt samme greia med True Detective som alle skryter sånn av. Det var og en bra serie, for all del, men står ikke igjen som en favoritt. Jeg tror kanskje mange blir litt blendet av at det er to hollywoodstjerner i hovedrollene? Vet ikke jeg.... mulig at min opplevelse av serien ble litt ødelagt av mye mumling, fikk liksom ikke med meg all dialogen.

True Detective treffer meg av to store grunner - jeg liker krim, og jeg liker estetikken. Fargene, komposisjonen, "look"en. Jeg tegner mye og lar meg inspirere av slike ting (Samme grunn til at jeg elsker Avatar-filmen med kattefolka).

Breaking Bad kan ta seg en bolle, jeg veksla mellom å kjede meg, og være flau.

Du hadde forøvrig VELDIG rett ang Tomorrow People. My god, altså, jeg så halveis utti episode to og så klarte jeg ikke mer.

Flere forslag, folkens? Jeg ser buffy-repriser nå av ren kjedsomhet. :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Detective treffer meg av to store grunner - jeg liker krim, og jeg liker estetikken. Fargene, komposisjonen, "look"en. Jeg tegner mye og lar meg inspirere av slike ting (Samme grunn til at jeg elsker Avatar-filmen med kattefolka).

Breaking Bad kan ta seg en bolle, jeg veksla mellom å kjede meg, og være flau.

Du hadde forøvrig VELDIG rett ang Tomorrow People. My god, altså, jeg så halveis utti episode to og så klarte jeg ikke mer.

Flere forslag, folkens? Jeg ser buffy-repriser nå av ren kjedsomhet. :(

Bates Motel? Hannibal? Nye sesonger av begge har nettopp startet. Også the blacklist (synes det er litt for dårlig skuespill og usannsynlige reaksjoner på ting, men til tider ganske spennende.) Og Agents of S.H.I.E.L.D da. Litt teit amerikansk, men tok seg veldig opp etter noen episoder. Grei og lettsindig underholdning, samtidig litt spennende og! Orphan Black er heller ikke så dum.

Enig ang. estetikken i true detective, den er veldig bra filmet, og godt gjennomført på alle mulige måter. Så sånn sett er den jo i kvalitets-klassen, absolutt. Men resten ble for meg litt for lite håndfast, synes ikke serien var spennende i det hele tatt egentlig, ventet bare på at noe skulle skje. Ikke at jeg trenger at det skal skje noe hele tiden, er glad i stille serier/filmer jeg, men ja... den fenget meg bare ikke, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bates Motel? Hannibal? Nye sesonger av begge har nettopp startet. Også the blacklist (synes det er litt for dårlig skuespill og usannsynlige reaksjoner på ting, men til tider ganske spennende.) Og Agents of S.H.I.E.L.D da. Litt teit amerikansk, men tok seg veldig opp etter noen episoder. Grei og lettsindig underholdning, samtidig litt spennende og! Orphan Black er heller ikke så dum.

Enig ang. estetikken i true detective, den er veldig bra filmet, og godt gjennomført på alle mulige måter. Så sånn sett er den jo i kvalitets-klassen, absolutt. Men resten ble for meg litt for lite håndfast, synes ikke serien var spennende i det hele tatt egentlig, ventet bare på at noe skulle skje. Ikke at jeg trenger at det skal skje noe hele tiden, er glad i stille serier/filmer jeg, men ja... den fenget meg bare ikke, dessverre.

Har sett alle allerede, desverre! Liker Bates Motel og Hannibal godt, og Orphan Black. Agents og Blacklist er greie når man ikke har så mye anna. Ellers er jeg glad i American Horror Story, osv. Føler at det er langt mellom seriene jeg ikke har sett nå. (Jeg har ett liv, jeg lover! :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har begynt å se på The Tudors. Er vel litt gammel, men veldig bra synes jeg. Ellers følger jeg Star-Crossed som er forholdsvis ny. Liker den altså, absolutt ikke den beste serien, men man blir litt fanget uansett. Litt 90210 blanda med rosswell :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargo er bra. Billy Bob er like kul og creepy som bare han klarer :D

Ellers har vi kommet oss igjennom noen sesonger med Doc Martin. Jeg digger koselig britiske filmer og serier med rare og eksentriske folk :D Men for all det, dette er lett tidsfordriv og ikke veldig uforutsigbart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og anbefaler Broadchurch. Både gleder og gruer meg til sesong 2. Tror ikke du finner det på de "vanlige" streamingstedene :hmm:

Nå ser jeg Scandal. Det er jo også et tidsfordriv. Grey's Anatomy uten leger men med politikk :D

Edit: På Viaplay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og anbefaler Broadchurch. Både gleder og gruer meg til sesong 2. Tror ikke du finner det på de "vanlige" streamingstedene :hmm: Nå ser jeg Scandal. Det er jo også et tidsfordriv. Grey's Anatomy uten leger men med politikk :D Edit: På Viaplay
Det kommer amerikansk utgave av broadchurch med David tennant til høsten tror jeg det er! Morsomt at de bruker samme skuespiller. :P Liker du broadchurch burde du se top of the lake og the fall. Samme type krim. Begge på netflix. Tror begge er på den norske, hvis ikke finner du den på den amerikanske.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og anbefaler Broadchurch. Både gleder og gruer meg til sesong 2. Tror ikke du finner det på de "vanlige" streamingstedene :hmm:

Nå ser jeg Scandal. Det er jo også et tidsfordriv. Grey's Anatomy uten leger men med politikk :D

Edit: På Viaplay

Jeg synes Scandal var helt fantastisk jeg, heelt hekta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...