HD og AD bilder

966 innlegg i emnet

Har du HD/AD bildene til hunden din? Del dem her, og oppdatert etterhvert med hvilken grad hunden endte opp med.

Artig med en samling av sånne bilder syns jeg iallefall.

(kanskje vi tilogmed skal bry moderatorene litt slik at vi alltid vil få resultatet i samme innlegg som bildene, om ikke resultat er klart når bildene blir lagt ut første gang)

Uansett:

Her er Hakinos Gossine Geisha sine bilder.

A-hofter (klikk på bildet for større versjon)

290110_008.jpg

Albuer, A:

290110_006.jpg

290110_007.jpg

Endret av IW
Lagt til albuestatus for medlem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mona, har du fortsatt bildene av Tia sine hofter og albuer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(kanskje vi tilogmed skal bry moderatorene litt slik at vi alltid vil få resultatet i samme innlegg som bildene, om ikke resultat er klart når bildene blir lagt ut første gang)

Ja det skal dere få lov til! :lol:

spennende tråd!

Jeg aner ikke hvor mine hunder sin CD med bildene er, men det er ikke SÅ lenge til nestemann skal i ilden så da skal jeg slenge inn :ahappy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Emma sine hofter.

Grunne_hofter.jpg

Hun fikk HD:E på begge hofter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får dere tak i bildene? Har dere tatt dem selv med eget kamera, fått tilsendt, godsnakket med vet eller noe? Kunne godt tenkt meg å se Caspers sine jeg da, men det toget har vel gått (A på hofter og albuer, men gøy å se røntgen av din egen hund :whistle: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Jeg hadde med meg kamera og tok bilde av bildene. Men fikk også med meg et albuebilde hjem, fordi vet'n brukte feil størrelse på filmen på det første :whistle:

Buffy sine fikk jeg også med meg hjem et sett av som ble for dårlig til å sende inn. Men de har av en eller annen merkelig grunn blitt borte :whistle: Fatter ikke det der, for det er virkelig ikke noe jeg BEVISST hadde kastet. Men de har vært med på et par flyttinger da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får dere tak i bildene? Har dere tatt dem selv med eget kamera, fått tilsendt, godsnakket med vet eller noe? Kunne godt tenkt meg å se Caspers sine jeg da, men det toget har vel gått (A på hofter og albuer, men gøy å se røntgen av din egen hund :whistle: )

Hvis man spør veterinæren kan han/hun brenne ut en CD til deg med bildene. Jeg skulle gjerne sett hoftene til min hund, spesielt siden han har hd med forkalkninger, men bildene ble tatt for tre år siden, så det er nok ikke så lett å få tak i dem nå :D Og det er vel dyrt og unødvending å rerøntge bare for å se på bilder :whistle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hofterE1.jpg

HD E, begge sider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessant tråd! :whistle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren! skulle hatt bildene av dyret mitt nå.

Han har A-hofter så det hadde sikkert ikke vært så spennende, men han var übertynn og så godt som uten muskler (bare det som krevdes for å ha en kropp som hang sammen). Kunne vært spennende å se hvor store musklene hans hadde blitt kontra til disse hundene som er lagt ut her :innocent:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal røntge om 1mnd.

Fryktelig spent :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saga ble HD og AD røntget på fredag så har ikke fått resultatene enda, men bildene har jeg :P Kanskje noen som har noe kommentarer?

hdnkkhoftevd31012011135.jpg

adnkklat310120111356105.jpg

adnkklat310120111356099.jpg

EDIT:

HD: A :P :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saga ble HD og AD røntget på fredag så har ikke fått resultatene enda, men bildene har jeg :P Kanskje noen som har noe kommentarer?

hdnkkhoftevd31012011135.jpg

Albuene ser helt fine ut, men steike så skeivt hun lå på HD bildet?? Ikke er begge kneskålene med heller, så det er mulig dette bildet kommer i retur.

(hoftene ser ellers bra ut)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet er tatt med kamera så hele bildet er ikke med, hehe. Kjenner jeg er veldig nervøs for diagnosen gitt!

Edit: Lurer fælt på hva den ballen på bilde er forresten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Albuene ser helt fine ut, men steike så skeivt hun lå på HD bildet?? Ikke er begge kneskålene med heller, så det er mulig dette bildet kommer i retur.

