Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser stuen din ut?


Enits
 Share

Recommended Posts

Mana kamuflerer seg godt i sofaen hun :lol:Og jeg har malt bildene på veggene :)

WOW! Sykt flink! :o

Quintinus! FINT!

:D :D

Quintinus, WOW! :o Dødskult!

Hihi... :D :D

Bytte?! :D hehe. Urolig fint altså!

He he, det er så stress å flytte :whistle:

Drit fin stue Quintinus!

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har også flyttet, og derfor fått ny stue! Vi stortrives...

Stua hjemme, julepynta: "Stua"/ andre halvdelen av hytta (den første halvdelen er senger, og oppbevaring- og er mindre enn denne.) Bygd 1709, jeg har akkurat røska ut og brent og hivd alt ræl

Mitt evighetsprosjekt... Huset er fra slutten av 1700-tallet eller begynnelsen av 1800-tallet. Jeg har strippet bort alt som er nytt bortsett fra badet. Fornøyd med tømmerveggen, men mangler lister ru

Posted Images

BareLinn: Hvor har du kjøpt veggpynten med Carpe Diem på? Det er mottoet mitt, og hadde kanskje passet fint inn på soverommet mitt også...

423573_10150747336196303_530141302_12009689_2122610157_n.jpg

Alle andre; hvor pleier dere å handle interiør? Jeg trenger tips og inspirasjon.

Jeg handler mye på Home and Cottage, Indiska, Ikea (såklart :P ), Sofies Villa og Ellos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesdahl Interiør har masse fint! Ellers handler jeg interiør på Ikea, SoriaMoria, Princess, Jysk, Kremmerhuset og noen ganger har de faktisk fine småting på Nille og Europris (er mest rammer og lys som blir kjøpt her).

Wallsticks kjøper jeg billig via ebay - der har de omtrent alt :) Ebay har også en del interiør man kan få kjøpt billig.

Edit: Kremmerhuset og Gjesdahl har også nettbutikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for komplimenter! :)

Jeg handler som regel på Nille jeg... :P Det er veldig mye fint og så hjelper det på at det er sinnsykt billig..! Ikea også.. Jeg gidder ikke bruke 400 kr på en ting jeg kan henge på veggen. Jeg sparer på penger når jeg kan så jeg handler bare på billige butikker. Det er selvsagt veldig mye nydelig på interiørbutikker, men jeg klarer å holde meg unna... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareLinn: Hvor har du kjøpt veggpynten med Carpe Diem på? Det er mottoet mitt, og hadde kanskje passet fint inn på soverommet mitt også...

423573_10150747336196303_530141302_12009689_2122610157_n.jpg

Alle andre; hvor pleier dere å handle interiør? Jeg trenger tips og inspirasjon.

Jeg handler mye på Home and Cottage, Indiska, Ikea (såklart :P ), Sofies Villa og Ellos.

Jeg kjøpte på PriceClub,engang... Men klarte å ødelegge det,så jeg fikk et nytt i gave.. Men ser noen sier at de har kjøpt på ellos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dise wallstickersene å fjerne? Leier leiligheten vi bor i, og det er jo ikke sikkert huseierne synes det er like kult som meg.. hehe;)

Svært enkel å fjerne! Er liksom bare klistremerker :)

Det er så enkelt å fjerne at jeg til og med klarte å flytte en wallstick fra en vegg til en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Er vel ikke helt min stue, men jeg har i det minste ryddet den frem. Bonden og min sin, for tenk. :D Skal ta bedre bilder med annet enn mobilen etterhvert, men da skal hundetepper i sofa og klesvask utenfor fjernes først, for de skal vises til min mor. Og må ha oppnye gardiner først.

Veggene her er helt spesielle, malt av tippoldefar eller noe sånt av Bonden, og har vært på veggen i gamlehuset før dette huset ble bygget. One of a kind:

7718407088_54768a92d4_z.jpg

Fra spisebordet mot verandaen:

7718409518_d292c377ab_c.jpg

7718451466_b62407e79e_c.jpg

Andre veien:

7718412168_12ca776de7_z.jpg

7718450052_2ba11c07f3_z.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ja! :D

Kul att se bilder av sonisars bo :D

Er veldig moro ja! Jeg tror ikke jeg skal vise noe fra hvordan vi har det. Alle her har det jo så straight og fint og vi.. vel.. øh.. ikke straight og fint for å si det slik. Men vi har ihvertfall nøyaktig samme stå-kose-lampe som Rak har i stua si'!

Og Pippin - du maler da sykt fine bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Fra i sommer..... - og nei, det ser ikke alltid så ryddig ut *ler* Husarbeid og jeg er ikke særlig kompatibelt, men jeg liker å ha det ryddig og rent så jeg prøver å holde orden sånn nogenlunde i alle fall.

Stua mi er ikke så stor, bildet er tatt fra ene enden, dvs. det er vel igjen en meter bak meg til veggen, spisestua står til høyre for meg og til venstre er pulten med PC*en og thats it - det er alt det er plass til :)

382482_3098332512323_1730811402_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Pippin - du maler da sykt fine bilder!

Takk! :)

Jeg har egentlig lyst til å ommøblere, men det er liksom ingen annen praktisk løsning her for tiden.. Så det blir vel stående slik, med mindre jeg tar det samtidig som julevasken.. Tipper man finner litt av hvert under sofaen nå :whistle::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg kan dele vår stue også.

Her er et bilde fra sofaen mot spisestuen:

post-11567-0-48418300-1357498738_thumb.j

Her er et tatt fra spisebordet og mot selve stua. Stua er større enn det ser ut som, vi har to bokhyller ved siden av sofaen, på samme vegg som lampettene. Vi hadde nettopp flyttet inn her, så vi hadde ikke fått hengt opp bilder eller noe:

post-11567-0-02626900-1357499054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stua hjemme, julepynta:

post-10638-0-06519100-1357502097_thumb.j

"Stua"/ andre halvdelen av hytta (den første halvdelen er senger, og oppbevaring- og er mindre enn denne.) Bygd 1709, jeg har akkurat røska ut og brent og hivd alt rælet der- så jeg er ikke helt ferdig enda med nyinnflyttingen. Men det var helt tomt, t.o.m ovnen har jeg hivd ut, og flyttet plassering på den "nye". Sengen og kjøkkenet har jeg plassbygd, kjøkkenbenken modifisert for å få nedi halv-gasskomfyren. Ikke vann, ikke strøm, ikke mobildekning, ikke bilvei om vinteren. Mitt paradis :) Alt er gjort på ekstremt lavbudsjett, med noe fra her, noe fra der, og masse jeg har funnet gratis.

post-10638-0-31868200-1357502311_thumb.j

post-10638-0-71574200-1357502342_thumb.j

post-10638-0-54612500-1357502365_thumb.j

post-10638-0-65771600-1357502388_thumb.j

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...