Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser stuen din ut?


Enits
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives...

Stua hjemme, julepynta: "Stua"/ andre halvdelen av hytta (den første halvdelen er senger, og oppbevaring- og er mindre enn denne.) Bygd 1709, jeg har akkurat røska ut og brent og hivd alt ræl

Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister ru

Posted Images

hihi tror ikke jeg skal legge ut bilde av stua her jeg når jeg ser hvor fint dere har det;-)

Men kan vel si så mye som at stua er full dukkehus fra gulv til tak med masse dukker som stirrer og ser levende ut...

Lite gøy når man har sett filmen chucky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi tror ikke jeg skal legge ut bilde av stua her jeg når jeg ser hvor fint dere har det;-)

Men kan vel si så mye som at stua er full dukkehus fra gulv til tak med masse dukker som stirrer og ser levende ut...

Lite gøy når man har sett filmen chucky

Hæh??? Du har stua full av dukkehus også vil du ikke dele det med oss? Nei, det går ikke, vi vil se bilder. :cheerleader::cheer::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi tror ikke jeg skal legge ut bilde av stua her jeg når jeg ser hvor fint dere har det;-)

Men kan vel si så mye som at stua er full dukkehus fra gulv til tak med masse dukker som stirrer og ser levende ut...

Lite gøy når man har sett filmen chucky

Okei. Jeg vil faktisk ikke se stuen din overhode. Jeg har dukkeskrekk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha nå blir jeg vel kåret til sonens slemming. selvfølgelig må dukkestua vises frem hehe :rofl:

Jeg bare leier her, men er jeg som bruker stua til valig. Er huseier som har laget alle dukkene så klarer man å se forbi skrekdukker så er det imponerende;-)

Legger også ved ett bilde jeg brukte i en skoleoppgave av ene huset til dukkene og de litt snillere nissene;-)

Hihi :innocent:

post-5378-0-57735800-1332086846_thumb.jp

post-5378-0-41820600-1332087031.jpg

post-5378-0-94661900-1332087052_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette, hvordan er det teppet ditt mtp hundehår? Jeg har alltid ønsket meg et slikt, men mamma har advart så sterkt :baby:

advart for hva? Jeg støvsuger det jeg, fungerer helt fint :P

Har 2 av det :D støvsuger det så forsvinner alt, tar det ut i ny og ne og rister det også. Jeg har denne, dvs Hampen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Hun sier at det suuger til seg hundehår nemlig (og derfor har jeg ingen tepper hjemme nå, men de er jo så fine!)

synes ikke noe mer enn alt annet hundehår jeg har på gulvet :P

Støvsuger funker gull :D støvsuger det rent like fort som mamma sine tepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Hun sier at det suuger til seg hundehår nemlig (og derfor har jeg ingen tepper hjemme nå, men de er jo så fine!)

Moren din har helt rett - men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være en dårlig ting? Alt hundehåret suges inn i teppet, og der ligger det og er ca usynlig helt til man tar frem støvsugeren og suger ut gørra fra teppet. Man kan vel merke at teppet endrer litt farge akkurat når man støvsuger, kanskje, men til vanlig merker man ingenting annet enn at hybelkaninpopulasjonen later til å være mindre :D

EDIT: vi har sånn "vanlig" teppet (ikke lugg) og det óg suger til seg hundehår. Forskjellen er bare at sånne luggetepper gjør håret usynlig, det gjør ikke teppet vårt...

Endret av Pim
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren din har helt rett - men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være en dårlig ting? Alt hundehåret suges inn i teppet, og der ligger det og er ca usynlig helt til man tar frem støvsugeren og suger ut gørra fra teppet. Man kan vel merke at teppet endrer litt farge akkurat når man støvsuger, kanskje, men til vanlig merker man ingenting annet enn at hybelkaninpopulasjonen later til å være mindre :D

EDIT: vi har sånn "vanlig" teppet (ikke lugg) og det óg suger til seg hundehår. Forskjellen er bare at sånne luggetepper gjør håret usynlig, det gjør ikke teppet vårt...

Kanskje fordi mamma har hvitt teppe og brune hunder :lol:

Men jeg tenker automatisk at tepper som suger til seg hundehår også fort lukter mye hund og er vanskelig å rense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder ikke det soverom? Jeg har ikke peiling, men vet at det er krav til sånne og sånne vinduer der i tilfelle brann :P Har to vinduer i stuen forøvrig, og kunne egentlig ikke brydd meg mindre.... :icon_redface:

Det er krav om to separate nødutganger fra en leilighet. Dvs døren og minst ett vindu du kommer deg ut av. Mange kjellerleiligheter som stryker der, dessverre..

Tror jeg.

Quintinus, WOW! :o Dødskult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er krav om to separate nødutganger fra en leilighet. Dvs døren og minst ett vindu du kommer deg ut av. Mange kjellerleiligheter som stryker der, dessverre.. Tror jeg. Quintinus, WOW! :o Dødskult!

Her byttet de ut alle vinduene til rømningsgodkjente vinduer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du har det, Pippin! Så ikke Mana på de første bildene faktisk :lol: Elsker joker-bildet, og det store bildet over sofaen :)

Ja det er helt greit koselig her! :) Gleder meg veeeldig da til å finne noe å kjøpe neste gang slik at jeg kan fikse litt selv. Male osv. Får lov til det her, men vi gidder ikke bruke penger på det.

Mana kamuflerer seg godt i sofaen hun :lol: Og jeg har malt bildene på veggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...