Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du gode hundevenner?


Heidihj

Recommended Posts

Jeg har noen gode hundevenner jeg møter, og er på for eks utstilling med. Også har jeg en veldig god hundevenn, som jeg er på for eks. hundetreff og "hundefritidskos" sammen med. Hun og jeg er jo sammen på skolen hver dag i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen jeg :D Jeg trener jo i klubben en gang i uka, men kan egetlig ikke si at jeg har fått så god kontakt med de siden det forandrer seg hvem jeg trener med. Jeg drar på utstilling med farmor eller alene jeg, litt kjedelig men synes jo at utstilling er så gøy at da får jeg heller dra alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med veldi mange på msn og slikt

men så har det seg slik at jeg er litt sjenert :D

så jeg tør ikke å si hei. flere som går rett forbi meg på utstillinger men får meg ikke til å si hei <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen jeg :D Jeg trener jo i klubben en gang i uka, men kan egetlig ikke si at jeg har fått så god kontakt med de siden det forandrer seg hvem jeg trener med. Jeg drar på utstilling med farmor eller alene jeg, litt kjedelig men synes jo at utstilling er så gøy at da får jeg heller dra alene..

:P

Da kan du bli hundevenn av meg da, bor jo rett i nærheten :P ...Vi trenger turkamerater!

Vil vel heller si at jeg har gale hundevenner enn gode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med veldi mange på msn og slikt

men så har det seg slik at jeg er litt sjenert :D

så jeg tør ikke å si hei. flere som går rett forbi meg på utstillinger men får meg ikke til å si hei <_<

Men hallo, meg da?? :P

Jeg har endel :P Blir bare flere og flere egentlig, og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo noen jeg treffer en gang i mellom, men ingen jeg treffer daglig eller ukentlig nei. Blir forhåpentligvis annerledes når vi flytter hjem til Andebu.

Har bestemt meg for å reise og besøke Julie da, vil hilse på henne og frøken mongo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med veldi mange på msn og slikt

men så har det seg slik at jeg er litt sjenert :D

så jeg tør ikke å si hei. flere som går rett forbi meg på utstillinger men får meg ikke til å si hei <_<

Du får begynne med å hilse på hundene da vet du :P også tar du det litt og litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er på hundetreff en gang i uka og der møter jeg alltid kjentfolk (flere av dem er her inne også). Også har bestevennene mine hund, og selv om de ikke er aktive med dem har vi gått en del turer med hundene sammen. Og i tillegg har jeg kjentfolk som jeg møter på utstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...