Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser stuen din ut?


Enits
 Share

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives...

Stua hjemme, julepynta: "Stua"/ andre halvdelen av hytta (den første halvdelen er senger, og oppbevaring- og er mindre enn denne.) Bygd 1709, jeg har akkurat røska ut og brent og hivd alt ræl

Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister ru

Posted Images

Så hyggelig å høre at dere liker stuen min! :D

Nydelig stue! :wub:

Det bildet som henger på veggen,det er ikke tilfeldigvis tilsalgs vel? :whistle:

Hihi, bildet er forresten selvtatt i København for 2 år siden :ahappy:

Har aldri tenkt på å selge det - men who knows... Ville isåfall da blitt en kopi, og ikke akkurat det som henger på veggen :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at dere liker stuen min! :D

Hihi, bildet er forresten selvtatt i København for 2 år siden :ahappy:

Har aldri tenkt på å selge det - men who knows... Ville isåfall da blitt en kopi, og ikke akkurat det som henger på veggen :whistle:

Ja,lurer på om jeg så det i " bildekritikk"-tråden? :icon_confused:

Du har ihvertfall tatt et utrolig spennende bilde! Kan jo selge kopi ja :D Bare legge et vannmerke helt nederst eller noe,å så er det jo bare å selge i vei :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_0023-2.jpg

Åh, jeg elsket den svarte veggen! Det var kjempe stilig! :D

Slik ser sofakroken i sentrumsleiligheten min ut- når vi ikke befinner oss i mannens hus :)

1 stk sliten Casper snorker på gulvteppet i kveld :whistle:

stue15%252520copy.jpg

Wow, vil du flytte inn til mannen permanent eller? :whistle: Utrolig vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som akkurat var i boden igår og lurte på hva i alle dager jeg skal gjøre med den. Den er råkul, også er det rom inni den (ikke store greia akkurat men men). Meeen jeg har ikke noe sted å ha den nå etter at jeg flytta, så den sitter og sturer i boden.

Kanskje Tinka vil ha den med seg! :ahappy: Så dog at det ene benet er litt løst, men sikkert bare en skrue som må strammes (bare litt vanskelig å se i mørket).

Uff jeg får ta en dag og shine skikkelig her og ta bilde, men nå er ikke kameraet her heller så det blir vanskelig.

Jippi! :D

Den ville nok blitt veldig lykkelig ved vinduet mitt. Og løse ben og slikt er ikke så farlig, finner alltids en løsning. Må bare finne en måte og få den med hjem! Lykken følger meg om dagen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal heller ha deg i tankene når jeg flytter inn der permanent! :D

Gjør det :D Men det spørs jo litt da, jeg tenker å flytte inn med kjæresten egentlig. Så det må være plass til han og. Hvor stor er leiligheten egentlig og hva betaler du for den om jeg får spørre? Den ligger jo veldig sentralt til :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaut å legge inn bilder av stua mi etter alle de flotte gjennomtenke stuene som er lagt inn. :icon_redface: Men jeg bor nå her da.

Jeg bor i et gammelt hus, med vinduer som er litt "sånn der" og har en nakke som er veldig var for trekk, det forklarer den noget snodige plasseringen av sofaen jeg pleie å sitte i. Slik det er plassert nå så sitter jeg i hjørnet med minst trekk (Der schæfern ligger).

6038867024_1c01d2205c_z.jpg

Syns Schæfern kler sofaen jeg. :aww:

Stolen til Snusern har fått finfin plassering:

6038319643_8c82396a8e_z.jpg

Og "nye" fine sovesofaen!

6038867314_f33263e2c0_z.jpg

Siste hjørnet da, midlertidig plassering av tv, dekoder og dvdspiller. Det brukes ikke så ofte kan man si.

6038867422_b760e46876_z.jpg

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...