(hoftene ser ellers bra ut)

Ja, dette så jeg på også.. At hun lå skjevt. Imponerende at de godtok det bildet. Men veldig bra med resultatene da, Izziebelle!! :rolleyes2:

Edit: Lurer fælt på hva den ballen på bilde er forresten :(

Ja, hva er det der?? Jøsses...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetrinæren sa at det var en bæsj.. :rolleyes2:

Ellers så har 2 av brødrene hennes A-hofter, en har B, mens en dessverre har E på begge hofter med markerte sekundær forandringer eller hva det nå heter. Venter på en kullsøster og en halvsøster, begge de så bra ut så vi får håpe på det.

AD resultatene er fremdeles ikke kommet, men utifra hva jeg ser på dogweb tar det gjerne litt tid. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var AD resultatene kommet og de var også fine A'er :aww: Veldig fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var AD resultatene kommet og de var også fine A'er :aww: Veldig fornøyd!

Grattis med to fine bokstaver :aww:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det og få svar? :heart:

Det STÅR strengt tatt 2uker :ahappy:

Men jeg håper jo det ikke stemmer i det hele tatt :)

Tok bilder idag, vetten skulle sende de idag :lol:

Noe håp å få svar tidlig neste uke? :cheer:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil gjette graden her? Har fått svar fra NKK, men lurer på hva andre synes.

TuvaHDC.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har enda ikke fått svar ;)

C kanskje? :ahappy:

Ren tipping :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

154648_10150096430117456_651567455_7290777_4585644_n.jpg

HD A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil gjette graden her? Har fått svar fra NKK, men lurer på hva andre synes.

TuvaHDC.jpg

C/B muligens. Altså hundens høyre hofte C og venstre B, er ikke noe avleser så for all del kan hende jeg virkelig er på bærtur! Men synes at på høyre hofte ser det ut til at det er mindre enn 50% av hoftekulen som ligger inne i skåla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Etter mye tenking, frem og tilbake, hadde jeg endelig mannet meg opp til å ringe legen. Klarer ikke å gå på jobb, får ikke sove på natta og har mareritt om episodene som har skjedd på jobb. Har ikke motivasjon til å gjøre noe som helst. Vil bare ligge på sofaen fordi jeg blir sliten av alt og på kvelden får jeg sammenbrudd og gråter. Tror rett og slett jeg har møtt veggen. Men kjenner det er vanskelig å innrømme for seg selv...vil takle dette og ikke være så svak.  Vil ikke snakke med familie etc om det, så da er det godt man kan skrive her og være bittelitt anonym i hvertfallfått tilbud gjennom jobben om å snakke med noen. Så jeg har vært på en samtale og skal på enda en neste uke. Men legen hadde bare telefontid til kl 14, enda de stenger kl 15. Kjenner meg selv, så nå blir det ørten nye runder med meg selv før jeg klarer å plukke opp telefonen å ringe legen igjen. Hvorfor skal det være så vanskelig da?!
    • å herregud for en forferdelig tur jeg hadde dødd av stress!
      Gratulerer med titler da
    • Gratulerer så mye med supre resultater!   Jaros datter PiRaja ble stilt for første gang i sitt liv, og da måtte man jo stå på stortromma og stille på Norges største utstilling, sånn for sikkerhets skyld. Ikke ringtrent, aldri vært i en slik hall, helt fersk eier, så forventningene var ikke veldig store. Etter å ha sett normalhår bli bedømt relativt strengt, med masse flotte, veltrente hunder som gikk ut med flat rød, så begynte jeg å bli ganske bekymret... Heldigvis fikk vi grepet tak i en erfaren handler, som har handlet Jaro mange ganger før med stort hell, og han ville gjerne også gå med datteren. Spenningen var stor idet de gikk inn i ringen, men den lille rufsetufsa oppførte seg kjempebra og stilte seg opp og travet som om hun hadde gjort dette mange ganger før. Den andre hunden i klassen fikk VG, og jeg begynte å øyne et håp om at vi kanskje kunne få en Excellent og knabbe juniorvinnertittelen. Kritikken viste seg å være god, og dommeren likte henne så godt at hun ga henne et CK på toppen av det hele. Drømmen om en juniorvinnertittel gikk altså i oppfyllelse, og det var veldig moro! Kritikken: pigmentsterk. bra prop. mye bra hode. bra utrykk. korekt overlinje, frem til et brant fallande kors, som er noe kort. velvinklet frem for alt bak. bra brys og benstammer. vegvildande rørelser med bra fraspark. utmerket pels og kondisjon. Å få tatt bilde av rakkeren med maur i rompa var slettes ikke lett, så litt uklart ble det, men vakker er hun nå uansett.
    • Det er akkurat sånn de skal være, det  
    • De har veldig fin farge altså  
  • Nylig opprettede emner