Gå til innhold
Hundesonen.no

Fjerne milt på hund

Nirm

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Takker for alle god bedringer. :icon_confused:

Nirm kom hjem i går. Han var litt dårlig form i natt, men betraktelig bedre idag. Han er glad og fornøyd. God og normal appetitt, og drikker bra. Får medisiner og litt smertestillende.

Og så er det ufattelig deilig å ha fått tilbake en hund ingen har gått amokk med barbermaskinen på... Med tanke på vinter og kulde også.

Skrevet

Å så godt å høre :)

Jeg er sikker på at Nirm blir helt frisk og rask igjen. Og siden vetten ikke så tegn til spredning krysser vi alt her også for at det er slik.

Indiana hilser og sier god bedring :blink:

Hun vet nøyaktig hvordan Nirm har det siden hun har gjort samme inngrep selv med veldig godt resultat.

Skrevet

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :lol:

Svulsten i milten var godartet. Han kunne fint ha levd med den, men det veit man jo ikke før man har fått den ut da...

Leverproblemene han har hatt er visst en mild betennelse. Så vi skal til dyrlegen neste mandag for å fjerne sting, og snakke om behandling av den.

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :icon_redface:

Skrevet

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :icon_redface:

Svulsten i milten var godartet. Han kunne fint ha levd med den, men det veit man jo ikke før man har fått den ut da...

Leverproblemene han har hatt er visst en mild betennelse. Så vi skal til dyrlegen neste mandag for å fjerne sting, og snakke om behandling av den.

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :lol:

Ha en herlig jul,sammen med verdens fineste julegave :)

Skrevet

Det var jo kjempegode nyheter! Julenisssen forteller deg at dere har vært ekstra snille i år, så derfor gav han deg den gaven du ønsket mest :icon_redface:

Skrevet

Ååå, nå ble jeg glad på dine vegne :icon_redface:

Den "ventetiden" før man vet er så fæl, har det friskt i minne selv. Og lettelsen når man får et positivt svar, hurra :lol:

Hurra for Nirm, og ha en deilig jul sammen :)

Skrevet

Så fantastiske nyheter!

Ikke bare hadde han godartet svulst, men kanskje dere til og med finner ut av leverproblemene. HURRA:D

Vi logrer (er tre hunder i hus nå) av glede alle sammen. gratulerer :icon_redface:

Skrevet

Alle poter og fingre som har blitt krysset har nok hjulpet! Så tusen takk for det! For Nirm kan nå føyes inn i rekken over de gode historiene om hundene som har fjernet milten! :lol:

Så nå har jeg fått verdens beste julegave! Tviler på at så mye kan slå slike nyheter! :)

Kjempefint - gratulerer!

Godt å få slike solskinnshistorier av og til også, og det ER jo helt riktig sesong for det også, da..

Susanne

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...