Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser stuen din ut?


Enits
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives...

Stua hjemme, julepynta: "Stua"/ andre halvdelen av hytta (den første halvdelen er senger, og oppbevaring- og er mindre enn denne.) Bygd 1709, jeg har akkurat røska ut og brent og hivd alt ræl

Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister ru

Posted Images

Så kjempekoselig ut ^^Og så fint gulv dere har! =) Parkett? Hvordan er det med slitasje osv?

Edit: Siri skrev akkurat ett nytt innlegg når jeg la ut mitt XD Spm var til Enits.

Kjempefint hos deg også Siri. Så mye plass! Bor du alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene nå ja, men bodde her med eksen i starten. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å ha mindre plass da, selvom det er fordeler med stor plass, men jeg trenger ikke det.

Ok. Så veldig trivelig ut ihvertfall! =) Sparer vel litt penger å når man finner seg en mindre plass ;) Ble det noe av flyttingen til høsten? Stjørdal, var det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så veldig trivelig ut ihvertfall! =) Sparer vel litt penger å når man finner seg en mindre plass ;) Ble det noe av flyttingen til høsten? Stjørdal, var det det?

Det tror jeg ja :)

Stjørdal er planen, men flytting skjer nok uansett :) Blir spennende å se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg bor på en femten kvadratmeter stor studenthybel (inkludert bad), så stua mi og soverommet mitt er det samme. Det er forresten senga mi og sofaen min også. Nei vent, jeg har jo ikke noen ordentlig seng engang jeg, for det har jeg ikke giddet å kjøpe når jeg bare skal bo her noen få måneder. Så "stua mi" består i bunn og grunn av en madrass. Det er ikke så stusselig som det høres ut som, altså!

5544350892_3917479770_z.jpg

(Men jeg savner å sitte oppreist i en sofa, med beina på gulvet og blikket på tv-en. Har jo ikke tv engang, vøtt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke ta nye bilder, så finner noen gamle. Skal vi se. En del:

2901bbs.jpg

Deler av den andre siden:

jul9.jpg

(For anledningen juledekket)

Midtdelen der vi har peis:

Julaften074.jpg

andre delen av midtdelen:

Julaften079.jpg

Tja, får ikke sett alt, blant annet ikke delen som er "bak" spisebordet der vi har premier, bokhyller og slikt, men det var det jeg orket å grave fram :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempekoselig ut ^^Og så fint gulv dere har! =) Parkett? Hvordan er det med slitasje osv?

Edit: Siri skrev akkurat ett nytt innlegg når jeg la ut mitt XD Spm var til Enits.

Kjempefint hos deg også Siri. Så mye plass! Bor du alene?

Det er laminat, og er ikke særlig slitasje å se på det foreløpig, bodd her et halvt år =)

Det finnes jo forskjellige typer parkett, noen er mykere enn andre, så det har jo også noe å si =)

Synes det var mange fine stuer her jeg.. Selv ingvild sin lille stue var jo koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah :lol: der ser du hvor lite jeg ser på meg selv på film med hunden! Uff, den tror jeg fjernes fra youtube, så får jeg ordne en litt mer anstendig en, evt. bare et bilde :P

Takk for opplysningen da! :icon_redface:

Var ikke meningen at du skulle fjerne den da :P Var et kompliment :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...