Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du gode hundevenner?


Heidihj

Recommended Posts

Jeg har flere venninner med hund. :D

Vera (Argon) ble jeg kjent med pga hund, men vi har blitt gode venninner utenom også. Marianne (Tequila og Lita) har jeg også blitt ganske godt kjent med nå..:P

Ellers så har jeg vel hvertfall 6-7 venninner/venner til som jeg enten gjevnlig gåt tur med, eller som hvertfall deler samme interesse. + at jeg har mamma og søsteren min som jeg går tur og trener med. Er veldig glad jeg har det. Litt lettere å komme seg ut da. Mye hyggeligere å gå på tur når man er flere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har mange gode hundevenner som vi trener sammen med og går turer med.Er mye sammen me de ellers også .Eneste vi savner er flere myndevenner å trene og lufte sammen med for som alle vet trives mynder aller best i andre mynders selskap :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vi treffer for å leke litt og gå små turer med. Snakker mye hund, men trener nok mest på kurs og alene. Også har jo Ane (datteren min) Solo, da. Det er fint å ha noen å dele hundegleden med, men samspillet med Fibi bygger jeg nok vel så bra når vi går alene. En passe porsjon av begge deler er fint. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...